|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat ligt aan welke wiet je erin propt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Al Stilton geprobeerd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Wat bedoel je hier precies mee? I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote:Die man ken ik niet. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Was uit het hoofd, moest ff zoeken. "Het temperatuurgebied, waarin alle cannabinoïden verdampen, ligt tussen de 157 en 220 graden Celsius. Omdat alle cannabinoïden verschillende kookpunten hebben, zal het verdampen van dezelfde kom kruiden op verschillende temperaturen ook verschillende resultaten laten zien." https://www.zamnesia.nl/content/284-vaporizer-temperaturen-voor-cannabis Zamnesia is btw de site waar ik al jaren zaadjes bestel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja ok, op die fiets. Ik ben ook ff gaan zoeken. Hoe lager de temperatuur, hoe minder "couch-lock" stoned. Wat soms gewoon een onwenselijk effect is. Behalve in de avond dan. Gisteren op 215 graden gevaporized. Vandaag 200 eens proberen. Als ik morgen niks post raad ik met terugwerkende kracht 200 graden niet aan. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gisteren een zak CBD koekjes soldaat gemaakt. Netjes begonnen met 1, uurtje wachten en concluderen "these edibles aint shit". Er zou 15mg CBD per koekje in zitten en het was een zak van 10 stuks. Merk ik niks vanwege de verhoogde thc tolerantie? Ik snap er niks van. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Huh? Cbd geeft geen high, zoals thc. Of bedoel je wat anders? Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Geen high, die verwachtte ik ook niet. Wat rustgeving, ontspanning en meer van zulks. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Ja, psies, dat is het idee. Een bekende van me maakt cbd olie zelf, van de blaadjes van de plant, geloof ik. Hij zweert erbij, dat werkt echt goed, schijnt het. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Cbd olie heeft opzichzelf geen sterke psychoactive effecten dacht ik. Wel een hoop geclaimde gezondheidseffecten, vandaar dat ook de wat bravere "fatsoenlijke" medemens erop los gaat. Tesamen met THC en misschien andere cannabinoiden en het doet wel allemaal shizzles. Ik heb sinds een tijde zo'n vaporizer, voor de gewone wiet dan. dat is best wel makkelijk handig, geen gedoe met tabak en nicotine. Echt wel een aanrader. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-01-2025 8:21] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik had hand modellen, maar sinds een tijdje alweer deze. Top ding! https://magicvaporizers.nl/arizer-v-tower Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Ik heb een tafelmodel vaporizer en een handformaat geval. Zo'n handformaat ding is handig voor als je van huis gaat. Maar de combo wiet + tabak komt zo veel harder aan. Bij mij althans. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Tabak is echt passé, hiero. Handmodel werkt niet meer, als ik ergens heen ga neem ik een tafel mee. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |