IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-07-2013 10:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hypocriet geneuzel van wereldvreemde mensen waar ze andere mensen mee in gevaar brengen. Ik vind het onverantwoordelijk gedrag van die "christenen". Aanklagen die hap, net als mensen die jongetjes laten besnijden zonder medische reden.



Boeiender


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-07-2013 10:08 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 juli 2013 10:06 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Mazelen a.k.a. waterpokken?
In welk universum zijn die twee hetzelfde?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-07-2013 10:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juli 2013 10:06 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Mazelen a.k.a. waterpokken?


Dat is niet dezelfde ziekte.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterpokken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-07-2013 10:14 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 11 juli 2013 10:08 schreef Kvelgeest het volgende:
In welk universum zijn die twee hetzelfde?
In het universum waar geen vraagtekens bestaan.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-07-2013 10:15 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 juli 2013 10:14 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
In het universum waar geen vraagtekens bestaan.
Zo werkt een vraagteken niet!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-07-2013 10:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juli 2013 10:06 schreef MR. N het volgende:
Hypocriet geneuzel van wereldvreemde mensen waar ze andere mensen mee in gevaar brengen. Ik vind het onverantwoordelijk gedrag van die "christenen". Aanklagen die hap, net als mensen die jongetjes laten besnijden zonder medische reden.




Ik ben absoluut niet voor verplicht inenten aangezien de overheid die keuze maakt en die is niet altijd goed bezig.

Met de Mexicaanse griep was vaccineren behoorlijk zinloos en waren de risico's niet lager dan de ziekte zelf.

Verkoudheid (rhinovirussen) en griep (influenza) zijn ziekten die allereerst vrijwel onmogelijk goed te vaccineren zijn daarnaast zijn ze een stuk minder gevaarlijk.

Het aantal doden van influenza is wel redelijk hoog, maar de slachtoffers vallen toch meer bij ouderen en toch al zwakken. Onder jonge kinderen is er ook wel een piek in mortaliteit maar ook dat is zeer moeilijk te vaccineren.

Zowel verkoudheid als griep komen door virussen die zeer frequent voorkomen, en dat betekend vrijwel altijd dat een ziekte ook minder heftig is. De meeste mensen zijn goed aangepast aan griep (wat wel prijskaartje had voor onze voorouders), en ook griep is aangepast om niet te dodelijk te zijn. Voor een parasiet is het ook niet handig als zijn gastheer doodgaat.
Een ruwe vuistregel is hoe nieuwer de ziekte voor de mensheid hoe dodelijker hij is dit kun je zien bij AIDS en malaria.

De antroposofen die ook weigeren in te enten hebben wel een iets betere reden.
Zij stellen dat kinderziektes belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het kind. Daar zit een kern van waarheid in omdat het overkomen van ziekten kan helpen bij de goede ontwikkeling van het immuunsysteem. Het lijkt er erg op dat het krijgen van ziekten bescherming biedt tegen autoimmuunziekten zoals allergie en MS.
Er zijn zeker wel trends zichtbaar maar het is nog niet helemaal duidelijk wat voor ziekten je moet oplopen om te beschermen tegen autoimmuunziekten
Het krijgen van een van de kinderziekten is een behoorlijk risico zeer waarschijnlijk groter als het hebben van een allergie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-07-2013 10:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juli 2013 10:15 schreef Kvelgeest het volgende:
Zo werkt een vraagteken niet!


LV moet nog wennen aan de gebruiken van dit universum.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2013 10:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2013 10:29 schreef ElitE het volgende:
Ik ben absoluut niet voor verplicht inenten aangezien de overheid die keuze maakt en die is niet altijd goed bezig.

Ik ben ook niet absoluut voor verplicht inenten, maar je redenering is niet al te best, want je laat wel de keuze aan de ouders en die zijn ook niet altijd goed bezig
quote:
Met de Mexicaanse griep was vaccineren behoorlijk zinloos en waren de risico's niet lager dan de ziekte zelf.

Ander punt dan het Rijksvaccinatieprogramma, irrelevant dus.
quote:
Verkoudheid (rhinovirussen) en griep (influenza) zijn ziekten die allereerst vrijwel onmogelijk goed te vaccineren zijn daarnaast zijn ze een stuk minder gevaarlijk.

Het aantal doden van influenza is wel redelijk hoog, maar de slachtoffers vallen toch meer bij ouderen en toch al zwakken. Onder jonge kinderen is er ook wel een piek in mortaliteit maar ook dat is zeer moeilijk te vaccineren.

Zowel verkoudheid als griep komen door virussen die zeer frequent voorkomen, en dat betekend vrijwel altijd dat een ziekte ook minder heftig is. De meeste mensen zijn goed aangepast aan griep (wat wel prijskaartje had voor onze voorouders), en ook griep is aangepast om niet te dodelijk te zijn. Voor een parasiet is het ook niet handig als zijn gastheer doodgaat.
Een ruwe vuistregel is hoe nieuwer de ziekte voor de mensheid hoe dodelijker hij is dit kun je zien bij AIDS en malaria.

Wederom. Ander punt dan het Rijksvaccinatieprogramma. Alleen tegen haemophilus influenzae (bacterie, dus niet 'influenza') wordt ingeënt. En terecht.
quote:
De antroposofen die ook weigeren in te enten hebben wel een iets betere reden.
Zij stellen dat kinderziektes belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het kind. Daar zit een kern van waarheid in omdat het overkomen van ziekten kan helpen bij de goede ontwikkeling van het immuunsysteem. Het lijkt er erg op dat het krijgen van ziekten bescherming biedt tegen autoimmuunziekten zoals allergie en MS.
Er zijn zeker wel trends zichtbaar maar het is nog niet helemaal duidelijk wat voor ziekten je moet oplopen om te beschermen tegen autoimmuunziekten
Het krijgen van een van de kinderziekten is een behoorlijk risico zeer waarschijnlijk groter als het hebben van een allergie.

AKA: ook met dit punt meegenomen is het beter wél in te e(n)ten. Een iets betere reden, maar nog steeds een slechte reden.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-07-2013 10:37]


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-07-2013 10:35 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 juli 2013 10:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik ben ook niet absoluut voor verplicht inenten, maar je redenering is niet al te best, want je laat wel de keuze aan de ouders en die zijn ook niet altijd goed bezig


Dan nog, als de overheid mag gaan bepalen wat er in ons lichaam wordt gespoten.. Brrrr.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2013 10:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2013 10:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Dan nog, als de overheid mag gaan bepalen wat er in ons lichaam wordt gespoten.. Brrrr.

Nogmaals: ik ben ook niet voor absoluut inenten. Ik vind het dus goed dat we die keuze krijgen. Was het alleen niet eens met de reden die ElitE gaf


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-07-2013 10:36 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Opsporingsdiensten lieten Xs4all vorig jaar 19 internettaps plaatsen

Op last van de opsporingsdiensten moest Xs4all vorig jaar 19 internettaps plaatsen, blijkt uit het transparantierapport dat het bedrijf heeft vrijgegeven. Het rapport schetst geen volledig beeld: taps op last van de AIVD en MIVD zijn geheim en dus niet opgenomen.

Naast de negentien internettaps moesten 21 telefoontaps worden geplaatst, blijkt uit het donderdag vrijgegeven transparantierapport van de provider. Ook moest twee keer e-mail worden onderschept. Het is de eerste keer dat Xs4all een transparantierapport uitgeeft; de isp is van plan om daar een jaarlijkse gewoonte van te maken. Bovendien hoopt de provider dat andere isp's het voorbeeld zullen volgen.

Met de opsporingsdiensten worden onder meer de politie en de FIOD bedoeld. Omdat bevragingen van de veiligheidsdiensten AIVD en MIVD staatsgeheim zijn, mogen die niet worden opgenomen in het rapport. Daarom schetst het transparantierapport geen volledig beeld. Ook zijn vorderingen van de opsporingsdiensten die door Xs4all zijn geweigerd omdat ze niet aan de wettelijke voorwaarden voldoen, niet opgenomen in het transparantierapport.

Daarnaast moeten alle internetproviders elke dag hun actuele klantenbestand uploaden naar een centrale database van de opsporingsdiensten; Xs4all weet niet hoe vaak in die database gegevens van Xs4all-klanten zijn opgevraagd. Wel weet de provider dat er vorig jaar 86 keer om zogenoemde historische klantgegevens is gevraagd. De politiedatabase bevat alleen de actuele data; wil de politie bijvoorbeeld weten wie een aantal maanden geleden bij een bepaald ip-adres hoorde, dan moet om de historische klantgegevens worden gevraagd.

Verder moest Xs4all vorig jaar één keer een complete harde schijf overdragen, al is onduidelijk of dat een harde schijf uit een desktop van een Xs4all-medewerker of van een Xs4all-server is. Ook is er vorig jaar zeven keer een klacht binnengekomen bij de provider over de inhoud van de website van een klant. In alle gevallen zijn die klachten met bemiddeling opgelost; Xs4all hoefde geen informatie te verwijderen.

Bron


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-07-2013 10:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juli 2013 10:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nogmaals: ik ben ook niet voor absoluut inenten. Ik vind het dus goed dat we die keuze krijgen. Was het alleen niet eens met de reden die ElitE gaf


Het is ook geen volledige reden, maar bij een absoluut inentingsprogramma zit iedereen vast aan de keuze van de overheid.
Bij een vrij programma kun je zelf de keuze maken wat nogal belangrijk is bij een discutabele vaccinaties zoals bij Mexicaanse griep.
Bij alle vrijheden die mensen hebben gaan er mensen de fout in maar je begrijpt dat het een stuk kwalijker is als een instituut een fout maakt voor de gehele bevolking.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2013 10:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2013 10:48 schreef ElitE het volgende:
Bij een vrij programma kun je zelf de keuze maken wat nogal belangrijk is bij een discutabele vaccinaties zoals bij Mexicaanse griep.

Nogmaals, buiten het Rijksvaccinatieprogramma, en dat is het punt hier gezien het nieuwsbericht waar het mee startte
quote:
Het is ook geen volledige reden, maar bij een absoluut inentingsprogramma zit iedereen vast aan de keuze van de overheid.

Bij alle vrijheden die mensen hebben gaan er mensen de fout in maar je begrijpt dat het een stuk kwalijker is als een instituut een fout maakt voor de gehele bevolking.

Helemaal mee eens


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-07-2013 11:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 juli 2013 10:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nogmaals, buiten het Rijksvaccinatieprogramma, en dat is het punt hier gezien het nieuwsbericht waar het mee startte



Dat weet ik, maar dat is toevallig een goed recent voorbeeld van een overheid die door de verhitte ontwikkelingen zich wel erg liet meeslepen. Bij mensen in de zorg lag er wel een hoge druk van boven af om die prik te halen.
Farmaceutische bedrijven zijn niet geheel onschuldig gebleven bij de tacohoest.(haha dit woord herkent DNS12 maar Rijksvaccinatieprogramma niet)


Had het mediacircus nog een weekje of drie of vier langer doorgegaan en was de mortaliteit een procentje hoger dan hadden we misschien wel een duur zinloos prikje in onze bips.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2013 11:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2013 11:05 schreef ElitE het volgende:
Dat weet ik, maar dat is toevallig een goed recent voorbeeld van een overheid die door de verhitte ontwikkelingen zich wel erg liet meeslepen. Bij mensen in de zorg lag er wel een hoge druk van boven af om die prik te halen.
Farmaceutische bedrijven zijn niet geheel onschuldig gebleven bij de tacohoest.(haha dit woord herkent DNS12 maar Rijksvaccinatieprogramma niet)

En gezien het niet over het Rijksvaccinatieprogramma gaat is het een slecht voorbeeld.
quote:
Had het mediacircus nog een weekje of drie of vier langer doorgegaan en was de mortaliteit een procentje hoger dan hadden we misschien wel een duur zinloos prikje in onze bips.

Yup!


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-07-2013 17:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juli 2013 9:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je advocaat van de duivel-gedoe hieromtrent begint irritant te worden. Slaat nergens op, dit soort anecdotische verhalen, heel fijn dat je nog leeft enzo maar dat is echt niet boeiend. Die niet-inenters brengen niet alleen hun kinderen in gevaar, maar ook kinderen die om wat voor reden dan ook niet ingeënt kúnnen worden.



Wel geniaal anekdotische logica trouwens, als hij het niet had overleefd had hij nooit hetzelfde argument kunnen toepassen om het tegendeel te claimen .

Buiten het feit om dat uiteraard niemand hier claimt dat iedereen die één van die ziektes zou krijgen zou dood gaan - zoals bassie's argument hier doet suggereren.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-07-2013 17:42]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2013 12:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2013 17:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wel geniaal anekdotische logica trouwens, als hij het niet had overleefd had hij nooit hetzelfde argument kunnen toepassen om het tegendeel te claimen .

Hehe, mooi gevonden!


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-07-2013 15:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dode wolf was flauwe grap

De dode wolf die vorige week werd gevonden bij Luttelgeest is daar voor de grap door iemand neergelegd. Dat stelt Faunabeheer Flevoland. De organisatie gelooft niet dat het dier alleen naar het gebied is gekomen omdat wolven altijd in roedels leven, zegt een woordvoerder donderdag tegen Omroep Flevoland.

Faunabeheer Flevoland denkt dat seizoensarbeiders het dode dier vanuit Duitsland hebben meegenomen en het langs de kant van de weg hebben gelegd. Het dier, een jong vrouwtje, had bovendien een bever in de maag, terwijl die niet in de buurt van Luttelgeest voorkomen.

De stichting wijst er ook op dat een paar jaar geleden al voor de grap een zeehond in de polder is neergelegd. Bovendien is het volgens Faunabeheer Flevoland vreemd dat niemand zich na de aanrijding heeft gemeld.

Het verbaast me soms hoe weinig inzicht sommige natuur organisaties/liefhebbers hebben in de natuur.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-07-2013 16:03 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 juli 2013 15:29 schreef ElitE het volgende:
Dode wolf was flauwe grap


Het verbaast me soms hoe weinig inzicht sommige natuur organisaties/liefhebbers hebben in de natuur.





De mens is ook natuur toch?


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-07-2013 16:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ligt aan het perspectief, maar de mens is onderdeel van de natuur en nergens fundamenteel verschillend van andere dieren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-07-2013 21:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 juli 2013 10:03 schreef Kvelgeest het volgende:
Bas, jij hebt niet mazelen, rodehond en de bof gehad, wat je ook moge beweren. Punt uit.
Ik ben van 1973, de BMR-vaccinatie is er pas sinds 1987. Onlangs heb ik een avond met mijn ouders dia's zitten kijken, zat er eentje bij van mij met de mazelen, en eentje van mij met de bof. Een vriendinnetje van mij had volgens mijn ouders de rode hond gehad, daar mochten toen geen zwangere vrouwen bij in de buurt komen, en de hele familie ging in quarantaine. En de bof was inderdaad ook erg gevaarlijk voor volwassen mannen, wist mijn vader nog te vertellen, met name voor volwassen mannen, omdat het onvruchtbaarheid kon veroorzaken. Verder konden de bof en mazelen ook leiden tot hersenvliesontsteking.
Even voor Olav: ik speel geen advocaat van de duivel. Maar ik ken de zaak ook van een andere kant. Voor zover ik weet, brengen mijn orthodoxe collega's en kennissen vooral zichzelf en hun eigen kring in gevaar. Dat is hun eigen keuze. Beroerd is het soms wel, een vriend van me uit dit milieu is blijven invalide, doordat hij als kind polio had.
Wat wij echter als calculerende en risico's indekkende mensen van refo's kunnen leren, is om zaken te accepteren zoals ze komen. De dood en ziekte zijn zaken waar deze mensen natuurlijker en minder spastisch mee omgaan. Ze weten dat ze risico's lopen, maar accepteren dat. Ik vind niet dat wij, als meerderheid die wel inent, moeten gaan bepalen wat zij doen. Ook dat is democratie. En ja, het gaat ten koste van mensenlevens. Maar dat is een risico dat zij aanvaardbaar (mogen) vinden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-07-2013 21:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 juli 2013 17:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wel geniaal anekdotische logica trouwens, als hij het niet had overleefd had hij nooit hetzelfde argument kunnen toepassen om het tegendeel te claimen .

Hehe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-07-2013 22:49 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Toevallig vanmiddag van m'n ma gehoord dat ik ook ooit de rode hond heb gehad. Ik woon in veenendaal, maar m'n ouders waren gelukkig niet echt van de gelovige, iig niet m'n ma. Ik ben van 1969 en heb ook gewoon die inentingen gehad. Paar jaar daarvoor deed men nog briefjes aan de voordeur met de waarschuwing welke ziekte er daar in dat huis heerste, hehe. Dit geheel terzijde, natuurlijk.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2013 23:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 juli 2013 22:49 schreef De Tegenpartij het volgende:
Toevallig vanmiddag van m'n ma gehoord dat ik ook ooit de rode hond heb gehad. Ik woon in veenendaal, maar m'n ouders waren gelukkig niet echt van de gelovige, iig niet m'n ma. Ik ben van 1969 en heb ook gewoon die inentingen gehad. Paar jaar daarvoor deed men nog briefjes aan de voordeur met de waarschuwing welke ziekte er daar in dat huis heerste, hehe. Dit geheel terzijde, natuurlijk.





Mooie tijd wel! Jammer dat ik het niet heb meegemaakt.

Ik had wel waterpokken! [/ookmeewilpraten]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-07-2013 23:30 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Vroeger was alles beter!




Moest even, sorry, mensen.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-07-2013 23:31]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen