IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : What is a critic but one who reads quickly, arrogantly, but never wisely. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-06-2013 10:49 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



'Scanners' zou ik ook nog graag op dvd vinden, en 'Dead Ringers' eventueel ook.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-06-2013 0:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 juni 2013 0:30 schreef Tool-fan het volgende:
Net gezien en inderdaad zeer bevreemdend.


Kutfilm.

Houterige dialogen waar Kvelgeests kopplank nog jaloers op zou zijn, een volstrekt ridicuul plot waar zelfs c-horror films zich voor zouden schamen, matig geacteerd en een einde als een nachtkaars. Alleen de cameravoering en de sound vond ik de moeite waard.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 08-06-2013 1:00 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 7 juni 2013 10:49 schreef PandroidJack het volgende:


'Scanners' zou ik ook nog graag op dvd vinden, en 'Dead Ringers' eventueel ook.




Slinger eens een emailtje richting erik apestaartje delphidude punt com


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-06-2013 5:25 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 6 juni 2013 2:15 schreef Mortis Rex het volgende:
Gisternacht de meest verknipte, vage, walgelijke, vervreemdende, trippy roadmovie ooit gezien: The Rambler. Ik geloof niet dat ik hem helemaal begrepen heb, maar damn, intrigerend was het zeker. David Lynch on acid.







Gezien n.a.v. je tip hier. David Lynch on acid wil ik het niet noemen. Raakvlakken heeft het zeker. Het deed me eerder denken aan de films van Quentin Dupieux / Mr. Oizo. Veel absurdisme en absurdistische humor. De 2e helft leunt meer richting Lynch, maar het echte nachtmerrie niveau behaalt het niet. Doch goed mee vermaakt en uiteindelijk verdwaasd op de bank gezeten. Als je het als een wraakfilm bekijkt (maar niet vanuit de hoofdpersoon) denk ik dat ik het plot wel snap (Als er al een plot is iig) 7.5/10

Edit: Wat een leuk vrouwtje trouwens die blonde

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-06-2013 5:28]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2013 11:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Dit weekend de nieuwe star trek gezien. De film beviel mij prima alleen had ik wel iets meer van het Klingonoptreden verwacht. Cumberbatch was weer goed bezig trouwens en ik snap nu waarom ze hem de stem van Smaug hebben toevertrouwd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-06-2013 19:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



Prima vermaak.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-06-2013 10:05 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Is die al in de cinema geweest, of heeft die de cinema overgeslagen?

Gisteren 'Looper' gezien, leuke film, en wat is onzen Bruce oud geworden zeg.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2013 21:59 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Star Trek: Into Darkness gezien. Prima actiefilm met een Trek-sausje, maar verder mogen ze van mij de stekker uit dat hele parallel universum trekken.

Of je groeit ballen en gaat daadwerkelijk andere verhalen binnen dat universum vertellen, óf je kapt er gewoon mee. Na welgeteld één film al beginnen met recyclen (SPOILERS: Khan, Carol Marcus, omgekeerde Wrath of Khan sterfscene om de impact ervan tien minuten later alweer ongedaan te maken, en het valt me alleszins mee dat ze Pike niet als een kasplant neer hebben gezet[/SPOILERS]) vind ik meer dan slap.

Het is alsof de makers én een Star Trek willen maken voor het zomerse actiefilmpubliek, én eentje voor de hardcore fans, en dat gaat niet, en de cameo van een zekere oudgediende halverwege onderstreept dat nog een keer.

Hoogtepuntjes zijn een uitstekende Benedict Cumberbatch en een wederom briljante (en veel te weinig schitterende) Karl Urban, maar verder had ik maar moeite om te blijven zitten, zeker nu impulse speed niet meer nodig blijkt te zijn en de Enterprise ineens vanuit stilstand, gedockt en wel, naar warp schijnt te kunnen.

Einde rant.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 12-06-2013 9:25]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-06-2013 23:40 by IceQueen Profiel van IceQueen

30 dasys of night staat op... Niet voor mij, want die film is echt rotslecht O.o


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-06-2013 9:22 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

30 dasys of night
Je zou de versie zonder bloemen eens moeten proberen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-06-2013 9:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Iron Man 3, vermakelijk.

Sightseers, verknipte britten, altijd leuk.


Boeiender


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-06-2013 10:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 8 juni 2013 0:53 schreef Onweerwolf het volgende:
Kutfilm.

Houterige dialogen waar Kvelgeests kopplank nog jaloers op zou zijn, een volstrekt ridicuul plot waar zelfs c-horror films zich voor zouden schamen, matig geacteerd en een einde als een nachtkaars. Alleen de cameravoering en de sound vond ik de moeite waard.


Ach gut, wat is er knul, nog steeds gefrustreerd dat jouw buttboy je heeft verlaten voor drag queen capital?

Sneu mannetje dat er rondloopt. Ga eens je basisschool afronden, doe je wellicht nog wat nuttigs met je marginale leventje.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-06-2013 10:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 juni 2013 10:37 schreef Kvelgeest het volgende:
Ach gut, wat is er knul, nog steeds gefrustreerd dat jouw buttboy je heeft verlaten voor drag queen capital?

Sneu mannetje dat er rondloopt. Ga eens je basisschool afronden, doe je wellicht nog wat nuttigs met je marginale leventje.


Of je eet een boterham en hapt wat minder op de infantiele offtopic posts van de ZM zeiksnor.


Boeiender


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-06-2013 10:15 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Gisteren gedeeltelijk 'The amazing Spider-man' gekeken (in slaap gevallen). Zo mogelijk nog infantieler dan de filmreeks die begon in 2002. Viel me erg tegen. Om een of andere reden dacht ik dat deze iets duisterder en volwassener was.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2013 10:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2013 10:15 schreef Kvelgeest het volgende:
Gisteren gedeeltelijk 'The amazing Spider-man' gekeken (in slaap gevallen). Zo mogelijk nog infantieler dan de filmreeks die begon in 2002. Viel me erg tegen. Om een of andere reden dacht ik dat deze iets duisterder en volwassener was.


Dat is die film ook, naar mijn mening, maar het blijft natuurlijk een verfilming van een Mainstream Marvelcomic. Een "bladerunner-achtige" film zal je niet snel aantreffen bij de marvelfilms.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-06-2013 21:36 by MetalJan Profiel van MetalJan

Afgelopen week gekeken:

Galaxy Guest
Kuifje
National Treasure


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-06-2013 13:19 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 juni 2013 21:59 schreef Ralph het volgende:
Star Trek: Into Darkness gezien. Prima actiefilm met een Trek-sausje, maar verder mogen ze van mij de stekker uit dat hele parallel universum trekken.

Of je groeit ballen en gaat daadwerkelijk andere verhalen binnen dat universum vertellen, óf je kapt er gewoon mee. Na welgeteld één film al beginnen met recyclen (SPOILERS: Khan, Carol Marcus, omgekeerde Wrath of Khan sterfscene om de impact ervan tien minuten later alweer ongedaan te maken, en het valt me alleszins mee dat ze Pike niet als een kasplant neer hebben gezet[/SPOILERS]) vind ik meer dan slap.

Het is alsof de makers én een Star Trek willen maken voor het zomerse actiefilmpubliek, én eentje voor de hardcore fans, en dat gaat niet, en de cameo van een zekere oudgediende halverwege onderstreept dat nog een keer.

Hoogtepuntjes zijn een uitstekende Benedict Cumberbatch en een wederom briljante (en veel te weinig schitterende) Karl Urban, maar verder had ik maar moeite om te blijven zitten, zeker nu impulse speed niet meer nodig blijkt te zijn en de Enterprise ineens vanuit stilstand, gedockt en wel, naar warp schijnt te kunnen.

Einde rant.
Kan me hierin wel vinden. Heb me prima vermaakt overigens, gewoon gekeken zonder verwachtingen. [lichte SPOILER:] Maar als je dan toch zo'n reset hebt gemaakt mbt de Kirk-tijd, kom dan met nieuwe verhaallijnen en missies. Het einde van de film deed hopen op zoiets bij het vervolg..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2013 13:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

gezien:

Zero dark thirty (vet)
Skyfall (vet)

twee vette films dus


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2013 13:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

The Bay


was best ok

7/10



signature


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 16-06-2013 14:43 by ErikS Profiel van ErikS

The chronicles of Narnia: Prince Caspian

Vermakelijk, maar niet iets wat uitnodigt tot herhaaldelijk kijken.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-06-2013 15:24 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Freddy versus Jason

Afgelopen 2 weken de oude Nightmare en Friday films gekeken. Vooral de Friday films werden steeds slechter en slechter.
Dan was dit een zeer vermakelijke verademing



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-06-2013 17:21 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Draait After Earth hier al? Wordt nogal kapotgemaakt op IMDB [4.8].


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-06-2013 17:47 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Hier in Apeldoorn bij de JT-bioscoop iig wel.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-06-2013 19:33 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Shawsank Redemption


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-06-2013 22:36 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Heb The Bling Ring gezien. Vraag me niet waarom ik die eigenlijk ben gaan zien, maar ...
al bij al eigenlijk wel erg vermakelijk.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen