![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Leuk. Wil ik ook al jaren eens doen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Te mooi, te mooi. No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ik zou eigenlijk heel graag willen stoppen met blowen, ik ben ondertussen aanbeland op een punt dat ik me afvraag of het meer nadelen dan voordelen bied. Ik blow al 30 jaar dagelijks, en behoorlijk veel ook. Is er iemand die succesvol gestopt is? Het lukt me gewoon niet alleen/zelf. ![]() |
|
quote: Ik ben een jaar of 10 geleden van de 1 op de andere dag gestopt na 15 jaar dagelijks blowen. Ik moet zeggen dat ik dat makkelijker vond dan stoppen met gewoon tabak roken. Het laatste lukt me namelijk nogsteeds niet. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-07-2025 20:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Toen ik stopte met roken vijf jaar geleden ofzo stopte ik ook met joints roken, meteen. Maar goed, wiet vapen is het nieuwe blowen, maar dan zonder tabak. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ga er gewoon vanuit dat je de eerste nacht enorm kut slaapt. Je maakt je misschien zorgen over wat er allemaal staat te wachten als je stopt, maar dat is in werkelijkheid echt zo veel minder dan in het hoofd van een dagelijkse user. Toegeven is de eerste stap, dus het moeilijkste heb je misschien al achter de rug. En als je weet dat je een probleem hebt waar je zelf in je eentje niet vanaf komt, dan lijkt me naar de huisarts gaan voor een doorverwijzing naar verslavingszorg een logische volgende stap. Succes. ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Je moet eerst ook wel willen stoppen met roken, anders lukt het nooit. Ik was er al een tijdje klaar mee vanwege het concept dat je zowat als derderangs burger wordt behandeld als je rookt. Bovendien kwam ik tot het inzicht dat ik eigenlijk alleen nog maar rookte omdat ik verslaafd was en niet meer echt genoot van het roken zelf. Dit kwam vooral omdat men de zelf-uitdovende sigaret net had ingevoerd. Dat was eigenlijk het belangrijkste, ik vond dat gewoon niet lekker roken. Anyway, itt tot wat iedereen adviseert heb ik het gewoon langzaam afgebouwd. Eerst naar een sigaret of 10, toen 5, dan ben je al halve sigaretten aan het roken, en vervolgens heb ik er nog een paar dagen 1 per dag gerookt. Paar trekjes nemen en weer uitmaken. Daarop ben ik gestopt, de eerste dag is het moeilijkst. Je krijgt zo'n gevoel in je longen dat je moet gaan roken. Dan ging ik hardlopen, dat hielp op een manier. Winter is coming ![]() |
|
quote: Ik heb een lange tijd (jaren) dagelijks geblowed. En daar ook plots mee gestopt, en het toen jaren niet gedaan. Nu komt er nog weleens een joint voorbij. Dus, gestopt? Nee. Maar kan het wel aan de kant zetten. Rook ook geen sigaretten ofzo (nou ja, soms biets ik wat, maar heb het niet in huis). Het is een stuk zelf-medicatie, daar moet je mee oppassen als je zomaar stopt. No dogs, no masters. ![]() |
|
2 dagen niet geblowed nu. Slapen gaat gewoon prima, ontwennings verschijnselen ook niet, behalve vaak.eraan denken ![]() |
|
Neem je toch een lijntje om je gedachten te verzetten? Winter is coming ![]() |
|
Dat slaapt toch voor geen meter? ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Mooi man, goed dat je die stap hebt genomen. ![]() ![]() |
|
quote: Succes, gast ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Nice, goed bezig! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wat AG en R ze...typten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:snelslapen.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Dat is met speed. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Speed viel ik altijd van in slaap, serieus ![]() ![]() |
|
![]() Nee, dat niet. Ineens schieten me die drugstest tafeltjes te binnen bij houseparties begin jaren negentig. Kon je je xtc pil laten testen. Bleek dat er ook nogal wat speed in zat. Ok, bedankt, hè! En gewoon nemen, natuurlijk. ![]() ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Uiteraard ![]() Ik liet ze nooit testen, een maat van me testte zelf wel of het goeie was, dan hoorde ik van hem hoe of wat, hahahaha ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |