|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je het over tante keta? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee nee nee nee. Nee. Sisa. Het is goedkoop, werkt snel en is ontzettend verslavend: sisa. Steeds meer mensen in Griekenland gebruiken deze drug. Een shot kost maar één of twee euro, goedkoper dan crystal meth dus. En het is volgens sommige ook veel gevaarlijker: al na een paar maanden gebruiken kun je er aan doodgaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wel effectief. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Alcohol is free. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En hoe weet je dan dat het niet lekker is? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ook niet echt lekker, uiteindelijk. Als in dat je dan dood bent. Wat niet echt lekker is. Dood dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb de docu niet gezien. Maar even op proberen te zoeken volgens Bluelight http://www.bluelight.ru/vb/threads/676832-Sisa-Greek-quot-cocaine-of-the-poor-quot is het methamphetamine of een variant daarvan Methcathinone http://en.wikipedia.org/wiki/Methcathinone Sisa kan gemakkelijk naar beide producten verwijzen. Het is net als meth te maken van huis tuin en keuken producten maar de meeste mensen doen weinig moete om in te lezen hoe je het netjes produceerd. Het is net als bij de russische krokodil de mentaliteit die de mensen dood laat gaan. Als je zulke bijeffecten ziet en het toch gebruikt is er iets mis met je. deze shit kun je ook puurder produceren zonder al te veel bijeffecten. Als je het dan toch doet heb je al een aardig zelfdestructieve houding. Die houding + vervuilde drugs laat je niet lang meegaan. Maar zo'n houding met moonshine maakt je niet minder snel kapot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het meeste wat ik eet is dood, en het meeste wat ik eet is erg lekker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Goed gesprek bij het CAD, mede door de mevrouw die de intake deed. Waarschijnlijk toch een opname. En dat vind ik awesome. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
voor je alcoholletjes? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Vooral de wiet. Dat zit flink embedded. Al 12 jaar. Niet de mate maar wel de rede van gebruik is extreem. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
HANDS ON THE WHEEEEEEL IM ON FUCK THAT IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Intake gehad, maandag terugbellen voor de opname datum. Nu proberen niet nog ff snoeihard scheef te gaan "omdat het straks nooit meer kan". Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
één rede, twee reden, drie redenen. |
|
quote: succes! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Met zulke uitspraken lijkt het bijna alsof je er eigenlijk helemaal niet vanaf wil / er niet zo heel serieus mee bezig bent, LV. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Lijkt zo. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Succes Tom. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Suc6. Ik steek er nog wel1op. |
|
Succes! |
|
ik zit ook zonder sigaretten, al 2 dagen zonder signature |
|
Succes allen!! When your people matter, menstrual health matters |
|
*edit* never mind... [Dit bericht is gewijzigd door ErikdePerik op 29-08-2013 14:02] MC Hammer Smashed Face |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |