IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 10:34 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


Sluit jij een agent die een crimineel in de bak zet daarna ook op?



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 10:35 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 10 mei 2013 10:34 schreef Dying Embrace het volgende:
Sluit jij een agent die een crimineel in de bak zet daarna ook op?


Als je opsluiten met doodknuppelen gaat vergelijken verkas ik ff naar youpr0n.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 10:37 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Uitvoeren van een strafmaatregel = uitvoeren van een strafmaatregel.

Enkel strafmaatregel A ≠ strafmaatregel B.

Dat moet je niet door elkaar halen biertjestikker.

Verkas ze.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2013 12:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

'Laten we een betere wereld creëren door een rechtsstaat op te zetten waarin men 14 jarige kinderen doodknuppelt.'

Classy.

Overigens hoop ik dat DE, met zijn verknipte wereldbeeld, geen kinderen heeft of krijgt. Als je denkt dat er niks preventief aan gewelddadig gedrag kan worden gedaan zou je nooit in een positie als opvoeder moeten komen wat mij betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 10-05-2013 12:45]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 12:56 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik hoop dat niemand kinderen krijgt. Ja, heel puberaal, maar zo zit dat en niet anders.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2013 12:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

*insert Varg rant over het nihilisme van Black metal*


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 12:59 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Only Varg is real.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 13:03 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

*insert blackjew*


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-05-2013 13:05 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

:|


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 13:06 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 10 mei 2013 13:05 schreef Black Jew het volgende:
:|
Je had die Varg blij hoofd foto moeten posten!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-05-2013 13:07 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

je bedoeld de black jew awesome smiley?

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 10-05-2013 13:08]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 13:07 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 10 mei 2013 13:07 schreef Black Jew het volgende:
je bedoeld de black jew awesome smily?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-05-2013 13:09 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 10 mei 2013 13:07 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:



deng nou ja, volgende keer beter.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 13:29 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 10 mei 2013 12:39 schreef Gemene Lepel het volgende:


Joh, ik dacht al waar blijft ie toch. Enkel als GL tegen posts van anderen aan kan schoppen is ie present. Anders hoor of zie je hem niet. :')

Btw, jij weet helemaal niks van mijn wereldbeeld.
Hooguit dat ik niet zoveel op heb met het huidige strafbeleid.

Met opvoeden haal je trouwens wel iets aan, maar hoeveel ouders doen dat tegenwoordig nog? Niet veel blijkbaar. Beiden een baan en ook nog tijd aan de kiddo's besteden om ze wat fatsoen bij te brengen is blijkbaar iets wat moeilijk samen gaat, en wie moet het dan doen? Een pak op de broek van de ouders mag ook al niet meer, die mogen enkel nog "Foei." zeggen.

Bovendien is de toenemende agressie niet enkel bij de pubers aanwezig. Ook ouderen hebben tegenwoordig steeds vaker losse handjes. Goed voorbeeld ook voor die koters.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 13:32 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 mei 2013 13:29 schreef Dying Embrace het volgende:
Joh, ik dacht al waar blijft ie toch. Enkel als GL tegen posts van anderen aan kan schoppen is ie present. Anders hoor of zie je hem niet. :')
Waar. Maar zeiken is dan ook gemakkelijker dan wat zeggen.

quote:
Btw, jij weet helemaal niks van mijn wereldbeeld.

Als posts niets zeggen over je wereldbeeld, loop je te trollen.

Assie, Assie, joehoe, BA-HANNN!!!!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 13:38 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 10 mei 2013 13:32 schreef Kvelgeest het volgende:
Als posts niets zeggen over je wereldbeeld, loop je te trollen.


Want zeggen dat het rechtsbeleid niet deugt zegt iets over je volledige wereldbeeld. :')

Als je dat werkelijk vindt is het zeker zo droevig met je gesteld als degene die je het verwijt maakt.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-05-2013 13:39 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

mijn wereldbeeld is gaaf.

IK WIN!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 13:40 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 mei 2013 13:38 schreef Dying Embrace het volgende:
Want zeggen dat het rechtsbeleid niet deugt zegt iets over je volledige wereldbeeld. :')

Als je dat werkelijk vindt is het zeker zo droevig met je gesteld als degene die je het verwijt maakt.
Je verdraait mijn post, grappenmaker.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 13:42 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ah, je bedoelde het op die fiets.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2013 14:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 mei 2013 13:29 schreef Dying Embrace het volgende:
Joh, ik dacht al waar blijft ie toch. Enkel als GL tegen posts van anderen aan kan schoppen is ie present. Anders hoor of zie je hem niet. :')

Btw, jij weet helemaal niks van mijn wereldbeeld.
Hooguit dat ik niet zoveel op heb met het huidige strafbeleid.

Met opvoeden haal je trouwens wel iets aan, maar hoeveel ouders doen dat tegenwoordig nog? Niet veel blijkbaar. Beiden een baan en ook nog tijd aan de kiddo's besteden om ze wat fatsoen bij te brengen is blijkbaar iets wat moeilijk samen gaat, en wie moet het dan doen? Een pak op de broek van de ouders mag ook al niet meer, die mogen enkel nog "Foei." zeggen.

Bovendien is de toenemende agressie niet enkel bij de pubers aanwezig. Ook ouderen hebben tegenwoordig steeds vaker losse handjes. Goed voorbeeld ook voor die koters.




Sorry, sommige posts kan ik gewoon niet laten liggen.

Overigens zeggen jouw posts wel degelijk iets over jouw wereldbeeld. Het feit dat jij het voorstaat dat 14 jarige kinderen mogen worden doodgeknuppeld gaat in op vrij elementaire zaken, zoals de waardigheid van menselijk leven, empathie, en visie op gebruik van geweld. Wat niet weg neemt dat jij, als je in ieder geval een 'normaal' mens bent, goed getraumatiseerd zou zijn als jij persoonlijk, in de naam van jouw ideale rechtsstaat, een 14 jarige jongen zou doodknuppelen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2013 15:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 mei 2013 13:29 schreef Dying Embrace het volgende:
Joh, ik dacht al waar blijft ie toch. Enkel als GL tegen posts van anderen aan kan schoppen is ie present. Anders hoor of zie je hem niet. :')

Btw, jij weet helemaal niks van mijn wereldbeeld.
Hooguit dat ik niet zoveel op heb met het huidige strafbeleid.

Met opvoeden haal je trouwens wel iets aan, maar hoeveel ouders doen dat tegenwoordig nog? Niet veel blijkbaar. Beiden een baan en ook nog tijd aan de kiddo's besteden om ze wat fatsoen bij te brengen is blijkbaar iets wat moeilijk samen gaat, en wie moet het dan doen? Een pak op de broek van de ouders mag ook al niet meer, die mogen enkel nog "Foei." zeggen.

Bovendien is de toenemende agressie niet enkel bij de pubers aanwezig. Ook ouderen hebben tegenwoordig steeds vaker losse handjes. Goed voorbeeld ook voor die koters.




Hehe dit soort taal sloegen de grieken al uit. belhamels! het wordt steeds erger.

Niets veranderd dus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 17:50 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

@GL

Zoals ik al zei, jij weet helemaal niks van mijn wereldbeeld.

Verder ben je al aan het bemiddelen geslagen zie ik. De aanklacht is al versoepeld. Helaas voor jou vond men de door jou gepleite aai over de bol en met een lolly naar huis blijkbaar nog iets te ver gaan want men zag blijkbaar nog wel in dat zelfs een jongen van 14 voldoende besef moet hebben dat iemand zomaar tegen het hoofd natrappen op zijn zachts gezegd onfatsoenlijk is en een ander onnodig pijn doet en verwond, of erger.



Aanklacht tegen voetballer (14) afgezwakt

De 14-jarige jongen uit Meteren die donderdag tijdens een voetbalwedstrijd een jongen van 15 tegen zijn hoofd schopte, wordt poging tot zware mishandeling ten laste gelegd.

Dat heeft de rechter-commissaris in Arnhem vrijdagmiddag bepaald.

Het Openbaar Ministerie (OM) bracht eerder op de dag naar buiten dat de speler van Voetbal Vereniging Tricht poging tot doodslag ten laste zou worden gelegd.

''De verdachte is officieel voor 14 dagen in bewaring gesteld, maar mag die tijd in vrijheid doorbrengen, op voorwaarde dat hij geen contactsport uitoefent'', aldus een woordvoerster van de rechtbank. De jongen werd donderdag door zijn club geschorst.

De advocaat van de verdachte zegt blij te zijn met hetgeen de rechter-commissaris heeft bepaald. "De jongen is nu thuis en hij en zijn familie zijn hevig ontdaan door de gebeurtenis."

De wedstrijd werd gespeeld in Huizen tijdens een jeugdtoernooi op het veld van De Zuidvogels. Het slachtoffer, een 15-jarige voetballer van de Almeerse club S.C. Buitenboys, belandde donderdag in het ziekenhuis, maar is inmiddels weer thuis.

Voorzitter

De voorzitter van S.C. Buitenboys Marcel Oost verklaart tegenover NU.nl erg geschrokken te zijn. "Die jongen heeft in het ziekenhuis een scan ondergaan. Dan denk je wel even, het zal toch niet?"

"Op dit moment overheerst een gevoel van boosheid. Je gaat jezelf als voorzitter van een voetbalclub wel afvragen waarom je het allemaal nog doet. We gaan als club rustig afwachten hoe de zaak zich verder ontwikkelt en we houden ook contact met het betreffende team waarin de jongen speelt en de ouders van de spelers."

Het bestuur van V.V. Tricht laat op de website weten dat het bestuur het incident enorm betreurt en dat er op hele korte termijn bestuurlijk overleg volgt.

Oost zegt contact te hebben gehad met zowel De Zuidvogels, de organisator van het toernooi, als Voetbal Vereniging Tricht. "De voorzitter van Tricht heeft zijn excuses aangeboden en zijn medeleven betuigd", aldus Oost.

Nieuwenhuizen

In december werd grensrechter Richard Nieuwenhuizen van Buitenboys slachtoffer van geweld bij een wedstrijd tegen Nieuw Sloten uit Amsterdam. Hij overleed later aan zijn verwondingen.

Door: ANP/NU.nl


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-05-2013 13:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 mei 2013 17:50 schreef Dying Embrace het volgende:
@GL

Zoals ik al zei, jij weet helemaal niks van mijn wereldbeeld.

Verder ben je al aan het bemiddelen geslagen zie ik. De aanklacht is al versoepeld. Helaas voor jou vond men de door jou gepleite aai over de bol en met een lolly naar huis blijkbaar nog iets te ver gaan want men zag blijkbaar nog wel in dat zelfs een jongen van 14 voldoende besef moet hebben dat iemand zomaar tegen het hoofd natrappen op zijn zachts gezegd onfatsoenlijk is en een ander onnodig pijn doet en verwond, of erger.





Als dit soort uitspraken blijkbaar niets zeggen over jouw wereldbeeld dan neem je ze zelf niet serieus. Allemaal leuk en aardig, maar dan zit je, zoals Kwelgeest opmerkt, gewoon te trollen. Zeg dan niets zou ik zeggen.

Nog even over de kleurinstelling van jouw wereldbeeld: zwart-wit. Of een aai over de bol, of bruut doodgeslagen worden. Er zijn natuurlijk geen tussenstations. Reductio ad absurdum noemt men dat. Ik heb me nergens over uitgelaten wat ik een passende straf vind; daar speculeer jij simpelweg over. Als ik daar wel op in was gegaan zou je overigens best wel fundamentele gegevens over mijn wereldbeeld kunnen vinden. Het feit alleen al dat ik het met jou oneens bent zegt alleen al veel over mijn wereldbeeld. Maar het is kenmerkend voor jouw simpele denkkader dat een negatieve instelling tegenover een inhumane doodstraf gelijk wordt beantwoord met een strawman argument in de trant van 'aai over de bol en met lolly naar huis'. Want dat is blijkbaar wat ik voor zou staan. Wat betreft speculatie over denkbeelden kan je beter de hand in eigen boezem steken.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 11-05-2013 13:56 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 10 mei 2013 17:50 schreef Dying Embrace het volgende:
Zoals ik al zei, jij weet helemaal niks van mijn wereldbeeld.




[/ mening GL vs mening DE]


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-05-2013 14:19 by nark Profiel van nark

Gelukkig hebben we rechters in dit land die over dat soort dingen oordelen en niet het 'volk'.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen