|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Graspop Metal Meeting 2012 22 - 23 - 24 juni 2012 Dessel, België www.graspop.be Eind november komen de eerste namen, maar er is toch al één naam bekend. LINEUP Alestorm Amon Amarth August Burns Red Black Sabbath Comeback Kid Children Of Bodom Death Angel Devildriver Dimmu Borgir Emmure Ensiferum Europe Exodus H2O Hatebreed Killswith Engage Lamb of God Motörhead Nasum Obituary Paradise Lost Pennywise Sabaton Sacred Reich Sick of It All Skeletonwitch Slayer The Spudmonsters Trivium Whitechapel Winds Of Plague Winterfylleth [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 22-12-2011 12:48] |
|
Wat een kutprogramma. Zo, dat hebben we ook gehad. Kan de rest het achterwege laten. |
|
quote: Point final Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Ik ben normaal gezien wel aanwezig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Waarschijnlijk ook wel 1 dag. Hangt er vanaf wat er op het programma staat tzt. |
|
Present!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
22 tm 24 juni dus... |
|
Na de succeseditie van vorig jaar, ondanks de kutste line-up in jaaaaaaren, verwacht ik niet echt veel van de programmatie. Gelukkig is er met Hellfest alleszins een leuk alternatief, mocht Graspop tegenvallen. We'll see. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hoop er wel, na een jaartje te hebben overgeslagen, weer bij te zijn. Altijd wel gezellig daar. |
|
B&B en fles bubbels om de hoek al een tijdje geboekt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ben nog nooit op graspop geweest maar ben van plan komend jaar te gaan :D het zou leuk zijn als metallica of iron maiden langskomen They think this saves us from our hell |
|
Metallica met Lou Reed mag ik dan hopen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nee. |
|
Wordt het beste album sinds St. Anger denk ik, dus ik zou het wel gaaf vinden. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-10-2011 19:49] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Obvious Troll is obvious. Nee, zowel Metallica als Iron Maiden NIET op Graspop please. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Met lou reed hoop ik dan weer net niet They think this saves us from our hell |
|
Van Halen was al geconfirmed voor Graspop maar heeft z'n hele tour afgezegd, zo leren we uit deze bron. |
|
quote: Deze staat er ook weer tussen...June 17 Fields Of Rock Festival Holland. Blijft leuk dat Mojo "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mojo zuigt. Alles wat metal is of beter gezegd was hebben ze kapot gemaakt!!!!!!!!!!! |
|
Misschien Manowar???????????? |
|
Ik was dan ook sarcastisch... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wordt wel weer een keer tijd om hier weer eens heen te gaan... Maar ja dat zie ik tzt wel weer |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Volgende pagina |