|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn, ik voel me echt altijd zo braaf als ik hier lees Black seeds of bunny! |
|
beter braaf dan een slaaf. wink wink IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Iseewhatyoudidthere Black seeds of bunny! |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Hehe das waar, je hoeft niet per se te druppelen trouwens maar het duurt zeker wel een half uur en het is verstandig erbij te blijven. Maar als je telt hoeveel porties GHB 1 liter is kom je uiteindelijk per consumptie op ongeveer net zoveel tijd uit met theezakjes in een kopje hangen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Haha wat een poep bericht, nouja dat is ook nooit anders bij showbizz. Maar ten eerste is het verschil tussen alcohol en GHB heel dun. Als buitenstaander en als onervaren gebruiker merk je het verschil niet zo. In zoveel gevallen is GHB een excuus voor ongecontroleerde drinker die niet weet wat hem overkomt en liever de schuld buiten zichzelf zoeken. GHB kan alleen in een kwartier zwaar aanzetten waar je met alcohol toch meestal enkele uurtjes over doet. Bij zowel alcohol en GHB kan suiker je eventjes wat helderder maken maar het is absoluut niet zo dat je er plots nuchter van wordt. Al ben je van GHB wel veel sneller nuchter en voel je je fit ipv brak. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
rape time! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nog wat GHB nieuws voor de junks alhier: Meeste gezondheidsproblemen drugs door GHB UTRECHT - Een op de vijf acute gezondheidsincidenten die vorig jaar met drugs te maken hadden, werd veroorzaakt door GHB. Dat blijkt uit het woensdag gepubliceerde Jaarbericht 2011 van het Trimbos Instituut. In twee derde van die gevallen was GHB gebruikt in combinatie met andere verdovende middelen zoals alcohol of andere drugs. Door het onvoorspelbare effect van combinatiegebruik is het extra gevaarlijk. De drugsmarkt kenmerkte zich vorig jaar door een instabiele ecstasy- en speedmarkt, zo omschrijft het Trimbos. Zo overleden vier mensen door vervuilde ecstasy en ook vervuilde speed zorgde voor gezondheidsproblemen. Het Trimbos verwacht echter dat die problemen snel zullen afnemen omdat minister Edith Schippers (Volksgezondheid) de stof 4-methylamfetamine, die de laatste tijd vaker opduikt in speed, vorige maand met onmiddellijke ingang heeft verboden. 'Designer drugs' In Nederland worden nauwelijks zogenaamde ‘designer drugs’ gebruikt. De bekendste middelen in deze groep drugs zijn mefedron, methoxetamine en Spice. Nederlandse gebruikers kiezen mogelijk liever voor bekende drugs waarvan ze de effecten en risico's kennen dan voor onbekende stoffen. Door: ANP / Nu.nl . |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 15-07-2012 0:05] |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:sterkte dude, weet niet hoe of wat maar dit soort berichten zijn toch wel de meest gare berichten denk ik..'t klinkt misschien wat raar maar ik hebt het denk ik nog liever zelf ipv..if you know what I mean.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Tjæ, hier is de jeugd ook allemaal de GHB aan het testen, 't schijnt hier best veel gebruikt te worden. Ik hoef 't niet, heb eens geroken aan zo'n flesje, pfoeh wat een kunstmatig raar geurtje, en dat schijnt dan nog wel mee te vallen in vergelijking met de smaak naar ik heb horen zeggen.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
geweldig toch lekker in de blote pik de straat op, check die copper krijgt klappen @ 1:31 what it do? what it do? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
iemand aderal geprobeerd ja?? http://en.wikipedia.org/wiki/Adderall quote: hmmm syrup iemand? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Silly 'mericans. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
HAHAHAHAHA check deze gast om 1:00 wat een naam FREDDY SHARP HAHAHAH IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nog in ayahuasca geïnteresseerde mensen hier? MC Hammer Smashed Face |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hehe jah pas ook gezien, toch maar eens Jambers afleveringen gaan downloaden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat eerste hoertje in Jambers heeft best wel wat ... hoe de hazen lopen ... |
|
ze heeft idd wat, een probleem. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Daar ken ik er meer van. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Heel topique vol? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Mijn nummer een coffeayjshop gaat dicht na 24 jaar IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |