|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Heerlijk hoe je in 'we' denkt te kunnen spreken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Je snapt hopelijk dat dit wellicht veel over jouw voormalige geloof zegt maar niet zo veel over t mijne? When your people matter, menstrual health matters |
|
Maar wat bedoelde je nou precies dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
off-topic zijn werkt zeer verslavend; begin er niet aan. MC Hammer Smashed Face |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
laat mijn vader erbuiten! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
quote: in jouw geval misschien wel lichtelijk: Bij blowen komt lichamelijke afhankelijkheid weinig voor. Van lichamelijke afhankelijkheid is sprake als het lichaam protesteert als je het middel niet meer gebruikt. Het lichaam is namelijk gewend geraakt aan de hasj of wiet. Alleen mensen die lang en intensief hebben gebruikt, ondervinden soms (lichte) ontwenningsverschijnselen als slaapproblemen en prikkelbaarheid. I am mine own redeemer...! |
|
|
Ach er is geen duidelijke scheiding tussen lichamelijk en geestelijk te maken maar bij wiet is het lichamelijke aspect echt niet groot. Geestelijke stress kan elk van de symptomen ook al veroorzaken. HEt is sowieso niet te vergelijken met dat van heroine of alcohol waarbij je echt ziek wordt van onthouding en dan vooral alcohol waarbij je delirium, en epileptische aanvallen kan krijgen die ook gewoon tot de dood kunnen leiden. Dat is wel wat anders dan een beetje moeilijk slapen en zweten en hier en daar een poepje extra. Niet dat geestelijke problemen niet zwaar zijn, maar het lichamelijke aspect wordt altijd zwaar overschat bij verslaving wat mensen soms ook in de verslaving houd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
sinds ik ben gestopt met blowen is mijn huis nog nooit zo schoon geweest. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Want je bent meer gaan zuigen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
nee, ik rook crack tegenwoordig. ook doe ik graag aan onveilige anale sex. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
grapje natuurlijk. Ik til graag 10 wasmachines op en die gooi in door een raam. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat ruimt ook wel op ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat wel ja. Maar is het ook acceptabel na je 20e? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Waarom zou dat niet zo zijn? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb echt geen idee. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik ben erg verslaafd geweest aan benzo's, toen ik probeerde te stoppen werd ik eerst helemaal lijp en depressief maar na een maand of drie ging de zon weer schijnen. bah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
die gast van lifelover is er kapot aan gegaan Am I right(wing) overdosis volgens mij maar dan moet je wel heel veel gebruiken. Of dj screw over dosis codine (robotossin) valium en pcp Mixen van middelen is niet aan te raden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
GODVER! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
hahahahahaha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zit ook wat Van-Gaal-igs in [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 26-09-2012 17:26] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |