IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-04-2013 18:12 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

De kans dat iemand z'n auto er dicht langs parkeert is anders wel een stuk kleiner zo.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2013 18:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2013 18:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, hoor.
Heeft hij dat? Of vind jij dat?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2013 18:26 by M. Profiel van M.

Ik vind dat Zijlstra, hypocriet of niet, ook wel een punt heeft.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-04-2013 18:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 april 2013 18:19 schreef bastianus het volgende:
Heeft hij dat? Of vind jij dat?

Dat heeft hij. De Eerste Kamer is eigenlijk alleen bedoeld voor technische beoordeling van wetten. Is het werkbaar, botst het niet met andere wetten, etc.
quote:
Op 22 april 2013 18:26 schreef M. het volgende:
Ik vind dat Zijlstra, hypocriet of niet, ook wel een punt heeft.

Tuurlijk zegt hij het nu omdat hij de bui al ziet hangen, maar sec gezien heeft hij inderdaad een punt.


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2013 18:33 by M. Profiel van M.

De Eerste Kamer toetst wetgeving inderdaad, en toetsen moet je onafhankelijk doen. Als de Eerste Kamer gepolitiseerd wordt, wat nu in toenemende mate gebeurt, verliest ze die onafhankelijkheid en heb je feitelijk niets anders dan een Tweede Kamer met 225 zetels. Waarvan 75 zetels ook nog eens in een andere verkiezing verdeeld worden dan de bekende 150.

Het wordt er voor mij in ieder geval op deze manier niet overzichtelijker op.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-04-2013 20:00 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 22 april 2013 18:09 schreef Dying Embrace het volgende:
Zelf ook nog te water geweest op die blackout uit zijn auto te halen?


Die kwam vanzelf uit de auto drijven.


5 Euro's? Op je muil!!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-04-2013 20:31 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Verder was één collega van me nog in het nieuws, met zijn rapcrew Korps der Plagen.

http://www.at5.nl/artikelen/101041/rapper-ik-hoop-op-aanslagen-totale-chaos?utm_source=at5&utm_medium=feed&utm_campaign=at5+nieuws



5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-04-2013 20:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 april 2013 18:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, hoor.


Ga toch fietsen man.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-04-2013 20:35 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 april 2013 20:31 schreef Sgeiterdt het volgende:
Verder was één collega van me nog in het nieuws, met zijn rapcrew Korps der Plagen.

http://www.at5.nl/artikelen/101041/rapper-ik-hoop-op-aanslagen-totale-chaos?utm_source=at5&utm_medium=feed&utm_campaign=at5+nieuws




De W van Willem.
Drie vingers in de lucht.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-04-2013 20:36]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2013 20:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 april 2013 20:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Ga toch fietsen man.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-04-2013 21:01 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 22 april 2013 20:35 schreef XXL het volgende:
De W van Willem.
Drie vingers in de lucht.


Yo!


5 Euro's? Op je muil!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-04-2013 21:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 april 2013 20:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Ga toch fietsen man.

Draag eens een argument aan waarom hij géén gelijk heeft dan. In plaats van alleen maar een beetje obstinaat voor je uit te lachen.

Naast dat het simpelweg vanuit traditie e.d. nu eenmaal zo is als we zeggen, laten dit soort redeneringen mooi zien waarom het ook goed is dát het zo is:
quote:
Op 22 april 2013 18:33 schreef M. het volgende:
De Eerste Kamer toetst wetgeving inderdaad, en toetsen moet je onafhankelijk doen. Als de Eerste Kamer gepolitiseerd wordt, wat nu in toenemende mate gebeurt, verliest ze die onafhankelijkheid en heb je feitelijk niets anders dan een Tweede Kamer met 225 zetels. Waarvan 75 zetels ook nog eens in een andere verkiezing verdeeld worden dan de bekende 150.

Het wordt er voor mij in ieder geval op deze manier niet overzichtelijker op.

Dus. Plus een miljoenmiljard.


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-04-2013 21:23 by WMP Profiel van WMP

Jammer dat die pseudoliberalen die discussie nu enkel oprakelen omdat het tegen hen werkt, terwijl ze er in het verleden dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Maakt ze nogal hypocriet.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-04-2013 21:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 april 2013 21:23 schreef WMP het volgende:
Jammer dat die pseudoliberalen die discussie nu enkel oprakelen omdat het tegen hen werkt, terwijl ze er in het verleden dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Maakt ze nogal hypocriet.

Ja, klopt hoor.

Maar door dan heel obstinaat te gaan schreeuwen dat zé geen gelijk hebben doe je precies wat ze willen. Het hele verhaal wordt dan gedraaid naar dat de Eerste Kamer te gepolitiseerd zou zijn, en dat leidt dus af van het gegeven of de wet waar het over gaat al dan niet *terecht* door de Eerste Kamer verworpen zou moeten worden. Dan trap je er dus mooi in, want dat blijft al met al die suggestie mooi hangen dat het aan de Eerste Kamer ligt, ipv aan de wet.

Overigens heeft de PvdA letterlijk gezegd dat ze de Eerste Kamer zouden gaan gebruiken om destijds Rutte 1 dwars te zitten (en dan dus ook niet 1 keer, maar voortdurend) en die poppetjes zitten er grotendeels ook nog steeds, dus wat dat betreft heeft de hele huidige coalitie boter op haar hoofd, niet alleen de VVD


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2013 22:50 by bastianus Profiel van bastianus

Loopt dat ook niet gedeeltelijk synchroon, wetten controleren en politiek bedrijven? Gaat toch ook vaak om principes en overtuigingen? Naja, ik snap de frustratie wel. Sowieso van democratie, met al dat verplichte overleg kun je amper beslissen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-04-2013 22:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 april 2013 22:50 schreef bastianus het volgende:
Loopt dat ook niet gedeeltelijk synchroon, wetten controleren en politiek bedrijven? Gaat toch ook vaak om principes en overtuigingen? Naja, ik snap de frustratie wel. Sowieso van democratie, met al dat verplichte overleg kun je amper beslissen.

Gedeeltelijk valt het moeilijk uit elkaar te trekken (het blijven immers mensen), maar heel veel is gewoon juridisch geneuzel, hoor. Botsingen met hogere wetten en verdragen uitzoeken et cetera.

Maar de insteek moet in ieder geval zijn dat je het politiek zo neutraal mogelijk doet. Als dat niet zo is, of het werkt op een gegeven moment niet meer zo: afschaffen want dan is het zinloos geworden.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2013 22:54 by bastianus Profiel van bastianus

Denk ik ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-04-2013 23:03 by BARABAS Profiel van BARABAS

Maar wie is dan degene die de afschaffing gaat bekrachtigen?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-04-2013 23:04 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

In dat opzicht is het ook alleen maar hinderlijk dat de Eerste Kamer samengesteld is uit mensen die een politieke partij vertegenwoordigen. Het lokt namelijk uit om er 'misbruik' van te maken op het moment dat je als partij in de oppositie zit.

Zou het niet veel praktischer zijn om de politieke kleuren uit de Eerste Kamer te verwijderen en daar ter zake kundige mensen voor aan te stellen via een heldere en eerlijke selectiemethode?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2013 23:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2013 23:04 schreef Negatieveling het volgende:
In dat opzicht is het ook alleen maar hinderlijk dat de Eerste Kamer samengesteld is uit mensen die een politieke partij vertegenwoordigen. Het lokt namelijk uit om er 'misbruik' van te maken op het moment dat je als partij in de oppositie zit.

Zou het niet veel praktischer zijn om de politieke kleuren uit de Eerste Kamer te verwijderen en daar ter zake kundige mensen voor aan te stellen via een heldere en eerlijke selectiemethode?
Lijkt me sowieso een aanrader voor bestuurlijke functies. Dat zitten te vaak politieke dieren i.p.v. ter zake kundigen. Zoals Dijksma b.v., of Bijsterveldt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-04-2013 9:25 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 22 april 2013 17:39 schreef Sgeiterdt het volgende:
http://m.dichtbij.nl/wijdewormer/artikel/2754602/auto-ramt-lantaarnpaal-en-vliegt-water-in-langs-a7?page=0&listLocationIds=1923

Dit heb ik dus voor mijn ogen zien gebeuren en ik heb geholpen om de bestuurder uit zijn auto te krijgen. Vet heftig om mee te maken, gelukkig had de bestuurder verder geen zichtbare verwondingen, hij was alleen erg in de war en hij vertelde dat hij een black-out kreeg tijdens het rijden.



Ferm! Hopelijk heb je er zelf niets aan over gehouden.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-04-2013 9:35 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ik stond alleen stijf van de adrenaline, dus het viel mee.


5 Euro's? Op je muil!!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-04-2013 10:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een man werd zijn vriendin gisteravond zo zat dat hij haar uit zijn auto heeft gezet. Dat was geen gemakkelijke opgave, aangezien het stel op de A2 reed.

De boze kerel stopte op de vluchtstrook ter hoogte van Maarssen. Hij dumpte de vrouw langs de kant van de weg en reed doodleuk verder.

Politieagenten troffen de 34-jarige dame uit Heemskerk aan, ze zat te janken op de vangrail. De dienders gaven haar een lift naar station Breukelen, zodat ze met de trein naar huis kon. Dat meldt RTV Utrecht.




Against God and Government


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 23-04-2013 10:59 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Faalhaas was met moeders op weg naar de Ikea?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 23-04-2013 11:11 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ja doe mij eens een moeder van 34!


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen