|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
. lama [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 12-06-2012 1:46] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: LET OP!! ALLEEN ALS IEDEREEN HEM MAAR ÉÉN KEER LUISTERT!! Perceptie veranderd met de tijd omdat hersenen! [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 12-06-2012 8:12] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
point taken pip pip cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb laatst een stuk tapijt opgerookt en in eens zie ik dikke vrouwen voor wat ze zijn. Als je te dik bent moet je extra belasting betalen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit weekend 2C-B doen, alweer paar jaar geleden. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
sinds ik weet dat mijn moeder kanker heeft probeer ik rustig aan te doen. Dat lukt aardig maar soms wil ik die junk hail satan. Na'mean. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Was leuk? Poos terug ook nog wat gekregen, heel sterk/zuiver spul. Paar sleutelpunten, geen idee hoeveel exact. Nog even een manier verzinnen om dat een beetje verantwoord te proberen. You have time. You are doing fine. |
|
Deze zomer DMT proberen. |
|
quote:Amen |
|
quote: Nice. Is hier ook redelijk in schwung de laatste tijd. Weet nog niet helemaal zeker of ik me daar aan durf te wagen. Maat heeft in ieder geval nog een San Pedro die inmiddels een metertje hoog is, die gaat deze zomer wellicht wel soldaat gemaakt worden. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ik heb niet echt mensen in mijn omgeving die ermee bezig zijn, maar ik ga me nog even goed inlezen en het dan met een kameraad extraheren. San Pedro lijkt me ook wel een keer mooi! |
|
quote: Het was weer bijzonder prettig! Lekker kleurtjes kijken en lachkicks hebben zonder de mindfucks. Wij hebben gewoon een fatsoenlijk weegschaaltje waar we alles op afwegen.. zelfs hash. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: lijntje pep dan maar? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tienduizenden doden door drugsgebruik WENEN - Hoewel het wereldwijde drugsgebruik stabiel is komen er jaarlijks nog zo'n tweehonderdduizend mensen om als gevolg van drugs. Dat staat in een dinsdag gepubliceerd rapport van het drugs- en misdaadagentschap van de Verenigde Naties (UNODC). In het rapport, dat gebaseerd is op cijfers uit 2010, stellen de VN dat er zo'n tweehonderd miljard euro nodig zou zijn om iedereen die kampt met een drugsprobleem te behandelen. Er wordt echter veel minder dan dat besteed, waardoor minder dan twintig procent van de hulpbehoevenden wereldwijd wordt geholpen, aldus de VN. Misdaden Het verlies aan productiviteit en de misdaden die door drugsgebruikers worden gepleegd om hun verslaving te bekostigen zijn volgens de VN voor veel landen een enorme kostenpost. Zo'n 230 miljoen mensen, vijf procent van de wereldbevolking, gebruikte in 2010 wel eens illegale drugs. Het verschil tussen mannen en vrouwen is aanzienlijk. In de VS zijn er 33 procent meer mannelijke dan vrouwelijke drugsgebruikers. In India gebruiken mannen zelfs tien keer vaker drugs dan vrouwen. Door: Novum . Lekker laten gaan zou ik zeggen. |
|
ik zie het probleem niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"5% van de wereldbevolking gebruikte wel eens illegale drugs." janeepreciesnee Subtiel kamerolifantje |
|
Afgelopen weekend een kleine dosis 6-APB geprobeerd. Niet superveel van gevoeld maar het is wel een leuk iets voor een nachtje doorhalen op een feestje. Het werkt erg lang door, wakkertje wakker en een euforisch gevoel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Verbleekt nog altijd bij keukentrapjes en knikkers. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hebben die een hoger dodenpercentage dan drugsgebruikers? |
|
Van de VS 2009 quote: Geen goede vergelijking hoor maar ik vind tienduizenden die de WHO noemt eigenlijk maar laag. Maargoed tel je de directe vergiftegingen mee of ook de junkies die binnen enkele jaren wegkwijnen of zoals alcoholisten en rokers gewoon een aantal laatste jaren wegsnoepen. dit soort (illegale)drugsdoden verbleken bij drugs door legale middelen. Alleen richten op mortaliteit vind ik een beetje zwak. Door betere voorlichting en betere kwaliteitscontrole(wat er uberhaupt nog niet is) spaar je al snel een enorm gedeelte uit. Daarnaast zit er nog een zooi faalhazen tussen waarvan hun dood aan drugs toegeschreven wordt terwijl dat gewoon het eerste is wat in hun handen fout is gegaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |