|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Dikke 33 jaar hier, ik heb wel weer eens zin. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Weed en pep denk ik. ook was ik gek op de combinatie Codeïne+alcohol. Ben blij dat ik nog besta. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wij ook hoor! En gelukkig ben je geen reli geworden na het ontnuchteren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het raarste wat ik ooit gedaan heb is spierverslappers+alcohol. Ik trok hele rare gezichten zelf weet ik er geen fluit meer van. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: BOX OUWE IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vond opium erg lekker indertijd. Was eenmalig, maar wel erg de moeite waard. Goed genoeg om het nooit meer aan te raken, gelukkig wist ik dat twintig jaar geleden ook al. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:pep zoals in speed? Ik ben ook blij dat ik nog besta. Ook dat jij nog besta hoor When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Iemand die ik ken uit een verleden had een uitvergrote foto van een opium roker die op een soort houten verhoging lag met zijn hoofd zodat hij niet ophoefde te staan om te roken. Ik vroeg er naar, wat het precies was en mij werd verteld dat in sommige landen de dorps oudsten alleen maar op de grond liggen in een hutje te paffen tewijl meerdere vrouwen hem verzorgden zodat hij horizontaal kon blijven. Niets anders als opium roken de hele dag. Nou ja IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik vond alles lekker, ik was enorm verslavingsgevoelig. Opium, speed bommethes, heel veel paddo's, heel veel xtc en mdma, wiet, hash maar vooral echt bergen aan coke. Bijna dagelijks. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: misschien handig om te vertellen, de foto was gemaakt tijdens een wereld reis en hij was op bezoek in dat dorpje. weet zo ff niet waar helaas. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
pillen en coke is nooit aantrekkelijk geweest voor mij eigenlijk. Gewoon niet zo interessant denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 18-09-2012 21:45] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
houwe zo. When your people matter, menstrual health matters |
|
zo is het! cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het moet niet al te moeilijk zijn om jouw geblaat over homosexualiteit terug te vinden. Jij was toch ook alleen maar tegen homo's als jouw denkbeeldige vriendje dat ook was? Pleurt op naar refoweb of zo. Kan je daar uithuilen bij de grefo's. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:wat n domme opmerkingen [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 18-09-2012 22:13] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hoezo dan? Gaan we het nu opeens weer ontkennen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Net als ik dacht dat er een group hug aan zat te komen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Als ik het je/jullie nig een keer moet uitleggen, stel gerust een vraag in t desbetreffende topic. Zo niet zou t je/jullie sieren je niet zo triest te gedragen Ik zal nooit wat tegen homo's hebben. Alhoewel t bij jou wel heel wat moeite kost Marcel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik mag concluderen dat je je eerdere uitspraak "ik heb niets tegen homo's tenzij blijkt dat mijn god iets tegen ze heeft." hebt ingetrokken? If so: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:of je snapt echt niet wat ik wel en wat ik niet beweerde, of je bent gewoon weer de relnicht aan t uithangen. Ik trek niets terug. Lees t rustig nog eens erop na. Het is helemaal niet zo moeilijk. Oh wacht je wil helemaal niets begrijpen je wilt alleen maar n beetje dom trollen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh, dan snap ik het blijkbaar niet. Maar goed, je neemt het dus niet terug. Jammer. Je bent van je harddrugs afgekickt dus je zal het wellicht in je hebben om ook nog eens van je godsdienstwaanzin af te kicken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Laten we t niet hopen want ik denk dat ik dan n stuk minder tolerant zou zijn tov je onbeschofte laffe internet gewarrior When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dus... Vechtsport, bergen coke in het verleden... Ben jij ook niet behoorlijk lang? Ik weet niet of ik nog een keer een biertje met je durf te doen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |