IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Ontsnappen [drugs topic 8] Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-06-2012 23:46 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

kapot maken


alles wat normen en waarden gecultiveerd binnengesleept als een fucking avondvierdaagse medaille, met een misplaatste en verstandelijk beperkte ik weet de waarheid.

VEERTIEN MENSEN GETUIGE VAN EEN ONGEVAL= VEERTIEN VERSCHILLENDE VERHALEN

EEN CD IN EEN OPLAGE VAN 2000 COPYEN= 2000 Verschillende cd's want iedereen heeft zijn eigen perceptie en dus een eigen verzie van iemand die er dan alleen niets meer mee te maken heeft.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-06-2012 1:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

. lama

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 12-06-2012 1:46]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 12-06-2012 8:11 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 11 juni 2012 23:46 schreef Black Jew het volgende:
kapot maken


alles wat normen en waarden gecultiveerd binnengesleept als een fucking avondvierdaagse medaille, met een misplaatste en verstandelijk beperkte ik weet de waarheid.

VEERTIEN MENSEN GETUIGE VAN EEN ONGEVAL= VEERTIEN VERSCHILLENDE VERHALEN

EEN CD IN EEN OPLAGE VAN 2000 COPYEN= 2000 Verschillende cd's want iedereen heeft zijn eigen perceptie en dus een eigen verzie van iemand die er dan alleen niets meer mee te maken heeft.


LET OP!! ALLEEN ALS IEDEREEN HEM MAAR ÉÉN KEER LUISTERT!!

Perceptie veranderd met de tijd omdat hersenen!

[Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 12-06-2012 8:12]


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-06-2012 11:38 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

point taken


pip pip cheerio


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-06-2012 12:09 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik heb laatst een stuk tapijt opgerookt en in eens zie ik dikke vrouwen voor wat ze zijn.

Als je te dik bent moet je extra belasting betalen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-06-2012 19:28 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Crush a bit, little bit, roll it up, take a hit
Feeling lit, feeling light, 2 AM, summer night
My hands on the wheel, uhh, fuck that

[Verse 1]
Life for me is just weed and brews
See the hoes flock to you when your name is Q
Am I over-faded? Hell yeah it's true
Turn a beat on, ain't no limit to what I can do
See this Top Dawg in heat, but I'm a fuck the world
I'mma be on tunes 'til God re-furls
You sat me down, I'm still tryna get higher
You looked at me stupid when I twisted the fire
Meanwhile my nigga drunk as fuck
A nigga fucked up, we all fucked up
You done fucked up, I brought more blunts
Smoke back to up, you niggas know what's up
Too damn high, can't stand myself
I love drunk driving, man I'm something else
Heat on my side, you're more than welcome to melt
I'm 'bout to finish a pound, you're more welcome to help

[Hook]
Weed and brews, weed and brews
Life for me is just weed and brews
I fucked her once, then I could fuck her twice
Yeah, you heard me right, I might fuck tonight

[Verse 2: ASAP Rocky]
Wait hold up, back in this mothafuckin' bitch once again
It's the pretty mothafucka with a 40 ounce of brew
My nigga Q and we drunker than a bitch
We gettin' millis mothafucka yeah, uh
Nigga weed and brews, unbelieveable
Got a freak or two, in my vehicle
Got the purple drink, got the yellow drink
Then we mix it up, call it Pikachu
With a little bit of crack, little bit of dope
Little bit of smoke, little coke
Little weed, when they on them pills
Little bit of E, little bit of shrooms
Little bit of deuce, what it do, hand on the wheels
And I keep the illest, trillest bitches while I'm swaggin' it
Crush a bit, little bit, that's my pursuit of happiness

[Hook]

[Verse 3]
If I fucked her once, then I could fuck her twice
If I fucked her twice, I might change her life
If I change her life she might hit my weed
We could have a some and we could run off with three
Her, Mary, and me, I'll keep it strictly G
My philosophy upon living right
Nigga weed and brews, and head every night
Hope the pussy nice, cause I'mma fight the bitch
Beat it down and shit, I be clowning with
Black Hippy crew, how swag am I
Be the reason why, she wanna drown my dick
But I soon realized, she was super dry
No paper planes, the Vegas will fly
Don't act surprised, too much Loc inside
Let's get stupid high, to where I can't reply
Love smokin' dope, I won't compromise





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-06-2012 20:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-06-2012 20:38 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Dit weekend 2C-B doen, alweer paar jaar geleden.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2012 20:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2012 12:09 schreef Black Jew het volgende:
Ik heb laatst een stuk tapijt opgerookt en in eens zie ik dikke vrouwen voor wat ze zijn.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-06-2012 17:58 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

sinds ik weet dat mijn moeder kanker heeft probeer ik rustig aan te doen. Dat lukt aardig maar soms wil ik die junk hail satan.


Na'mean.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-06-2012 18:07 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2012 20:38 schreef VodeVilicious het volgende:
Dit weekend 2C-B doen, alweer paar jaar geleden.

Was leuk?

Poos terug ook nog wat gekregen, heel sterk/zuiver spul. Paar sleutelpunten, geen idee hoeveel exact. Nog even een manier verzinnen om dat een beetje verantwoord te proberen.


You have time. You are doing fine.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-06-2012 18:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Deze zomer DMT proberen.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-06-2012 18:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 17:58 schreef Black Jew het volgende:
sinds ik weet dat mijn moeder kanker heeft probeer ik rustig aan te doen. Dat lukt aardig maar soms wil ik die junk hail satan.


Na'mean.
Amen


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-06-2012 18:27 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 18:18 schreef Schaep het volgende:
Deze zomer DMT proberen.

Nice. Is hier ook redelijk in schwung de laatste tijd. Weet nog niet helemaal zeker of ik me daar aan durf te wagen. Maat heeft in ieder geval nog een San Pedro die inmiddels een metertje hoog is, die gaat deze zomer wellicht wel soldaat gemaakt worden.


You have time. You are doing fine.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-06-2012 19:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 18:27 schreef intothevoid het volgende:
Nice. Is hier ook redelijk in schwung de laatste tijd. Weet nog niet helemaal zeker of ik me daar aan durf te wagen. Maat heeft in ieder geval nog een San Pedro die inmiddels een metertje hoog is, die gaat deze zomer wellicht wel soldaat gemaakt worden.


Ik heb niet echt mensen in mijn omgeving die ermee bezig zijn, maar ik ga me nog even goed inlezen en het dan met een kameraad extraheren. San Pedro lijkt me ook wel een keer mooi!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-06-2012 19:54 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2012 18:07 schreef intothevoid het volgende:
Was leuk?

Poos terug ook nog wat gekregen, heel sterk/zuiver spul. Paar sleutelpunten, geen idee hoeveel exact. Nog even een manier verzinnen om dat een beetje verantwoord te proberen.


Het was weer bijzonder prettig! Lekker kleurtjes kijken en lachkicks hebben zonder de mindfucks.

Wij hebben gewoon een fatsoenlijk weegschaaltje waar we alles op afwegen.. zelfs hash.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-06-2012 19:55 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 26 juni 2012 18:20 schreef bokkie666 het volgende:
Amen


lijntje pep dan maar?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-06-2012 20:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Tienduizenden doden door drugsgebruik

WENEN - Hoewel het wereldwijde drugsgebruik stabiel is komen er jaarlijks nog zo'n tweehonderdduizend mensen om als gevolg van drugs.

Dat staat in een dinsdag gepubliceerd rapport van het drugs- en misdaadagentschap van de Verenigde Naties (UNODC).

In het rapport, dat gebaseerd is op cijfers uit 2010, stellen de VN dat er zo'n tweehonderd miljard euro nodig zou zijn om iedereen die kampt met een drugsprobleem te behandelen.

Er wordt echter veel minder dan dat besteed, waardoor minder dan twintig procent van de hulpbehoevenden wereldwijd wordt geholpen, aldus de VN.


Misdaden

Het verlies aan productiviteit en de misdaden die door drugsgebruikers worden gepleegd om hun verslaving te bekostigen zijn volgens de VN voor veel landen een enorme kostenpost.

Zo'n 230 miljoen mensen, vijf procent van de wereldbevolking, gebruikte in 2010 wel eens illegale drugs. Het verschil tussen mannen en vrouwen is aanzienlijk.

In de VS zijn er 33 procent meer mannelijke dan vrouwelijke drugsgebruikers. In India gebruiken mannen zelfs tien keer vaker drugs dan vrouwen.

Door: Novum .


Lekker laten gaan zou ik zeggen.


 


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-06-2012 20:17 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik zie het probleem niet.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-06-2012 20:22 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

"5% van de wereldbevolking gebruikte wel eens illegale drugs."

janeepreciesnee


Subtiel kamerolifantje


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-06-2012 21:12 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Afgelopen weekend een kleine dosis 6-APB geprobeerd. Niet superveel van gevoeld maar het is wel een leuk iets voor een nachtje doorhalen op een feestje. Het werkt erg lang door, wakkertje wakker en een euforisch gevoel.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-06-2012 21:50 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2012 21:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 juni 2012 20:14 schreef Forever After het volgende:
Tienduizenden doden door drugsgebruik

WENEN - Hoewel het wereldwijde drugsgebruik stabiel is komen er jaarlijks nog zo'n tweehonderdduizend mensen om als gevolg van drugs.

Dat staat in een dinsdag gepubliceerd rapport van het drugs- en misdaadagentschap van de Verenigde Naties (UNODC).

In het rapport, dat gebaseerd is op cijfers uit 2010, stellen de VN dat er zo'n tweehonderd miljard euro nodig zou zijn om iedereen die kampt met een drugsprobleem te behandelen.

Er wordt echter veel minder dan dat besteed, waardoor minder dan twintig procent van de hulpbehoevenden wereldwijd wordt geholpen, aldus de VN.


Misdaden

Het verlies aan productiviteit en de misdaden die door drugsgebruikers worden gepleegd om hun verslaving te bekostigen zijn volgens de VN voor veel landen een enorme kostenpost.

Zo'n 230 miljoen mensen, vijf procent van de wereldbevolking, gebruikte in 2010 wel eens illegale drugs. Het verschil tussen mannen en vrouwen is aanzienlijk.

In de VS zijn er 33 procent meer mannelijke dan vrouwelijke drugsgebruikers. In India gebruiken mannen zelfs tien keer vaker drugs dan vrouwen.

Door: Novum .


Lekker laten gaan zou ik zeggen.


Verbleekt nog altijd bij keukentrapjes en knikkers.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-06-2012 22:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Hebben die een hoger dodenpercentage dan drugsgebruikers?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-06-2012 22:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Van de VS 2009

quote:

Mortality
All unintentional injury deaths

Number of deaths: 118,021
Deaths per 100,000 population: 38.4
Cause of death rank: 5

Unintentional fall deaths

Number of deaths: 24,792

Deaths per 100,000 population: 8.1

Motor vehicle traffic deaths

Number of deaths: 34,485
Deaths per 100,000 population: 11.2

Unintentional poisoning deaths

Number of deaths: 31,758
Deaths per 100,000 population: 10.3


Geen goede vergelijking hoor maar ik vind tienduizenden die de WHO noemt eigenlijk maar laag. Maargoed tel je de directe vergiftegingen mee of ook de junkies die binnen enkele jaren wegkwijnen of zoals alcoholisten en rokers gewoon een aantal laatste jaren wegsnoepen.

dit soort (illegale)drugsdoden verbleken bij drugs door legale middelen. Alleen richten op mortaliteit vind ik een beetje zwak. Door betere voorlichting en betere kwaliteitscontrole(wat er uberhaupt nog niet is) spaar je al snel een enorm gedeelte uit. Daarnaast zit er nog een zooi faalhazen tussen waarvan hun dood aan drugs toegeschreven wordt terwijl dat gewoon het eerste is wat in hun handen fout is gegaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen