IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-05-2013 23:20 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Miep haalt helemaal niemand in.
Die komt van een speldenknop in je achterspiegel in no-time tot op de koplampen in je achterbumper en probeert door zo te kleven je naar rechts te dwingen zodat ze niet in hoeft te halen door van rijbaan te wisselen. Categorietje sterf en blijf er maar achter want de cruisecontrol maak je niet gek.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-05-2013 23:33 by M. Profiel van M.

Godherenmijntijd, wat ben ik blij dat ik geen auto rijd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-05-2013 23:38 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Daar zijn wij ook blij om.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-05-2013 23:48 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 22 mei 2013 22:38 schreef MR. N het volgende:

Oh, en ja, een groene pijl betekent dat de spitstrook open is.




Dit. Godverdegodver wat een ergernis!

En toch voelt het stiekem wel lekker hele stukken met een bloedgang rechts te kunnen inhalen op een vrijwel lege spitsstrook. Wel kvlt kijken uiteraard.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-05-2013 0:01 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 22 mei 2013 22:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Lijkt me lekker, ja.

Oja. WTF!

http://www.nu.nl/buitenland/3481073/spoedzitting-londen-brute-moordaanslag.html



Eén van de mannen die de gruwelijke aanslag op de Britse soldaat pleegde, keerde zich na zijn daad tot de camera van een omstander. In het filmpje zegt de man met bebloede handen en twee messen nog in zijn handen onder meer: "Wij zweren bij de almachtige Allah dat wij ons gevecht tegen jullie nooit zullen stoppen."

"Het spijt ons dat vrouwen dit vandaag moesten zien maar in ons land maken vrouwen hetzelfde mee. Jullie zullen nooit veilig zijn. Jullie moeten de regering afzetten. Ze geven niet om jullie", zegt hij daarnaast.

De twee daders zouden het slachtoffer eerst hebben aangereden, om vervolgens 'als beesten' op hem in te hakken.


http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2013/05/aanvaller_londen_jullie_zijn_n.html





Die gast draagt een muts van Stone Island dus dat moet wel een hooligan zijn. Beter verbieden ze nu bezoekers van de uitspelende ploeg.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-05-2013 13:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het zijn ook altijd die 95% rotte appels die het voor de goede, brave 5% verneuken...


Bruce Banner


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 23-05-2013 17:53 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 23 mei 2013 0:01 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Die gast draagt een muts van Stone Island dus dat moet wel een hooligan zijn. Beter verbieden ze nu bezoekers van de uitspelende ploeg.


Beter verbieden ze voetbal in zijn geheel.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-05-2013 17:58 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 mei 2013 17:53 schreef Dying Embrace het volgende:
Beter verbieden ze voetbal in zijn geheel.


Word.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2013 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-05-2013 8:30 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

ASSEN (ANP) - Ewout Klok, de tankstationhouder die in 2011 een proefproces uitlokte door tegen de regels in toch bier in zijn schappen te leggen, moet vrijdag voor de rechtbank in Assen verschijnen. Pompexploitanten voelen zich al jaren benadeeld omdat zij geen alcohol mogen verkopen in hun pompshop, en supermarkten en restaurants aan de openbare weg wel.

Klok, die tot vorig jaar voorzitter was van brancheorganisatie BETA, stelt dat wetenschappelijk nog nooit is aangetoond dat de verkoop van alcohol in tankstations leidt tot verkeersonveiligheid. Tot 1 november 2000 waren pomphouders in Nederland ook vrij om gedurende gewone winkeltijden alcohol te verkopen, behalve in tankstations langs de snelweg.

,,De ongevallencijfers in het buitenland dalen ook scherp, terwijl daar wel een biertje bij de pomp te koop is. Bovendien weten wij uit de praktijk dat bestuurders een gekocht biertje echt niet in de auto opdrinken'', aldus Klok toen hij anderhalf jaar terug een boete kreeg.

Klok weigerde zijn boete te betalen, maar zijn bezwaar werd afgewezen door de bezwaarschriftencommissie van het ministerie van Economische Zaken. Nu moeten rechters zich over de zaak buigen.


Hulde voor Ewout Klok!


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2013 9:57 by bastianus Profiel van bastianus

Echt wel. Nu moet ik op zondag vaak naar de snackbar aan de andere kant van het dorp voor bier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-05-2013 10:43 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Je zou je bier ook gewoon zaterdag kunnen inslaan


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-05-2013 10:47 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

En verhuizen naar niet-verwegistan, want daar is in een straal van 10KM altijd een supermarkt open. Ook op zondagen, ook op feestdagen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2013 11:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 mei 2013 10:43 schreef Ralph het volgende:
Je zou je bier ook gewoon zaterdag kunnen inslaan
Valt nog niet mee, als je zo'n chaotische denkwereld hebt als ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2013 11:14 by bastianus Profiel van bastianus

Maar goed. Ik bedoelde eigenlijk dat het een beetje een non-probleem is. Die tankhouders altijd met hun gezeik. Lijkt me, dat ze genoeg kunnen verdienen met benzine en al die andere veel te dure meuk die ze verkopen, met hun woekerprijzen. Borrelnootjes en M&M's zijn echt niet zo duur door de accijns en de regering. Middenstandersgejank.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-05-2013 12:23 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

nou en? ik wil gewoon bier kunnen kopen, gekoeld, bij welk tantstation ook, dus ja, ook bij de firezone etc...


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-05-2013 12:50 by bastianus Profiel van bastianus

Zoepstroate. Olde drankwagen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2013 14:02 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Uit Het Nieuwsblad (waar anders)

‘Vriendin geslagen? Ik heb gewoon haar haren goed gelegd’

Johnny D. uit Lier riskeert vier maanden cel voor slagen en verwondingen aan zijn partner. Volgens het openbaar ministerie had D. naar de vrouw gebeld en toen bleek dat ze gelogen had over waar ze zich bevond, deelde hij haar een klap uit op het achterhoofd.

Maar Johnny D. ontkende gisteren echter dat hij zijn vriendin had geslagen. ‘Het is zij die mij slaat’, vertelde hij. ‘Ik ben er voor naar de politie van Lier geweest maar daar lachen ze mij uit. Wat er die bewuste dag gebeurd is? Ik heb gewoon haar haren goed gelegd. Maar zeker niet geslagen.’ Goed bezig Johnny.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-05-2013 14:14 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Free Record Shop Nederland vraagt faillissement aan

Free Record Shop Nederland gaat haar faillissement aanvragen. Er wordt onderzocht of het bedrijf een doorstart kan maken. De winkels zullen voorlopig open blijven. Dat is vanmiddag aan het personeel van de keten bekendgemaakt, meldt persbureau Novum.
De winkels in België zullen gewoon blijven bestaan. De NOS meldt dat de directie van Free Record Shop heeft gezegd dat "het kansrijk is dat er winkels in het straatbeeld blijven". Alle 755 medewerkers, de leveranciers en vakbonden zijn vanmiddag op de hoogte gebracht.

PROBLEMEN DOOR "VERANDERENDE MARKT"
Het bedrijf van oprichter Hans Breukhoven kampte al enige tijd met financiële problemen. Die zijn ontstaan door, zoals het bedrijf het zelf noemt, "de veranderende markt en de niet herstellende economie". Doordat het consumentenvertrouwen al enige tijd daalt, voerde Free Record Shop al een reorganisatie door. Deze is nog in volle gang. Het gevolg was dat tientallen winkels gesloten werden, onder andere die op de NS-stations.

Eerder ''problemen door niet veranderen met de markt''

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 24-05-2013 14:14]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-05-2013 14:20 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

goh, what a surprise. Ook de 'entertainment' opvolger is gedoemd te mislukken. Niet meer van deze tijd.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2013 14:52 by Mark Profiel van Mark

Held!

Acteur Sir Christopher Lee, bekend als de boze tovenaar Saruman uit de Lord of the Rings-trilogie, komt op 91-jarige leeftijd met een heavy metal-cd. Daarover berichtten verschillende Britse nieuwsmedia vrijdag.

Lee, die eerder de rollen van Dracula, het monster van Frankenstein en tovenaar Saruman vertolkte, heeft de elektrische gitaar opgepakt voor zijn nieuwe album, dat volgende week verschijnt. De cd bevat nummers als 'Massacre of the Saxons' en 'The Devil's Advocate'.

Op de omslag van het album staat de acteur zwaaiend met een zwaard en omgeven door een ring van vuur. 'Je zult me niet horen schreeuwen of zoiets, maar het is wel degelijk heavy metal', aldus de 91-jarige Brit.

bron: AD.nl




[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-05-2013 14:54]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-05-2013 15:01 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 24 mei 2013 12:50 schreef bastianus het volgende:
Zoepstroate. Olde drankwagen.


en ik zeg: weekend!


I am mine own redeemer...!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2013 15:03 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 24 mei 2013 14:52 schreef Mark het volgende:
Held!

Acteur Sir Christopher Lee, bekend als de boze tovenaar Saruman uit de Lord of the Rings-trilogie, komt op 91-jarige leeftijd met een heavy metal-cd. Daarover berichtten verschillende Britse nieuwsmedia vrijdag.

Lee, die eerder de rollen van Dracula, het monster van Frankenstein en tovenaar Saruman vertolkte, heeft de elektrische gitaar opgepakt voor zijn nieuwe album, dat volgende week verschijnt. De cd bevat nummers als 'Massacre of the Saxons' en 'The Devil's Advocate'.

Op de omslag van het album staat de acteur zwaaiend met een zwaard en omgeven door een ring van vuur. 'Je zult me niet horen schreeuwen of zoiets, maar het is wel degelijk heavy metal', aldus de 91-jarige Brit.

bron: AD.nl





Hij heeft er in ieder geval de geschikte stem voor.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-05-2013 18:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 mei 2013 14:14 schreef iPim het volgende:
Free Record Shop Nederland vraagt faillissement aan

Free Record Shop Nederland gaat haar faillissement aanvragen. Er wordt onderzocht of het bedrijf een doorstart kan maken. De winkels zullen voorlopig open blijven. Dat is vanmiddag aan het personeel van de keten bekendgemaakt, meldt persbureau Novum.
De winkels in België zullen gewoon blijven bestaan. De NOS meldt dat de directie van Free Record Shop heeft gezegd dat "het kansrijk is dat er winkels in het straatbeeld blijven". Alle 755 medewerkers, de leveranciers en vakbonden zijn vanmiddag op de hoogte gebracht.

PROBLEMEN DOOR "VERANDERENDE MARKT"
Het bedrijf van oprichter Hans Breukhoven kampte al enige tijd met financiële problemen. Die zijn ontstaan door, zoals het bedrijf het zelf noemt, "de veranderende markt en de niet herstellende economie". Doordat het consumentenvertrouwen al enige tijd daalt, voerde Free Record Shop al een reorganisatie door. Deze is nog in volle gang. Het gevolg was dat tientallen winkels gesloten werden, onder andere die op de NS-stations.

Eerder ''problemen door niet veranderen met de markt''


En een vreemde naam die nergens op slaat...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-05-2013 23:13 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Bij de politie in Den Haag heeft zich
een man gemeld die nog 16.430.780 euro
moet terugbetalen aan de Staat.In 2010
werd hij daartoe veroordeeld vanwege
oplichting van investeerders.Sindsdien
was hij ondergedoken.Deze maand spoorde
de politie hem op,maar dat had nog niet
tot zijn aanhouding geleid.De man moet
nu een jaar de cel in,als vervangende
straf voor zijn miljoenenboete.

Teletekst


Goed salaris en nog een jaar vakantie ook.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen