IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : What is a critic but one who reads quickly, arrogantly, but never wisely. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-05-2013 12:20 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 mei 2013 12:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Prachtig Ik zie het al helemaal voor me, hoe je met een chagrijnig hoofd naar de bioscoop gaat


Nu moet ik dat eigenlijk ook doen, omdat jij het van me verwacht

quote:
Er zat al eerder een Millenium Falcon in Star Trek, als ik me niet vergist. edit, First Contact: http://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Falcon#Cultural_influence


Verdomd, dat wist ik niet eens. Dan vind ik dat in retrospect ook wel niet meer leuk, als het zo moet.

Onzin natuurlijk. Punt blijft echter wel dat ik die hele Star Trek for the masses niet zie zitten. Oh zo.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-05-2013 12:23 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Respect voor het gezeur van Ralph @ deze topic.
'kZou het zelf ook zo kunnen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2013 12:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 mei 2013 18:07 schreef Mark het volgende:
Top, al zie je niet al te veel van ze. Maar qua film beter dan de Eerste Abrams Star Trek, dat toch vooral een 'kijk ons eens fanboy zijn met onze talloze Trekkie referenties' gebeuren was. Uitermate onderhoudend en geinige in-jokes voor de fans, maar als film op zichzelf staand niet geweldig sterk. De nieuwe is wat dat betreft een stuk volwassener. Gave effects, goede verhaallijn en een super baddie in Benedict Cumberbund (BBC 'Sherlock')


oké, ik had er al veel zin in en nu al helemaal.

Verder lees ik in verdere berichten allerlei negatieve opmerkingen maar ik snap die niet goed. Deze serie is namelijk voor mij de best mogelijke manier om Star trek te "rebooten". Omdat ze voor een alternatief universum hebben gekozen dat gewoon is gekoppeld aan het "oude"universum wordende oude verhalen niet zomaar weggevaagd en kan er wellicht ooit weer een serie uitkomen. En ik ben dol op de series maar laten we wel eerlijk zijn, ze waren wel wat tam van karakter. Dat is ook enigszins aangepast door Abrams. Nee, ik ben dik tevreden en ik ben erg benieuwd wat Abrams van Star wars gaat maken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2013 12:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 mei 2013 11:45 schreef Ralph het volgende:
Die hele flashy reboot heeft voor mij geen reet meer met Star Trek te maken. Z)


wellus


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2013 12:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 mei 2013 12:20 schreef Ralph het volgende:
Onzin natuurlijk. Punt blijft echter wel dat ik die hele Star Trek for the masses niet zie zitten. Oh zo.

Snap ik, heb ik zelf ook weleens met dingen maar het slaat natuurlijk nergens op.

Jij bent redelijk Disney-animatie-fan, toch? Dat is altijd niet veel anders geweest dan "volksverhalen for the masses". Daar waren allerlei lui die de volksverhalen kenden vast ook ontzettend chagrijnig over, al ging het daar juist van gruwelijk/actie naar oubollig ipv andersom zoals bij Star Trek


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2013 12:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Hoe meer "the masses" door de nieuwe star trekfilms worden aangesproken des te beter. Dat verhoogt de kans alleen maar op een nieuwe serie..


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-05-2013 12:40 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Star Trek hoort natuurlijk ook gewoon op de tv. Als ze echter deze opzet (voor het grote publiek) aanhouden voor een eventuele televisieserie, hoeft het voor mij ook niet.

@ AG: Denk dat je daar best een interessante mee hebt, met die volksvertellingen en Disney. Al is het natuurlijk wel iets heel anders


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2013 12:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 mei 2013 12:40 schreef Ralph het volgende:
Star Trek hoort natuurlijk ook gewoon op de tv. Als ze echter deze opzet (voor het grote publiek) aanhouden voor een eventuele televisieserie, hoeft het voor mij ook niet.

@ AG: Denk dat je daar best een interessante mee hebt, met die volksvertellingen en Disney. Al is het natuurlijk wel iets heel anders


Wat was je favoriete star trek serie?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2013 12:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 mei 2013 12:40 schreef Ralph het volgende:
@ AG: Denk dat je daar best een interessante mee hebt, met die volksvertellingen en Disney. Al is het natuurlijk wel iets heel anders

Hetgeen waar je over klaagt is hetzelfde als wat bij Disney-animaties gebeurt, toch? Uiteraard vind je het ene wel leuk en het andere niet, maar dat betekent dus dat "herinterpretatie van een verhaal om een groot nieuw publiek aan te spreken" niet de essentie van het probleem is, maar "ze hebben iets verpest wat ik leuk vond".


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2013 12:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 mei 2013 12:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
maar "ze hebben iets verpest wat ik leuk vond".


iets wat we (nagenoeg) allemaal hadden toen delen I en II van star wars uitkwamen...

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-05-2013 12:50]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-05-2013 12:51 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 29 mei 2013 12:49 schreef attila_de_hun het volgende:
iets wat we (nagnoeg) allemaal hadden toen delen en II van star wars uitkwamen...
Leugens!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-05-2013 13:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 mei 2013 12:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hetgeen waar je over klaagt is hetzelfde als wat bij Disney-animaties gebeurt, toch? Uiteraard vind je het ene wel leuk en het andere niet, maar dat betekent dus dat "herinterpretatie van een verhaal om een groot nieuw publiek aan te spreken" niet de essentie van het probleem is, maar "ze hebben iets verpest wat ik leuk vond".


Oh, je was serieuzer met die vergelijking dan ik dacht. Ik vind de duizendste hervertelling van een welbekend en in sommige gevallen eeuwenoud sprookje (nu door Disney) namelijk wel even heel iets anders dan een bewuste franchise door de mangel halen om er iets commercieels (ik heb een hekel aan dat woord, maar goed) van te maken voor de massa.

In dit geval is het ook inderdaad een kwestie van "ze hebben iets verpest wat ik leuk vond". En ik kan het dan slecht hebben dat jan en alleman, die nooit een biet om Star Trek gegeven hebben, er ineens mee weglopen terwijl de essentie van wat Star Trek ooit was om zeep geholpen is. Da's wellicht wat gechargeerd, maar in de basis komt het daar, voor mij persoonlijk, namelijk wel op neer.

quote:
Op 29 mei 2013 12:49 schreef attila_de_hun het volgende:
iets wat we (nagenoeg) allemaal hadden toen delen I en II van star wars uitkwamen...


Daar had ik bij Star Wars dan weinig last van. Dat zag ik destijds (en nog steeds) als 'nieuwe verhalen in het Star Wars universum'. Daar is bij Star Trek geen sprake van. Dat is bewuste reboot voor mensen die niet van Star Trek hielden/houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 29-05-2013 13:06]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2013 13:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 mei 2013 13:05 schreef Ralph het volgende:
Oh, je was serieuzer met die vergelijking dan ik dacht. Ik vind de duizendste hervertelling van een welbekend en in sommige gevallen eeuwenoud sprookje (nu door Disney) namelijk wel even heel iets anders dan een bewuste franchise door de mangel halen om er iets commercieels (ik heb een hekel aan dat woord, maar goed) van te maken voor de massa.

Aight! Ik vind het niet heel iets anders Behalve dat het in het geval de betreffende franchise weer niet mogelijk is dat er nog meer anderen mee aan de haal gaan, dat is wel jammer
quote:
In dit geval is het ook inderdaad een kwestie van "ze hebben iets verpest wat ik leuk vond".


quote:
En ik kan het dan slecht hebben dat jan en alleman, die nooit een biet om Star Trek gegeven hebben, er ineens mee weglopen terwijl de essentie van wat Star Trek ooit was om zeep geholpen is. Da's wellicht wat gechargeerd, maar in de basis komt het daar, voor mij persoonlijk, namelijk wel op neer.

Mjah, snap ik ook, heb ik ook weleens, maar dat is gewoon rancune of jaloezie of wat dan ook
quote:
Daar had ik bij Star Wars dan weinig last van. Dat zag ik destijds (en nog steeds) als 'nieuwe verhalen in het Star Wars universum'. Daar is bij Star Trek geen sprake van. Dat is bewuste reboot voor mensen die niet van Star Trek hielden/houden.

Duidelijk!


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2013 13:14 by spectre Profiel van spectre

deel 3 (we hadden het over The Matrix) is eigenlijk gewoon volop oorlog! heerlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2013 13:16 by spectre Profiel van spectre

Ben trouwens enorm siked voor de nieuwe Star Wars films, laat ze maar komen. Hopelijk doet het gouden trio gewoon mee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2013 13:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 mei 2013 13:14 schreef spectre het volgende:
deel 3 (we hadden het over The Matrix) is eigenlijk gewoon volop oorlog! heerlijk

De actie in die film was wel vet, ja. (In deel 2 overigens ook.). Maar als geheel loopt het, in mijn herinnering, rommelig en wordt de diepere laag een beetje halfslachtig naar boven gebracht en afgeraffeld.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2013 13:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 mei 2013 13:16 schreef spectre het volgende:
Ben trouwens enorm siked voor de nieuwe Star Wars films, laat ze maar komen. Hopelijk doet het gouden trio gewoon mee

als jar-jar maar mee doet....




spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2013 13:20 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 mei 2013 13:17 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De actie in die film was wel vet, ja. (In deel 2 overigens ook.). Maar als geheel loopt het, in mijn herinnering, rommelig en wordt de diepere laag een beetje halfslachtig naar boven gebracht en afgeraffeld.


nee hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2013 13:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 mei 2013 13:20 schreef spectre het volgende:
nee hoor

O. OK.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2013 14:24 by spectre Profiel van spectre

precies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-05-2013 15:08 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zo loopt het in mijn herinnering eigenlijk ook...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-05-2013 1:16 by Argh Profiel van Argh

Gisteren de film "Sinister" gezien. Horror/Thriller die sterk begint (en ook een aantal geslaagde en sinistere 8mm filmpjes weet te vertonen ondanks dat je maar weinig ziet) maar gigantisch onderuit gaat halverwege waardoor de hele film wat mij betreft uit elkaar valt. Was het bij een echte serial killer gebleven en/of een schizofrenie iets dan was dit een pareltje geweest. Met muziek van o.a. Ulver, Boards Of Canada en SunO))). En tevens nog een knipoog + verwijzing naar black metal en corpse paint.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-05-2013 1:17]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-05-2013 3:09 by Argh Profiel van Argh

En zojuist Snabba Cash 2 gezien. Wederom erg van genoten! Snap niet waarom deel 1 en 2 zo ondergewaardeerd zijn. Zullen de lezers van de boeken wel zijn. Perfecte mix tussen crime / drama. Misdaad loont niet is de bottom line nog steeds. Nu al benieuwd naar deeltje 3 in de trilogie.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 30-05-2013 3:19 by Bleh? Profiel van Bleh?

Ik wist niet dat dat een trilogie is. Deel twee ook maar eens zoeken dan.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-05-2013 3:34 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 30 mei 2013 3:19 schreef Bleh? het volgende:
Ik wist niet dat dat een trilogie is. Deel twee ook maar eens zoeken dan.


Jazeker! Was vanaf deel 1 al bekend Als het goed is komt eind dit jaar deel 3 uit zelfs.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen