![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-02-2013 19:26] ![]() |
|
Verkeerde topique hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:dit snap ik wel ![]() ![]() |
|
quote: ik was al ff bang dat je het record cola naar binnen werken ging verbreken (met alle nare gevolgen van dien) ![]() ![]() |
|
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/article/detail/1578372/2013/02/12/Ook-paardenvlees-in-Franse-lasagne-ontdekt.dhtml heb ik geen problemen mee ik ben geen fan van paarden, vind het best lekker vlees en mogelijk is het gezonder dan varkensvlees. signature ![]() |
|
Ja, af en toe een lekker peerdje. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik denk dat er pas grote verontwaardiging gaat komen wanneer er honden- of kattenvlees in zou zitten ![]() |
|
Godkolere wat een ophef om niets. Paardenvlees mag gewoon gebruikt worden voor menselijke consumptie. Het enige probleem is dus eigenlijk dat het niet op het etiket vermeld staat. Gewoon een sticker erop met de text: kan paardenvlees bevatten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het probleem is inderdaad dat het als rundvlees verkocht wordt. Persoonlijk zal ik ook geen problemen met katten- en hondenvlees hebben. Waarom wel alle andere beesten eten maar katten en honden niet? Beetje raar gedrag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
voor CHristenen is paardenvlees blijkbaar een taboe signature ![]() |
|
Ook als het een Heidens/Islamitisch/vulzelfaan paard is? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
wat is een vulzelfaan? signature ![]() |
|
quote: Zou je denken. Hier in Engeland is het echt grote ophef. Paard eten staat hier zo ongeveer gelijk aan hond en kat eten. Ik snap het gezeur niet zo, ik vind het belangrijke punt hier dat er uberhaupt iets anders in je eten zit dan dat op de verpakking staat. Misleiding van de consument. Maar helaas focust iedereen zich hier op het gegeven dat het toevallig paard is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Bedoelde u: vul zelf aan The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() ![]() hihi signature ![]() |
|
De Daily Mail is overigens ook echt een fantastische vergaarbak van onmeunig domme opmerkingen. Warschijnlijk de tabloid met de minst intelligente lezers in Engeland. Ook weer een fraai commentaar bij de berichtgeving over paardenvlees in de burgers e.d. in de trant van "Oh, ik maak me nergens druk over, ik koop nooit kant-en-klare burgers, maar maak altijd mijn eigen burgers van gehakt." ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Topjournalistiek ![]() ![]() |
|
VN boos over nazi's carnaval Aalst AALST/NEW YORK - Nazitaferelen tijdens een carnavalsoptocht kunnen echt niet. De VN-cultuurorganisatie Unesco heeft met grote verontwaardiging gereageerd op het feit dat er mensen in de stoet in het Vlaamse Aalst over straat liepen in een soort SS-uniform. Unesco beschouwt de carnavalsoptocht in Aalst als werelderfgoed. De organisatie nam onmiddellijk contact op met de Belgische autoriteiten, benadrukte de nieuwswebsite Joods Actueel woensdag. Onacceptabel Unesco-topvrouw Irina Bokova zei diep geschokt te zijn over het ''onacceptabele'' voorval. Ze spreekt in een verklaring over een belediging van de nagedachtenis aan de 6 miljoen Joden die werden vermoord tijdens de Holocaust. De deelnemers aan de optocht wilden met hun nazipersiflage kritiek uiten op de Vlaams-nationalistische partij N-VA. Door: ANP / Nu.nl Vlamingen van hier? ![]() |
|
Volgens mij merken die joden er niks meer van. Sowieso een non-argument. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
De deelnemers aan de optocht wilden met hun nazipersiflage kritiek uiten op de Vlaams-nationalistische partij N-VA. Dus wat ik hier uit op kan maken is dat Unesco pro N-VA is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ken je Nu Jij.nl hehehehehe ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Als ik hun commentaar zo zie, heeft Unesco er dus niets van begrepen. Maar ik weet niets over het voorval, dus ik kan niets meer doen dan wat onjuiste, willekeurige dingen roepen op het internet. ![]() |
|
als NV-a "sympathie"-hebbende vind ik dat die persiflage best moet kunnen. het was alweer de Joodse gemeenschap die butthurt had signature ![]() |
|
Gevoelige gasjes hé. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |