|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ga ik even bekijken, thanks |
|
quote: Zijn het allemaal filmpjes van +-2 minuten? |
|
quote: Gister toevallig ook een blauwe gehad uit 2010 |
|
quote:Nee, van een half uur. Dit zullen wel fragmenten of samenvattingen zijn dan. Nou ja, dan volgende week maandag maar weer kijken. Elke maandagavond op één. Deze aflevering zal morgen wel op Ooit gemist staan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mooi! Hier dus ook. Ik had: 2012 2010 2008 2006 3 maal raden welke het lekkerst was. Overigens kan je bij genoeg wijnhandelaren/slijters oud bier halen. Mensen die voor wijn naar een winkel gaan doen dat vaak niet voor bier en dus kan het makkelijk liggen rijpen. Al is een koele donkere plaats uiteraard beter. |
|
Deze moet je nooit drinken: Gedverdemme wat een bocht! T is een combi van bier en rode wijn, dat gaat gewoon niet samen! De barmeneer dacht zelfs dat ie niet meer goed was, die vond m ook vies, ik vroeg me af of het wel goed was omdat het zo vies smaakte, omdat er vrijwel geen koolzuur in zat en ook heel zuur was... Het ergste was nog dat ie me toen een nieuwe gaf omdat het zo hoorde..... |
|
quote: En die wel opgedrinkt... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vandaag bij de Lidl een 4pack piraat gescoord, best een lekker blondje na een potje zweten op de grasmat |
|
quote: Die lijken tegenwoordig vaker speciaalbiertjes te hebben. Vind die piraat niet zo geweldig overigens. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Het is weer lentebock tijd, dus om te beginnen maar een sixpack HJ Lentebock in huis gehaald. Nu maar wachten op terras/tuinweer. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Zojuist nog wat speciaalbier gehaald: 4x Jopen Koyt 2x Maredsous Bruin 1x Rochefort 8 1x Chimay Blauw |
|
quote: Ook paar van gehaald gisteren, samen met Leffe lentebier, ook lekker. spelfout weggehaald... |
|
Ohja, helemaal niet aangedacht om Lentebock te kopen, maarja, komt nog wel. |
|
Van de week maar weer naar Berts Bierhuis in Utrecht. Even wat leuks halen voor zondag, gaan een dagje speciaal biertjes drinken. Afgelopen week nog een Oesterstout gehad maar deze vond ik niet erg bijzonder, ben dan ook niet zo'n grote liefhebber van een stout maar was toch nieuwsgierig. De Jopen hoppen erna was wel erg lekker Nu een Grand Prestige |
|
Palm Sauvin is bocht. Leffe Lentebier is daarentegen erg, erg fijn Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Sla lente en bockbiertjes vaak over om eerlijk te zijn, dit jaar misschien toch eens wat proberen. |
|
van het weekend hier een kratje van gehaald bij de Jumbo, dat doen we dus ook niet meer, wat een kansloos slootwater ... hoe de hazen lopen ... |
|
Enkel nog Het Kanon hier de laatste tijd. Gets the job done, only faster. Bestaat er sterker bier wat goed weg te krijgen is voor een vergelijkbare prijs? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
8.6 (maakt niet uit welk merk) het favoriete biertje van menig junk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Niet sterk genoeg. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Wel veeeeel goedkoper. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Sterker, Rochefort 12 en ook een heel stuk lekkerder! Wel ietsje duurder... |
|
Afgelopen weekend een verjaardagsfeestje gehad. Daar hadden ze Pitt bier (of zoiets...), van de Jumbo. Krijg je bijna geld op toe, maar voor die prijs viel het me helemaal niet tegen. Gewoon leuk doordrinkpilsje voor weinig... spelfout weggehaald... |
|
Holger. Statiegeld is meer dan de prijs van een krat. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |