IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Ontsnappen [drugs topic 8] Vorige pagina | Volgende pagina
BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-09-2021 10:50 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2021 10:33 schreef Snaack het volgende:
Gisteravond weer een ander wietje geprobeerd, "Pineapple Punch" en sjonge, dat smaakt echt naar ananas.

Hoeveel verdampen en inhaleren jullie eigenlijk? Als ik een sterkere soort 4 a 5 keer diep inhaleer ben ik echt helemaal van de wereld. Dat is echt teveel van het goede. Misschien is het nieuwigheid maar ik raak bijna lethargisch.

Wij slapen er beiden wel echt erg goed op (en dat was de aanleiding van het gehele experiment) Ik slaap de hele nacht door en voel me ook erg uitgerust 's ochtends. Tien keer liever dit dan andere middelen (alcohol, benzodiazepinen)




Afhankelijk van de soort en effect natuurlijk, de ene keer reageer je zelf sneller dan een andere keer, veel of weinig gegeten etc. Zelfde als bier, kan zomaar 10 pils achteroverslaan en licht aangeschoten zijn, maar na 3 duvels loop ik bij wijze van spreken al achterstevoren. En iedereen reageert anders.

Als jij na 4 a 5 keer van de wereld bent zou ik de volgende keer 2 a 3 keer proberen Maar dat snap je zelf ook wel

[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 16-09-2021 10:51]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2021 11:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ja, natuurlijk, maar ik was even benieuwd of ik een beeld kon krijgen hoe mijn gevoeligheid zich verhoudt tot die van jullie. Maar ik snap dat er teveel variabelen aan de vergelijking zijn. Soort, gesteldheid, mate van gewenning enz.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-09-2021 11:17 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2021 11:05 schreef Snaack het volgende:
Ja, natuurlijk, maar ik was even benieuwd of ik een beeld kon krijgen hoe mijn gevoeligheid zich verhoudt tot die van jullie. Maar ik snap dat er teveel variabelen aan de vergelijking zijn. Soort, gesteldheid, mate van gewenning enz.


Je bouwt inderdaad wat tolerantie op, dus ik zou zeker niet dagelijks vapen, althans niet om stoned te worden, even testen hoeveel je nodig hebt om lekker te kunnen slapen, zou zomaar minder kunnen zijn dan dat je verwacht.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-09-2021 17:40 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Zijn er hier mensen die wel eens wiet of hash gaan halen in Roermond?

Veel mixed reviews op teh internetwebs.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-09-2021 10:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 september 2021 17:40 schreef Slegthyd het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens wiet of hash gaan halen in Roermond?

Veel mixed reviews op teh internetwebs.


Bij beide shops in Roermond een keer geweest en dat is geen aanrader.
Bij Sky zelfs vage bewerkte "haze" gekocht.

Nou is het daar in de omgeving sowieso wel drama qua shops. Maastricht is wel goed (Mississippi)maar dat is ook wat verder weg.








[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-09-2021 10:01]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-09-2021 11:09 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Bij Sky geweest en Silver Haze gehaald. Toch prima te doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-09-2021 11:12 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 september 2021 11:09 schreef Slegthyd het volgende:
Bij Sky geweest en Silver Haze gehaald. Toch prima te doen.


Gelukkig . Had ik misschien gewoon pech maar gezien de reviews ben ik niet de enige met een slechte ervaring.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-09-2021 13:16 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Billeke heeft me overigens kennis laten maken met de Leafly app.
Hier tik je een wietnaam in en vervolgens krijg je de eigenschappen te zien.

Volgens die app is bijvoorbeeld Silver Haze een soort die met name energizing is als voordeel, met droge mond en ogen als nadeel. En na roken bleek dit ook volledig te kloppen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-09-2021 10:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dit jaar zelf een bescheiden autoflower stekje gehad maximaal 25 cm hoog en met misschien 1 a 2 gram.
Maar dit smaakt behoorlijk naar meer, veel fijner dan shopwiet



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2021 15:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2021 13:16 schreef Slegthyd het volgende:
Billeke heeft me overigens kennis laten maken met de Leafly app.
Hier tik je een wietnaam in en vervolgens krijg je de eigenschappen te zien.

Volgens die app is bijvoorbeeld Silver Haze een soort die met name energizing is als voordeel, met droge mond en ogen als nadeel. En na roken bleek dit ook volledig te kloppen.


Die app is fantastisch ja!

Ik ben ondertussen gelukkig ook niet zo fucked up meer als ik wat geconsumeerd heb. De eerste paar keer dat ik overvallen werd door de onverwachtse intensiteit van de werking had ik het eerste half uur soms last van depersonalisatie.

Ik had dat vroeger ook wel eens, maar ik ben 20 jaar later mentaal gelukkig een stuk sterker dus ik kon dat vrij snel een halt toeroepen. Ik denk verder dat het ook weer even wennen was. En niet te vergeten gaat doseren ook al een stuk beter haha

Gisteravond tijdens een filmpje samen een gram of anderhalf White Widow gevaped wat een prettige lichte high gaf. Daar voor het slapen gaan nog een dikke lichamelijk roes van indica overheen gelegd. Leuk om je roes zo te kunnen samenstellen.

En, de dingen die je meer gaat waarderen als je stoned of high bent.. Zoals het elektrisch verstelbare bed dat ik eerder dit jaar gekocht heb, sjonge, wat is het leven dan goed zeg haha.

Nu is het wachten op mijn bestelling van de online shop die wat mooie soorten had:

https://topwietonline.nl/product/purple-gorilla-glue/

https://topwietonline.nl/product/blue-dream-x-key-lime-pie/

Komt morgen hopelijk binnen. Ben benieuwd.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-09-2021 17:54 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Leuke link. Gouden vloei voor 15 euro per blaadje.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-09-2021 18:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha wtf, ik heb dat nooit gesnapt ik heb moeite met een gram in een jaar opkrijgen en anderen doen er een avond over


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 20-09-2021 18:12 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 20 september 2021 18:01 schreef ElitE het volgende:
Haha wtf, ik heb dat nooit gesnapt ik heb moeite met een gram in een jaar opkrijgen en anderen doen er een avond over

+1!


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-09-2021 20:26 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Dosering en frequentie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2021 21:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Goede signature, wel.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-09-2021 21:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou...

Doel je nu op zijn kleine hersenen, die beschadigd zijn? nEn dan links én rechts? En niet de linker en rechter grote hersenen?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-09-2021 11:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Pas nou maar op met wat je zegt of ik beschuldig jou er ook van kleine hersenen te hebben. Wat dat dan ook moge betekenen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-09-2021 13:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik hap, want...tsja, ik had dus een tia in mijn linker kleine hersenen. En ja, ik heb ook de grote in mijn bezit.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-09-2021 12:41 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Snaack z'n geneuzel is trollend bedoeld richting mij. Iets met rancune en mental dysmorphia. Gewoon negeren, doet de rest ook.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-09-2021 14:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2021 12:41 schreef Slegthyd het volgende:
Snaack z'n geneuzel is trollend bedoeld richting mij. Iets met rancune en mental dysmorphia. Gewoon negeren, doet de rest ook.


quote:
Dat we je soms niet helemaal begrijpen of kunnen volgen als jij denkt dat je gevat of grappig bent is verder een direct gevolgd van jouw kleine beschadigde hersentjes. Dat neemt niemand jou kwalijk, knulletje.


Verder is de correcte term body dysmorphic disorder.

Toch boeiend dat iemand die daar overduidelijk zelf aan lijdt niet weet hoe zijn aandoening heet. Wel een mooie voor je plakboek trouwens!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-09-2021 14:40]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-09-2021 15:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dussss,

iemand ervaring met magic mushrooms?


signature


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-09-2021 15:25 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2021 14:40 schreef Snaack het volgende:
Verder is de correcte term body dysmorphic disorder.

Toch boeiend dat iemand die daar overduidelijk zelf aan lijdt niet weet hoe zijn aandoening heet. Wel een mooie voor je plakboek trouwens!
:')

Mental dysmorphia bestaat inderdaad niet. Daar zijn al anderen termen voor...
Typerend dat je dat gedeelte weer niet oppakt.

*vinkt af*


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-09-2021 15:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



spectre
Usericon van spectre
Posted 22-09-2021 15:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ff samen een jonko klappen, misschien haalt dat de spanning uit de lucht jongens


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-09-2021 15:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Lijkt me enig.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen