![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, ik weet het. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Je begrijpt dat dit geen serieus initiatief is om voortaan zulke SMSers/Whatsapperds te helpen? Het is juist bedoeld om het achterlijk wat betreft de onveiligheid die met SMSen e.d. gepaard gaat in beeld te brengen. Gezien je reactie in ieder geval in enige mate succesvol ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
AG snapt het. Ja hoor... ![]() |
|
Als je ziet wat voor complete bullshit en onzinnigheid men tegenwoordig "gaaf" vindt, zat ik toch wat te twijfelen. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Als een groep "Improv Everywhere" heet kun je prima inschatten dat het niet een heel serieus iets is ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:wat ben jij een ouwe lul aan het worden zeg [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-05-2013 13:27] ![]() |
|
quote:Altijd leuk om te horen. ![]() Maar nee, ik snap de mensen in de categorie 16-18 vaak inderdaad totaal niet. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
pas maar op Belgen! ![]() ![]() Piranha gevangen in slotgracht Fort van Walem in Mechelen Mechelen, 7 mei 2013 - In de slotgracht rond het Fort van Walem in Mechelen hebben vissers gisteren een roodbuikpiranha bovengehaald. Dat meldt Natuurpunt, de beheerder van het gebied. Het is de eerste keer dat de roodbuikpiranha in Vlaanderen wordt waargenomen in het wild. Het beest was 14 cm groot. Roodbuikpiranhas leven oorspronkelijk in rivieren in het Amazonegebied in Brazilië en in Paraguay. Ze staan bekend als geduchte roofvissen, alhoewel ze voornamelijk aaseters zijn. In de Verenigde Staten zorgt de roofvis voor problemen in water en wordt er aanzien als invasieve exoot. Zijn er algemeen in de dierenhandel verkrijgbaar. Ook bij ons is de vis populair bij aquariumliefhebbers. Naar alle waarschijnlijkheid is de Mechelse piranha ook afkomstig van een aquarium. De kans dat roodbuikpiranhas zouden uitgroeien tot een plaag, is heel erg klein in Vlaanderen. De dieren zijn erg gevoelig aan lage temperaturen. Daalt de watertemperatuur lager dan 10 graden Celsius, dan overleven de vissen niet. Het dier zou de winter hier waarschijnlijk niet doorkomen. Zet geen exotische dieren uit in het wild Het uitzetten van exotische dieren in de vrije natuur is ten stelligste af te raden. Af en toe groeien deze dieren uit tot een plaag, omdat ze hier geen natuurlijke vijanden hebben. Denk maar aan de roodwangschildpadden die overal in stadsvijvers opduiken en daar eendenkuikens en andere dieren verslinden. Daarom is het best om te vermijden dat deze exoten in de natuur terechtkomen. Dat is steeds goedkoper en eenvoudiger dan bestrijding. Wie van plan is om dieren te houden, houdt er best rekening mee dat het dier gedurende de hele levensloop opvang nodig heeft. ![]() |
|
quote: sorry maar zie je nu echt niet in dat het een ludieke actie is om mensen te wijzen op hun belachelijke gedrag? ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik vrees dat bij uitstek de doelgroep van de ludieke actie de hint niet oppikt, er een foto van maakt met de iPhone en meteen op Twitter zet: #omgwtfbbq. Om dan hopelijk onder de bus te lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-05-2013 19:28] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Nee, dat had ik er vanmiddag tussen drie andere discussies in inderdaad echt even niet uitgehaald. Stom inderdaad ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Natuurlijke selectie, het wassen van je auto moet je er maar even voor over hebben ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Voetballer Buitenboys (15) gewond na trap in gezicht Een 15-jarige speler van de Almeerse club S.C. Buitenboys is donderdag in het ziekenhuis beland, toen hij tijdens een wedstrijd in zijn gezicht werd geschopt. Dat meldde de politie. Een 14-jarige jongen uit Meteren is aangehouden. De speler uit Almere viel na een duel met een tegenstander. Toen hij wou opstaan, kreeg hij van de verdachte een harde schop in zijn gezicht. Het slachtoffer viel opnieuw en werd met een bloedend gezicht afgevoerd naar het ziekenhuis. Hij heeft hoofdletsel, onduidelijk is hoe ernstig dat is. De 14-jarige jongen, die speelt voor Voetbalvereniging Tricht uit het gelijknamige plaatsje, wordt vrijdag voorgeleid bij de kinderrechter. De wedstrijd werd gespeeld op het veld van De Zuidvogels in Huizen. Daar was een jeugdtoernooi aan de gang. Vorig jaar werd grensrechter Richard Nieuwenhuizen van Buitenboys slachtoffer van geweld op het voetbalveld. Hij overleed aan zijn verwondingen. Door: ANP / Nu.nl Gewoon doodknuppelen dat soort praktiserende heethoofdjes... D'r is zonder al genoeg ellende op deze aardkloot. ![]() |
|
quote:Heb ooit eens een tropische vis van de WC-dood gered door te adviseren deze dan in de vijver achter huis te gooien (werd te groot in het aquarium en terroriseerde anderen), vond hem later (in februari) onder het ijs toen het had gevroren, maar zou me kunnen voorstellen dat ze een zachte winter kunnen overleven. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Hmm, nieuws, okay, maar de kop van het artikel is raarrrr http://www.nu.nl/binnenland/3418706/inspectie-wil-melding-gifdamp-zieke-piloten.html Boeiender ![]() |
|
quote:Altijd gaaf dergelijke reacties. Wie gaat ze doodknuppelen? Jij? En vind je het vervolgens erg om zelf door mensen zoals jijzelf doodgeknuppeld te worden? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Altijd gaaf dergelijke reacties. Voorspelbaar ook. Er is toch duidelijk een toename van agressie, om steeds onbenulligere dingen ook nog, waar te nemen in de samenleving. Preventief is daar weinig aan te doen, zo niet niks. De huidige strafmaten werken blijkbaar ook niet afschrikkend genoeg dus dan maar drastischer proberen. quote: Geen idee, waarschijnlijk degene wiens baan dat is/wordt. Anders zo'n ander heethoofdje, en herhaal dat net zolang tot maar er eentje over is. Ruimen ze mooi zichzelf op. [/knuffelen vs ruimen] ![]() |
|
Hij is nog serieus ook. :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Daar kan je tegen in brengen dat zulke misdaden ook gebeuren in landen waar men (zeer) streng straft. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote:"Ik was eigenlijk serieus maar toen ik besefte hoe dom het klonk ging ik maar doen alsof ik aan het trollen was." Verwachte reactie: ":')" Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Dat was precies mijn indruk van jouw posts ja. ![]() Vandaar ook mijn :') ![]() |
|
quote:Probeer hier eens serieus antwoord op te geven dan. Staan de mensen die de rekeltjes doodknuppelen zelf boven de wet? Bepaal jij dat? De logica is gewoon niet te vinden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |