![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jips http://www.demorgen.be/dm/nl/1005/Meer-Sport/article/detail/1579633/2013/02/14/Nike-haalt-pijnlijke-bullet--advertentie-Pistorius-offline.dhtml die man is zo schuldig als wat hij heeft geen poot om op te staan wellicht teveel naar Bullet for my Valentine geluisterd [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-02-2013 21:21] signature ![]() |
|
Te slecht Hypnos. ![]() |
|
niet te snel toch? signature ![]() |
|
Ik had eigenlijk verwacht dat je de betreffende advertentie in het foute humortopic zou posten. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() vrij duidelijk wel, hij heeft het gedaan, er zijn geen andere voetafdrukken gevonden signature ![]() |
|
quote:Onmogelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Precies, hij kan hoog of laag springen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Roses are red, Violets are glorious, Don't try to surprise Oscar Pistorius. ach ja, zoals ze in de US zegggen: Just because he has no legs doesn't mean he's unarmed. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-02-2013 21:38] signature ![]() |
|
Spectaculaire meteoriet in Rusland!!! ![]() |
|
Damn, je bent me voor ![]() In drie Russische steden zijn er zware explosies geweest. Volgens de overheid gaat het om een inslag van een meteoriet. Een van de brokstukken zou een zinkfabriek verwoest hebben. Op de grond vielen 100 gewonden. Ook de materiële schade is groot. Volgens het Russische ministerie van Binnenlandse Zaken zijn minstens 100 mensen gewond geraakt. Ook zijn tal van gebouwen beschadigd, waaronder een schooltje. Delen van minstens één meteoriet vielen neer op ongeveer 200 kilometer van de regiohoofdstad Tsjeljabinsk, bij de stad Satka, op ongeveer 1.500 kilometer van Moskou. De meteoriet verbrandde deels in de atmosfeer boven het gebied, maar fragmenten ervan wisten alsnog de aarde te bereiken. Het is voorlopig niet duidelijk of er ook op andere plekken fragmenten vielen. "Mogelijk vallen er nog meteorietfragmenten", zegt het Russische ministerie voor Noodgevallen. In het centrum van Chelyabinsk worden momenteel alle kantoorgebouwen geëvacueerd. De lokale overheid heeft ook opgeroepen om kinderen zo snel mogelijk op te halen van school. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
zou het geen kapotte satelliet kunnen zijn? (of een mislukte Noordkoreaanse kernbom? ![]() ![]() |
|
Laatste filmpje is van eind december? Trage meteoriet? Zijn ze door die meteoriet gelijk in een andere tijdzone terecht gekomen? Wat is er hier aan de hand?!?! ![]() |
|
quote: ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Rusland loopt achter, de oktober revolutie was ook al in november. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ! ![]() |
|
wie is die rare vent op die foto's??? ![]() ![]() |
|
En dan nu de krater: In juli 1999 heb ik ook zo'n meteorig lichtspoor gezien op een heldere nacht aan de Tarn. Maar daarvan kon ik nooit achterhalen wat het was... in ieder geval geen inslag. Die van gisteren schijnt ook door mensen in Nederland gezien te zijn geweest. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Dat is Molari, ambassadeur van de Centauri :p ![]() ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Is niet de krater, maar de Darvaza gaskrater. Ik citeer: "In 1971 ontdekten geologen een enorm ondergronds depot van aardgas. Bij het boren naar het gas zakte de boortoren door de grond waardoor de Darvaza Gas krater ontstond. Om te voorkomen dat de giftige gassen ontsnappen, werd het aangestoken. Het blijft branden tot op de dag van vandaag." I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Hehe die ben ik vandaag al eerder tegengekomen. Dit is helemaal geen krater maar dit is een boorput waar naar gas geboord werd. Echter stortte de bodem in en kwam er enorm veel gas vrij. Geheel op Russische wijze hebben ze een granaat in de put gegooit om van de giftige gassen af te zijn. En nu staat dat ding dus te branden vanaf 1971. Edit: te laat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-02-2013 13:08] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
http://www.smh.com.au/technology/technology-news/irans-laughable-fighter-jet-caught-out-in-photoshop-blunder-20130213-2ebwb.html Godver dit is wel heel erg simplistisch ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: hmmm, ik had het kunnen weten: online nieuwssites checken echt niets... Even een andere titel geven en ik trap erin... ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Welke site was dat dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wauwie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |