|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat maar, je vat hem (bewust) niet. |
|
Een wellicht bekend, maar nog steeds interessant artikel in Scientific American over de mogelijkheden van psychedelica in therapeutische settings. Hallucinogens as Medicine In a matter of hours, mind-altering substances may induce profound psychological realignments that can take decades to achieve on a therapist's couch https://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=hallucinogens-as-medicine [Dit bericht is gewijzigd door ErikdePerik op 28-06-2012 7:18] MC Hammer Smashed Face |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kicke track. MC Hammer Smashed Face |
|
Ik ga hard op een dergelijke invalshoek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dit weekend GHB maken, met een leuk kleurstofje heen, kekke shit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Zat jij niet in allemaal instellingen vanwege overmatig gebruik? |
|
|
|
Zwaar aan de invalshoeken! |
|
quote:Maken is iets anders dan gebruiken! Waar ga je het uit maken, VodeVilicious? |
|
quote: Dat is waar! |
|
quote: WAT LUL JIJ TEGEN MIJ?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Persoonlijkheidsstoornis is gelukkig wat anders dan middelenmisbruik. Gewoon standaard al gek in de kop zijn zonder drugs! Ik heb geen idee waar we het precies van gaan maken. Ik gebruik het wel eens en een vriend van me heeft een goed recept, dus hij gaat het me leren. Ik ben benieuwd, het schijnt hartstikke saai te zijn. Maar wilde het toch een keertje gemaakt hebben. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 03-07-2012 20:22] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Oh prima, veel plezier met maken dan. |
|
quote: Daar is een televisieserie van. Bijna. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt wel lekker gek in ieder geval! |
|
Ben ik dan de gekke professor of de loser ex-student. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Klinkt wel een beetje link, zelf maken! Doe je wel voorzichtig? Juiste verhoudingen enzo... maar daar zul je je vast wel over ingelezen hebben. Hier vanavond een coke feestje omdat ik geslaagd ben :D |
|
Project GHB succesvol ^^ Wat een saai/boring werkje zeg! [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-07-2012 16:23] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
|
|
quote: Ach zoveel anders dan een kopje thee zetten is het niet. Het effect is natuurlijk wel tof! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: ehmm IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |