IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2013 15:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 februari 2013 21:30 schreef bastianus het volgende:
Precies, hij kan hoog of laag springen..

Met de verklaring heeft hij geen poot om op te staan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-02-2013 15:20 by nark Profiel van nark

Beetje vreemd dat er in Rusland bakken vol met mensen zijn die hun auto ritjes filmen......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-02-2013 15:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Verzekeringshit enzo, aangezien er veel ongelukken zijn en de verzekeringen ook niet echt gewillig waren te betalen zonder harde bewijzen hebben nu erg veel Russen zo'n dashcam.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-02-2013 3:03 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 15 februari 2013 10:49 schreef attila_de_hun het volgende:
wie is die rare vent op die foto's???
Giorgio van Ancient Aliens. Vrij vaag figuur die er 100% van overtuigd lijkt te zijn dat er in het verleden Ancient Astronauts op aarde zijn geweest. Zijn haar is vrij legendarisch, omdat het naarmate de seizoenen verstrijken steeds gekker zit. Er gaan zelfs verhalen dat hij zélf een alien is.

Ancient Aliens, The Series. Erg leuk kijkvoer.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-02-2013 3:28 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-02-2013 15:23 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Misschien/waarschijnlijk niet echt nieuw meer

Mastodon guitarist Brent Hinds has been up to more than chowing down on burritos. The Atlanta shredder has assembled an all-star lineup of musicians for a new project, which is tentatively titled “Giraffe Tongue,” because Hinds says “they look sick.”

According to Noisecreep, the band includes Dillinger Escape Plan guitarist Ben Weinman, former Mars Volta drummer Thomas Pridgen, and former Jane’s Addiction bassist Eric Avery. Hinds hopes that the group can record an album’s worth of material as soon each prospective member’s busy schedule allows.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-02-2013 9:29 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

32-jarige Belg wil voorgoed naar Mars verhuizen

Een 32-jarige Belg heeft zich officieel kandidaat gesteld om als een van de eerste astronauten ooit voet te zetten op Mars. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

"Sommigen vinden vast dat ik gek ben. Maar ooit gaan er tóch mensen op Mars wonen. Waarom dan niet ik? ", zegt Henri Jacquemain, vader van twee kinderen.

Hij meldde zich onlangs bij de Nederlandse organisatie Mars One. Die stuurt in september 2022 twee mannen en twee vrouwen de ruimte in om zich na zeven maanden vliegen te vestigen op de rode planeet. Daarna gaan om de twee jaar nog twee emigranten hen achterna.

De vrouw van Jacquemain heeft het er moeilijk mee gehad. "Maar uiteindelijk ging ze overstag. Ik zal met haar en met mijn kinderen wel contact houden via internet. 'Henri Jacquemain, de eerste die op Mars ging wonen.' Dat is voer voor geschiedenisboeken."

Wie interesse heeft: http://mars-one.com/en/



Moest Philip K. Dick nog geleefd hebben, hij zou direct willen gaan...of net niet?
'k Vind het toch wel redelijk spectaculair. Dat filmpje doet me een beetje denken aan het introductiefilmpje van Doom 3





[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 20-02-2013 9:46]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2013 10:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ohja dat big brother project. Best wel bizar, een big brother zonder reeele kans op terugkeer.

Ik vraag me af in hoeverre mensen dat beseffen. Mocht je als 32 jarige daar heen gaan moet je dus vertrouwen op nog 60 jaar succes van dat project want je bent echt overgeleverd aan de vluchten van de aarde. Wat mij betreft nog een tikkeltje te optimistisch.

Maargoed toch ook avontuur dat we afgelopen 521 jaar niet hebben gezien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-02-2013 14:18 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2013 8:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

De Turkse Arbeidersvereniging HTIB daagt de Nederlandse Staat voor de rechter en eist dat de overheid betaalt voor lessen in het Turks op de basisschool.

„Ieder kind heeft het recht om zijn moedertaal te leren spreken”, zegt Mustafa Ayranci van HTIB. „In veel Turkse gezinnen wordt er alleen Turks gesproken. Het is belangrijk dat kinderen thuis goed met hun ouders kunnen communiceren.”

Tot 2004 kregen niet-Nederlandse kinderen maximaal vijf uur per week les in de taal van hun ouders. Na een lang politiek debat is dit Onderwijs in Allochtone Talen gestopt, met als belangrijkste reden dat de overheid juist het thuis spreken van Nederlands wil bevorderen.

Kinderen die niet opgroeien in een huishouden waar Nederlands wordt gesproken, hebben vaak twee jaar taalachterstand als zij op de basisschool komen. Maar volgens Mustafa Ayranci van de HTIB zullen Turkse kinderen de Nederlandse taal juist sneller leren als ze het Turks onder de knie hebben.

.
.
Moet toch niet veel gekker worden zeg.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2013 10:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dan is het dus geen moedertaal toch...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2013 11:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Paard komma wagen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-02-2013 12:01 by bastianus Profiel van bastianus

Ik wil geen spelbreker zijn. Maar mijn lerares NT2 vertelde me ooit, dat het aanleren van een tweede taal beter gaat als de thuistaal ook goed aangeleerd wordt. Dus ergens is het nog niet zo gek. Tenminste, als het doel goed aanleren van Nederlands is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-02-2013 12:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik wil geen spelbreker zijn, maar het aanleren van een tweede taal gaat beter als de tweede taal ook thuis aangeleerd wordt.

Overigens zal dit vermoedelijk om derde generatie kinderen van Turkse afkomst gaan, dus om dan nog van Turks als moedertaal te spreken vind ik een beetje overdreven. Stukje luxeprobleem dus om te eisen dat men kinderen van in Nederland geboren ouders Turks aanleert. Men leert Nederlands ook niet als tweede taal, maar als eerste taal. Als die ouders (en dus niet die Turkse organisatie) dan die kinderen Turks als tweede taal willen leren kunnen ze dat toch gewoon thuis doen?

Nog steeds vind ik het logischer om kinderen naast Nederlands Engels als tweede taal aan te leren. Dat helpt dan evengoed bij het leren van de eerste taal


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2013 12:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 februari 2013 12:01 schreef bastianus het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn. Maar mijn lerares NT2 vertelde me ooit, dat het aanleren van een tweede taal beter gaat als de thuistaal ook goed aangeleerd wordt. Dus ergens is het nog niet zo gek. Tenminste, als het doel goed aanleren van Nederlands is.


wat beschouw jij in dit geval als thuistaal en wat als de tweede taal??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2013 12:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 februari 2013 12:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Nog steeds vind ik het logischer om kinderen naast Nederlands Engels als tweede taal aan te leren. Dat helpt dan evengoed bij het leren van de eerste taal

Dit vind ik ook. Ik denk overigens dat het introduceren van chinees op scholen ook geen slecht idee is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2013 12:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 februari 2013 12:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit vind ik ook. Ik denk overigens dat het introduceren van chinees op scholen ook geen slecht idee is.


Mandarijn dan, Kra is ook interessant maar minder handig

Wel handig dat het een toontaal is, zal onze muzikale ontwikkeling ook wel op vooruit gaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2013 12:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 februari 2013 12:13 schreef ElitE het volgende:
Mandarijn dan, Kra is ook interessant maar minder handig

Wel handig dat het een toontaal is, zal onze muzikale ontwikkeling ook wel op vooruit gaan.

Is Mandarijn de gangbare "Chinese"taal? Gewoon gana aanbieden dan zou ik zeggen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2013 12:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jup verreweg de meeste sprekers 14% van de mensen op aarde heeft het als moedertaal bijna 3 keer zoveel als spaans de tweede grootste taal.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-02-2013 13:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 februari 2013 12:07 schreef attila_de_hun het volgende:
wat beschouw jij in dit geval als thuistaal en wat als de tweede taal??
Helaas is dat bij veel gezinnen van Turkse afkomst nog steeds Turks. De tweede taal is dan voor de kinderen Nederlands. Dat kun je wel willen ontmoedigen door het spreken van Turks niet te stimuleren, maar qua taalontwikkeling heeft zo'n kind daar dus geen baat bij. Bovendien werkt negatief motiveren sowieso niet, ook al klinkt het wel stoerder.
Als je dan toch wilt dat het spreken van Nederlands in die culturen gestimuleerd wordt, dan zorg je dat er verplichte arbeidsparticipatie voor die gezinnen komt. De enige manier om een taal te leren spreken, is door er actief gebruik van te maken. En dat doe je niet door toe te staan dat Turkse mannen hun vrouw allemaal met een uitkering thuis kunnen houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-02-2013 14:04 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 februari 2013 12:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Nog steeds vind ik het logischer om kinderen naast Nederlands Engels als tweede taal aan te leren.


Leuk idee hoor, maar waar halen we de benodigde docenten vandaan? Het aanleren van Engels kun je niet overlaten aan de huidige docenten aangezien het niveau van het Engels bij Nederlanders best wel slecht is, ook al denkt de gemiddelde Nederlander van niet


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-02-2013 14:08 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 februari 2013 13:00 schreef bastianus het volgende:
De enige manier om een taal te leren spreken, is door er actief gebruik van te maken.


Klopt, en zo pikken kinderen ook het snelst een tweede taal op. les in een taal krijgen is nog geeneens van balng als de kinderen nog jong genoeg zijn. het makkelijkste pikken die de tweede taal tussen hun 5de en ongeveer 12de op.
Heb zelf dagelijks Engelse les op de Hollandse Lagere School in Singapore gehad in de 5de en 6de klas, ook al leerde ik daar wel wat, pikte ik het meeste toch echt spelend met Engelse, Amerikaanse en lokale kinderen buiten op.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2013 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-02-2013 14:23 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2013 14:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 februari 2013 14:04 schreef Marcel H. het volgende:
Leuk idee hoor, maar waar halen we de benodigde docenten vandaan? Het aanleren van Engels kun je niet overlaten aan de huidige docenten aangezien het niveau van het Engels bij Nederlanders best wel slecht is, ook al denkt de gemiddelde Nederlander van niet


Hehe ik begin me er ook steeds meer bewust van te worden. Ik spreek bijna meer Engels dan Nederland en leest zo goed als alleen maar Engels op hoog niveau. Echter merk ik dat ik me toch echt niet vloeiend kan uitdrukken. Wat ook wel scheelt is dat ik van die tijd maar zelden met een native speaker praat wat nog de gelegenheid geeft om de taal wat op te poetsen.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-02-2013 14:28]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen