|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
ik ben een wietjoint aan het roken nu. Drugsgebruikers zijn nog steeds stoer en rock n roll toch? |
|
quote:Yup. Dus: vooral doorgaan! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Door het roken van cannabis ben ik veel bewuster geworden van het leven op deze planeet, dat in combinatie met de nodige psychedelica waardoor ik het hele universum zie voor wat het daadwerkelijk is; een een chaotische chemische reactie, waarbij een abstract iets zoals bewustzijn mogelijk is. Ontsnappen my ass.. |
|
Er ontsnapte zojuist ook iets uit mijn ass. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik probeer wel eens wat tegenwoordig, geen weed maar minder bekende zaken. Gelukkig heb ik wel een goeie apotheker waar ik informatie kan krijgen. alleen ja, in Nederland kun je ook dingen laten testen blijkbaar, of is dat alleen op de "bekende" zaken als X, hero en coke? signature |
|
quote: Ik zou minderen als ik jou was. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Goed advies. |
|
quote: Obscure designer drugs niet, maar verder kun je aardig wat laten testen. Kan wel een poosje duren. You have time. You are doing fine. |
|
Lachgas FTW Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Vraag maar aan Steve-O. |
|
quote: krijg je dan analyses thuisgestuurd of kan het ook in een uurtje? signature |
|
MDMA enzo gaat door een Marquistest en wordt verder gechecked aan de hand van een database, heb je resultaten binnen een paar minuten. Onbekender spul gaat naar het lab en dan kun je na een week oid bellen voor de uitslag. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 19-05-2012 10:22] You have time. You are doing fine. |
|
Hehe gisteren Armand gezien met een portomonee in zn hand. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik dacht dat die van de coke was. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik doe het niet eens zo heel vaak, psychedelica misschien vier keer per jaar in een bijzonder relaxte setting, waaronder, in de nabije toekomst, de woestijn van Mexico. Ontsnap jij maar fijn in de realiteit van de staat, dan vermaak ik mij wel in een poëtisch universum [Dit bericht is gewijzigd door Okkultuz op 20-05-2012 13:13] |
|
quote: quote: Is goed man, zet hem op! |
|
quote: Voornamelijk. Die zooi laat zich ook zo makkelijk mis/gebruiken, vooral als je er genoeg geld voor hebt. Coke gebruik kan ook redelijk onopgemerkt gaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Coke is een sloerie. Subtiel kamerolifantje |
|
DMT ftw! Was nu net niet zo ver als dit plaatje maar had ook maar een klein beetje op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Volgende keer gewoon even nadenken wat je zegt, je kent mij niet en over mij oordelen brengt alleen maar jouw zwakke punten naar boven. Anyhow, Iemand wel eens Iboga probeerd? [Dit bericht is gewijzigd door Okkultuz op 26-05-2012 8:57] |
|
quote: Ik oordeel alleen over je post, verder gun ik je van harte dat je het hele universum kan zien voor wat het is, ik heb dat niveau nog niet weten te bereiken. quote: Zelf geëxtraheerd? Ik wil het graag een keer proberen, maar ik vind het verkrijgen ervan nogal ingewikkeld! |
|
Vriend van me, t valt wel mee maar handig om een tikkeltje scheikundige kennis te hebben. je hebt ook goede video verslagen hoor. Straks eens een 2 CBtje proberen, al meer dan een jaar geen lange trip gehad alleen enkele DMTjes enzo. ben benieuwd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |