IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Ontsnappen [drugs topic 8] Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-09-2021 16:02 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Alleen met jack herrer en zware vanellies.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2021 7:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 september 2021 15:12 schreef Hypnos het volgende:
dussss,

iemand ervaring met magic mushrooms?


Ja doen!

Mooi spul hoor, de truffels zijn als alternatief gekomen op de normale paddestoelen die eigenlijk iets fijner werken met iets meer visuals enzo.

Die truffel soorten en dat heeft vooral te maken dat de de toenmalige Nederlandse regering wetgeving volledig heeft gebaseerd op een onvolledige Wikipedia lijst. De truffels die geen vruchtlichamen vormen bleven gewoon legaal maar niet eerste keus. De originele verkrijg je met zelf kweken wat niet zo moeilijk is, maar wel wat omslachtig en je houd echt veel te veel over

Trip middelen zijn echt wel anders dan de meeste drugs dus voorbereiding en setting zijn echt wel belangrijker. De intentie waarmee je Trip en de setting waarin je het neemt zijn zeer van belang en werken door in je trip. Vooral bij de echte paddestoelen belangrijk om van te voren wat te vasten, en pas als je in het eerste deel van je trip zit en eventuele misselijkheid voorbij bent kun je gewoon eten.( al is dat mega vaag want kan goed zijn dat je echt niet weet wat he ermee aan moet). Alcohol niet doen, breekt echt het gevoel van de tripaf en je gaat je er niet beter bij voelen. Wiet versterkt het iets en kan je zeker aan het eind doen om de trip te herbeleven. Starten met halve porties kan, maar ik heb het dikwijls ook zonde gevonden en wilde meer. Later in devtrip meer nemen werkt niet echt,en de volgende 3 maanden na de trip zul je het ook niet als sterk ervaren, kies je moment en ga er dan voor (dubbele porties zou ik in het begin wel afraden).

Ohja en let op gedroogde paddestoelen neem je op 1/10e van het gewicht van verse! Gedoe met thee zou ik verwijden vaak is her zwakker of werkt het bijna niet, dan moet je weer lange tijd wachten tot je weer een geschikt moment kan vinden om wel te gebruiken. Gewoon kauwen en op de lege maag. De lege maag voorkomt de meeste misselijkheid en zorgt voor snelle opname.

Ohja en qua setting,buiten is echt geweldig maar zorg wel dat je kan uitwijken naar rustige plekken zonder mensen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-09-2021 8:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

En kan je de volgende dag gewoon weer naar je werk of beter een rustdagje inbouwen om bij te komen?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 23-09-2021 8:52 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Beter wel een rustdag. Meestal heb je nog wel het één en ander te verwerken en je bent weliswaar weer gewoon helder, maar je zit toch nog wel op een andere golflengte. Geef jezelf een beetje tijd om terug te schakelen.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 23-09-2021 9:23 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Paddestoelen zijn echt geweldig. Ik zou eerst voor een kleine dosis gaan, dit is vergelijkbaar met een high, met lichte visuals.

Als je gewend bent aan de impact kan je de dosis opbouwen en kan je uiteindelijk na een paar keer volledig de pan uit trippen. Je weet niet wat je meemaakt

Ik raad aan om het stapsgewijs te doen, zodat je beter in staat bent om je trip te ervaren. Ik vind met thee juist wel een goede optie. Heeft ons voor menig kotsbeurt behoed, maar ieder zijn ding. Ik ben er nooit misselijk van geweest.

Zorg voor entertainment. Leg een paar mooie tijdschriften met vette plaatjes neer bijvoorbeeld, zet chille muziek aan. De setting is belangrijk. Deze maakt deels wat je trip wordt. Je kan het ook buiten doen, maar ik heb wel eens meegemaakt dat er eentje het bos in verdween lol. Als je tript kan het zo zijn dat je middenop de weg ineens een briljant idee hebt bedacht en dat rustig staat te overpeinzen terwijl er auto's staan te toeteren. Dat wil je niet natuurlijk. Ik heb ooit een weg overgestoken, en het voelde alsof ik een gnoe was die tijdens de jaarlijkse trek door het water met krokodillen moest waden. Met het komisch voorzichtige gedrag inclusief. Ik moest halverwege even door een vriend van de weg worden gehaald, want ik was soort van gestrand middenop de weg. Beter zorg je er dus voor dat je plek veilig is en rustig.

Oja, en zorg voor wat eten en drinken voor tijdens je trip. Dat wordt lachen. Let op: je kan een zakje nootjes nog wel openmaken, maar een tosti in het tosti-ijzer of koken gaat je echt niet meer lukken.

In mijn ervaring gaat een trip met golven. Hele sterke visuele ervaringen en intense beleving worden afgewisseld met weer even terug op aarde en vice versa. Wees je ervan bewust dat de trip best lang duurt, maar dat je geen besef van tijd hebt. Klokkijken kan je ook vergeten.

Doe het met anderen samen, stuk of 3 mensen. Liefst mensen die er ervaring mee hebben. Zorg dat er eentje nuchter blijft, want als je gek in de kop wordt door een bepaalde gebeurtenis dan ben je niet meer voor rede vatbaar. Zorg dat die persoon een plan B heeft, lees je goed in wat je kan doen als het mis gaat. Vooral de ander geruststellen is belangrijk dan. #staysafe

Oja en de laatste opmerking: wiet na die tijd komt wel voor, maar ik vind het de hel. Nou ben ik geen roker, dus dat blowen ben ik niet gewend, maar dat komt dus ook keihard aan als je aan het trippen bent. Zaken als: kuchen als een malle, niet meer weten of je hebt uitgeademd, bijna gaan hyperventileren omdat die rook uit je longen moet in jouw beleving enz. Sowieso niet meteen de eerste keren doen zou ik zeggen. Maar ik ben wellicht iets voorzichtiger dan ElitE met dit soort zaken.

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 23-09-2021 10:00]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2021 9:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik sluit mij helemaal aan bij de ervaringen van Elite en Dypfrys.

Het is essentieel de juiste setting te creëren voor je trip door er een heel ritueel van te maken. Plan je trip zeker een paar weken van tevoren en leef er naar toe. Denk van tevoren zoveel mogelijk uit wat je tijdens je trip wilt doen en regel dat. Maak een playlist, zet eten en drinken klaar, zorg voor een emergency-contact, leg dekens neer etc.

Ik vond het nooit leuk als er een nuchter iemand bij was, je voelt dan heel de tijd dat diegene geen deel uitmaakt van je trip en dat vond ik storend.

Ik heb ook goede ervaringen met thee. De paddo's fijnhakken en een kwartiertje laten trekken in heet water (niet koken) Ik deed er dan gewoon een zakje lekkere thee bij. Ik kreeg ze anders echt niet weg.

Truffels vond ik iets minder smerig, maar dat smaakt nog steeds alsof je een nat bos probeert op te eten.

Alcohol heb ik een paar keer geconsumeerd tijdens een trip. Als je aan het trippen bent is dat niet perse lekker. Het kan de visuele pieken wel enorm versterken. Als je meer ervaring hebt is dat wel een leuk effect.

Het enige nadeel van paddo's en truffels is dat je je volledig over moet geven aan de trip - het is niet te sturen. Dat kan voor minder leuke ervaringen zorgen. LSD is wat dat betreft veel vriendelijker.

Succes en happy tripping!


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 23-09-2021 9:59 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Haha, sterk oneens op een aantal punten.

Ik zou níét voor een lage dosis gaan, maar het direct goed doen. Concreet: geen halve, maar een hele portie nemen. Een te lichte trip is teleurstellend en heel frustrerend. Dan zit je te wachten en hopen tot het sterker wordt, en kom je na een tijdje tot de conclusie dat het 'm niet gaat worden. Halverwege de rest nemen redt de ervaring niet, maar maakt hem hooguit langer.

Een nuchtere "tripsitter" werkt vaak averechts. Dat kan best zorgen voor paranoia, ongemak, etc. Superkut om iemand in je bubbel te hebben die in een totaal andere wereld zit en met wie je soms toch soort van moet communiceren.

En bad trips, tja. Ook die zijn nuttig. Een plan B en een veiligheidsprotocol klinken wel heel zwaar. Het is niet alsof je geëvacueerd moet (of kan) worden. Bijna iedere psychedelische ervaring heeft wel een donker of eng randje, dat hoort er bij. Niet tegen vechten of ontvluchten, maar confronteren. Behandel het met respect en het komt wel goed.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 23-09-2021 10:01 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Snap ik wel. Ligt er sterk aan hoe gevoelig je uberhaupt bent denk ik. Bij mij werkt dit het beste, maar voor anderen zal iets anders beter werken. Ik ben er ook wel eens goed fout van gegaan ook, dus dat kleurt ook mijn ervaring in die zin.

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 23-09-2021 10:02]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2021 10:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2021 9:59 schreef zodiac lung het volgende:
Behandel het met respect en het komt wel goed.


Dit is eigenlijk de houding waarmee je je gehele trip zou moeten benaderen. En dan komt het inderdaad wel goed.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 02-10-2021 15:33 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Voor het eerst ecstasy gedaan, half tabletje.
Apart. Voor mij een enorme praat-drug.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-10-2021 15:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Allemaal lang geleden voor mij.

Xtc was vooral gaaf begin jaren 90. Dan kocht je een pil voor 45 gulden en die was echt wel helemaal te wauw. Niks tanden knarsen of zo. Veel naar houseparty's toen geweest. Something for your mind!

Maar 93/94 en zo werd al een gedoetje. Liet je je pillen testen, zat er speed in. Betaalde je dus best veel geld voor xtc met goedkope speed. Wel nemen, natuurlijk.

Mid jaren 90 ben ik wel gestopt met dat spul. De prijs dook omlaag en je hoorde steeds vaker allemaal vreselijk verhalen over pillen met rattengif en zo. Inmiddels waren de gabbers er ook en waren de housefeesten helemaal niet leuk meer. Allemaal kale mannen met ogen als koffieschoteltjes die enorm boos keken en knarsende tanden. Ook mee opgehouden.

Later wel eens paddo's geprobeerd, maar gadverredamme, wat goor om daar op te kauwen. Wel eens thee gemaakt, maar dat werkte niet zo goed, imo. Op een gegeven moment werden die dingen verboden, toen truffels. Maar die vond ik ook echt te goor. Daarna alleen nog maar wiet roken en sinds begin januari vorig jaar alleen nog maar vapen.

Voor de rest nooit wat gedaan. Geen coke of heroine of ghb of weet ik veel. Een hele enkele keer in de jaren 90 lsd en ook hier en daar toen een speed bommetje.

Drugs, leuk spul. Maar het moet je niet de baas worden, het moet wel leuk blijven.

En dat werd het voor sommige mensen in mijn omgeving niet meer. Die gingen stiekem snuiven op de plee tijdens een verjaardag, moesten elkaar wakker schoppen als ze aan de ghb zaten en de vraag of ik aluminiumfolie had tijdens een verjaardag van mij viel bij mij ook niet zo goed, lol. Sommige mensen zijn dan ook nu gewoon dood.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-10-2021 18:00 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ik had waarschijnlijk een pil uit begin jaren 90 als ik je omschrijvingen zo lees.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-10-2021 20:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hahaha...

Er zal ongetwijfeld wel goede xtc te krijgen zijn. Maar in het begin was dat vanzelfsprekend, maar dat veranderde dus snel.

Wat doet een pil dan tegenwoordig. Het laatste wat ik ooit gehoord heb was 5 euro.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 02-10-2021 21:31 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

€4


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-10-2021 21:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

sjeezzz...

Ongelofelijk. Alles wordt maar duurder, behalve xtc.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-10-2021 9:44 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ik merk tot nu toe nagenoeg niets van een vervelende nasleep.
Gisterenavond voelde ik 'm nog trouwens. Versterkt door wijn en wiet, maar toch.

Geen hoofdpijn, niet misselijk, geen 7 kleuren stront. Alleen is alles de dag erna 1 graad uit het lood. Nog net merkbaar.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 03-10-2021 19:57 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Iemand ervaring met kanna?


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 23-10-2021 0:27 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

De volcano weer eens aanstaan. Inhaleert toch smoother dan damiana + wiet roken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2021 13:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Lief forum,

Ik ben weer wat verder met mijn pogingen tot zelfmedicatie met wiet dus maak ik jullie natuurlijk weer graag deelgenoten van mijn ervaringen tot dusverre.

Sommige soorten werken heel erg psychoactief op mij. Tegen het overdenken, gevoel van depersonalisatie en paranoïde aan. Niet prettig en natuurlijk precies het omgekeerde van wat ik probeer te bewerkstelligen.

Toch maar eens 5 euro geïnvesteerd in een precisieweegschaal en die kleine brokjes, dat bleken stiekem natuurlijk enorme dosissen (0,3 - 0,4 gram) te zijn. Gebruik je als newfound n00b zo'n hoeveelheid van de sterkere soorten van nu ben je gelijk lethargisch. Dus vandaar.

Microdosing (0,05g) werkte gelijk al veel fijner, maar dat werkt dan voor het mooi weer te kort.

Ik heb nu ook medicinale (CBD-only) wiet in huis gehaald (via internet in Oostenrijk besteld, dat is kennelijk allemaal legaal tegenwoordig) en dat is vooralsnog echt de schot in de roos gebleken.

In de normale wietsoorten zit juist weinig CBD, maar dat dempt de psychoactieve werking van THC (en dergelijke) en dat was precies wat ik nodig had.

Pure CBD vapen geeft alleen een ontspannend gevoel zonder het gevoel onder invloed te zijn. Ik denk dat dat ook potentie heeft voor gebruik overdag, tegen de ADHD.

Het werkt voor mij nu het fijnst als ik de mediwiet meng met een microdosis van een indica(-dominante) soort. Dat geeft een rustig hoofd en een ontspannen lichamelijke roes zonder psychoactieve effecten.

Ik slaap erop als een beer in winterslaap, heel diep en rustig. Mijn smartwatch is het met die constatering eens. Het verschil is echt dramatisch, natuurlijk ook hoe ik mij overdag voel. Uitgeruste mofo.

Binnenkort weer een slaaponderzoek, ben benieuwd of dat mijn bevindingen gaat bevestigen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-10-2021 13:18]


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 26-10-2021 13:41 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Interessant.

Toevallig nog een link naar die oostenrijkse site ?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2021 14:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 26-10-2021 14:06 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Wat voor verschil merk je specifiek met betrekking tot de adhd?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2021 14:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2021 14:06 schreef BillekeAlwerti het volgende:
Wat voor verschil merk je specifiek met betrekking tot de adhd?


Nog niets want ik heb daar nog niet mee geëxperimenteerd.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 26-10-2021 14:12 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2021 14:11 schreef Snaack het volgende:
Nog niets want ik heb daar nog niet mee geëxperimenteerd.

Oh ja, sorry verkeerd gelezen. Ben benieuwd wel


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 26-10-2021 14:28 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 26 oktober 2021 14:11 schreef Snaack het volgende:
Nog niets want ik heb daar nog niet mee geëxperimenteerd.


Ben je gestopt met de methylfenidaat/dexamphetamine?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen