|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net Leffe Royale in huis gehaald. Deze soort van Leffe nog niet eerder gedronken. Iemand al ervaring mee? |
|
Komende week bij de Appie, 25% korting op de bokbieren of zoiets. |
|
Jup, bij de C1000 ook en bokbieren 8 halen, 6 betalen bij de Mitra. |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Effe normaal doen tegen de aanbieding van de Appie. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Ik hoop dat ze 'm voor de verandering eens wel in het schap hebben liggen op maandag om 09:00 uur. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Binnenkort maar eens langs |
|
quote: De buit: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik glij maar eens af naar 'de Heks'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Oh nice. Ben jij trouwens dezelfde Leviathanica als een paar jaar geleden? Even iet anders: Eten beinvloed nogal de smaak van bier. Houd men hier rekening mee? Ik ga bijvoorbeeld niet aan de winegums of iets dergelijks tijdens het drinken van speciaalbier. Tanden poetsen is eigenlijk ook een no-no, de eerste fles is dan compleet verneukt. Tussen de verschillende soorten door gewoon je smoelwerk flink spoelen met water? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Als jij jer daaraan ergert spoelen en/pf droge crakers. Net als bij wijnproeven zeg maar. Edit: Verder advies kost een rondje langs het postkantoor. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 06-10-2012 17:13] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Je bent.... veranderd. Maargoed, details. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Niemand blijft altijd hetzelfde. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zooo, die nieuwe winkle in Delft is wel erg goed voorzien. Gigarij De Molen zie ik sowieso al. Heel veel Brewdog etc etc etc Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik wil af en toe nog wel eens wat nootjes of chips of kaas of een stokbroodje eten bij een speciaalbiertje, maar soms eet ik niks bij het bier. Met water spoelen doe ik niet. Mijn vaste speciaalbierglas (Westmalle-glas) spoel ik wel om |
|
Vandaag weer eens naar Belgie geweest. Dit was de vangst: Trappistes Rochefort (8%) Postel Tripel (9%) Pilaarbijter (8,5%) Keizer Karel Ommegang (8%) Zeezuiper 2x (8%) Tripel Karmeliet (8,4%) 'N Toeback 2x (9,5%) Pauwel Kwak (8,4%) St Feuillien Grand Cru (9,5%) Popperings Hommel bier (7,5%) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:De Molen is überhaupt de enige waarvan ik onder de indruk raak. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:België land of c/kafe? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Duidelijk land, want een aantal van die bieren hebben ze niet in Kafée België Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: MOet je toch eens Emelisse proberen... Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Sorry, ik heb ze b iet alle 210 paraat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |