|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt allemaal best goed, Die spectre loiet zien klinkt wel ok, die voor de Sint maar kopen voor mezelf dan |
|
je krijgt er een heel gaaf en dik boekje bij over alles Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Haha, nou, cool dat het bevalt. Ik bedoelde eigenlijk meer dit spul, dat kruimelt goed en brandt ook prima. Maarre, het hoeft maar te werken. |
|
quote:Yeah die zag ik ook liggen. En ga ik ook eens proberen, dan kan ik de stukjes wat groter laten dan bij de thee. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
eventjes ophalen zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb deze ooit gekocht. Naar aanleiding van een programma op tv waar ik deze meneer zag. http://www.de-verdamper.nl/nl/de-geschiedenis Werkte als een tierelier. Enige ellende was, dat we na het verdampen toch zin in een jointje kregen en dus een jointje gingen draaien, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
hehe kamillethee kende ik nog niet zo. wel brandnetelthee gaat ook perfect. vaporizer wil ik ook wel een keer aanschaffen. lijkt me veel chiller om effect te sturen. Maar ik kom nu maar weinig aan truqs toe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
https://www.volkskrant.nl/politiek/nieuwsuur-justitie-manipuleerde-herhaaldelijk-onderzoek-om-wenselijke-resultaten-te-krijgen~a4543733/ Ivo Opstelten. Ja, natuurlijk, de lamlul. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fact free politics... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is natuurlijk ook onacceptabel dat onafhankelijk onderzoek iets kan aantonen wat jij, de opdrachtgever nota bene, niet wilt horen. Foei, onderzoekers! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zit er tussen de huidige club anusdarmpjes in de 2e kamer niet iemand die claimed iemand te kennen die overleden is na het roken van wiet? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Ja, die kende ik ook een. Die liep knetterstoned onder een vrachtwagen. Next. |
|
quote: Grappenwaus? |
|
quote: Die Machine Head zwarte? signature |
|
Die bloesem is erg leuk, maar het fikt bij lange na niet zo lekker als sjek. Een honing thee is wat dat betreft lekkerder. Of meer lekker, weet ik veel hoe taal werkt. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sjeezzz, je kan goed merken dat ze hier in Nevada de regels nogal versoepeld hebben. Zodra je de hotelgang inloopt snuif je de wietlucht op en niet zo weinig ook. Zo ook op Fremont street, gewoon op straat wordt overal vrij gerookt. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-11-2019 6:44] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Psssst, iemand coke kopen? Tientje gulde per zakje. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Kom de foto nu tegen. Dit lag in ons hotel four queens bij de lift. Ik liet de foto aan een bell boy zien en die zei, had waarschijnlijk iemand over, voor de vinder. Ik heb het toch maar laten liggen, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-02-2020 22:11] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lag het daar zo open en bloot? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Yep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Droogt helemaal uit joh! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Niet mijn probleem. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |