|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn hele leven is één grote gewoonte. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik wel, je kiest ALTIJD... zeker de eerste keren dat je drugs neemt... er is geen drugs die direct zo verslavend is dat je er nooit meer zonder kunt of durft, behalve opium of the masses, zoals marx schreef... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Met de uitspraak 'Ja maar als werkloze wees in een stad zonder uitzicht is t wellicht wat moeilijker dan t praten is vanuit je comfi chair in Nederland.' trek ik de conclusie dat jij drugsgebruik koppelt aan sociale / economische situatie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Er zit wel een groot verschil tussen twee liter bier en een joint per dag en verslaafd zijn aan een veel schadelijkere drug (waar Fusion het over had) en natuurlijk zijn er wel verbanden te vinden tussen welvaart en druggebruik. Volgens mij heeft Fusion het niet over verantwoordelijkheid maar over het maatschappelijk probleem. |
|
hoe meer geld, hoe betere drugs... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Eens met fusion. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ellende is het! I am mine own redeemer...! |
|
Als ik een 15 jarige bijlmerneger was zou ik ook elke dag een joint roken en twee liter aldi bier drinken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik niet, ik zou minimaal gaan voor 6l bier... I am mine own redeemer...! |
|
quote: heroïne, crystal meth etc etc IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoe oud is XXL eigenlijk. Denk namelijk niet dat z'n aanname over de meeste forumgebruikers niet opgaat als we het over vergelijkbare burgerlijke staat en leeftijd hebben. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Volgens mij is XXL de 40 al gepasseerd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Fijn dat je het met me eens bent. Ik ben trouwens 43. In hoeverre doet dat er precies toe? Edit: Ik had het trouwens over meerdere gebruikers en niet over 'de meeste' gebruikers. Waarmee ik bedoel dat er hier vast wel meer zijn die niet in een kansloze situatie zitten, hun zaakjes aardig op orde hebben en toch niet vies zijn van een rokertje en een alcoholische versnapering. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-09-2012 10:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:klopt. En als ik jouw antwoord lees lijkt t alsof je daar aan voorbij gaat? Je kunt je toch wel indenken dat t *veel* verlijdelijker is om drugs te nemen hoe groter je reden om te willen ontsnapoen aan je leven en hoe kleiner je kansen om dat op n gezonde, opbouwende wijze te doen? When your people matter, menstrual health matters |
|
@Herrie: zonder hulp van buitenaf kom je niet van crack, meth etc af. When your people matter, menstrual health matters |
|
dat riep ik ook al. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: [sarcasme] Bedankt. Ik ben blij dat ik de maatschappij de schuld kan geven voor het feit dat ik drink en blow en mensen niet gaan denken dat ik dat doe omdat ik het lekker vind. [/sarcasme] [Serieus] En, ja: Ik ben me er terdege van bewust dat mensen met het gebruik van drugs proberen te ontsnappen aan hun belabberde leven, maar dat zie ik persoonlijk niet als een oplossing voor je problemen maar als en vorm van zwakte. [/serieus] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik krijg bijna t idee dat je weinig inlevingsvermogen hebt en je niet kan inbeelden hoe veel jouw leven verschilt met het leven van een wees in een opgegeven stad in Rusland en hoeveel t roken van n joint verschilt met t intraveneus toedienen van een sythetisch opiaat. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik denk persoonlijk dat XXL aanmerkelijk meer inlevingsvermogen heeft dan iemand die zonder een oud boekje zich geen eigen mening kan vormen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
bijna 2 jaar geen hardrugs meer genomen. Ik mis het totaal niet. En wiet is mij te duur geworden. @bokkie de glory Eerst dacht ik dat de gemeente aan het klieren was, maar het ging om verboden wapen bezit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:WTF daar ging ik ook altijd naar toe. |
|
quote:Wat een domme opmerking When your people matter, menstrual health matters |
|
doe eens lief tegen elkaar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Al ruim 6 jaar geen hard drugs genomen. Ik mis t ook totaal niet When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |