|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als iemand uit die laatste categorie geloof ik toch niet dat het zo simpel in elkaar zit... Ik kan 2 wodka echt veeeeeel beter handelen dan 2 bier, want dan kun je me echt opvegen. En das evenveel alcohol... Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat je bij bier meer vocht tot je neemt dan bij een borrel en bier dus langzamer wordt opgenomen. Dit zou kunnen leiden tot een minder heftig effect. Dat staat echter wel weer haaks op jouw ervaringen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vandaar dat ik er ook geen hol van snap Black seeds of bunny! |
|
Rusland was nog niet deprimerend genoeg. Nu hebben ze gelukkig drugs waardoor je huid wegrot, want dat geeft het leven wat meer kleur. Krokodil docu; "I dont care, i'm gonna fucking die in a week" Nieuwsbericht aangaande deze chemische versnapering; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Joh. You have time. You are doing fine. |
|
Wel ruig. Natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
huh zie ik daar hennep?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Havermout is teh shizzle ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Diazepam voor tegen de vliegangst. Relaxed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wel heel oud nieuws... Black seeds of bunny! |
|
quote: i.i.g. niet alleen hennepverspilling maar dat geknal door de planten kost ook wel erg veel kogels en gaat ook helemaal nergens over... vooral dat "fuck you" is wel heel triest... bange prutssoldaat zeg. moet 'n beetje coke nemen... wordt ie zelfverzekerd van... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Dat maakt je natuurlijk wel suf he, mocht het vliegtuig dan toch iets hebben dan kun toch je minder snel reageren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha wat bij de een werkt werkt niet bij de ander. Als ik coke neem word ik super paranoïde. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Net die docu over krokodil gezien man wat n ellende When your people matter, menstrual health matters |
|
Ellende? Ik heb er eigenlijk totaal geen medelijden mee. Iedereen is toch zelf verantwoordelijk voor welke troep hij allemaal tot zich wil nemen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daarom is het nog wel ellende. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik vatte ellende een beetje op als een vorm van medelijden voor die arme gebruikers. Als je het ziet als 'krokodil is vervelend spul' is het inderdaad nog steeds ellende. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ok. Dan zijn we het eigenlijk wel eens. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ja maar als werkloze wees in een stad zonder uitzicht is t wellicht wat moeilijker dan t praten is vanuit je comfi chair in Nederland. When your people matter, menstrual health matters |
|
is dat zo? vind ik niet. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ik heb een vaste baan. Mijn vriendin ook. Heb een eigen huis en qua welvaart eigenlijk niets te klagen. Toch heb ik ook best met de nodige zaken geprobeerd, rook nog steeds dagelijks een joint en giet een liter of 2 bier in mijn lijf. Ik denk dat dit vast wel voor meerdere leden op dit forum geldt. Ik blijf er dus bij dat wat je tot je neemt je eigen keus is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
mee eens XXL... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Maar ik blijf er wel relaxed onder. quote: Is dat niet ook gewoon een gewoonte geworden? Ik zeg verder niets. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-09-2012 22:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |