![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren voor het eerst The Wizard Of Oz eens gezien! ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Welke versie? Die 'bekendste' uit 1939? ![]() |
|
quote: Ja, die. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Slaughtered Vomit Dolls. Behoorlijk ziek filmpje, benieuwd of de andere twee films ( is een trilogie had ik gelezen ) ook zo ziek zijn. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
The Hobbit part II. Opnieuw omver geblazen door hoe ie eruit ziet, het verhaal kon me niet zo bekoren. Jammer! ![]() |
|
Open Grave. Niet te doen zo slecht. Ligt het aan mij of is er de laatste tijd weinig leuks uitgekomen op horror gebied ? We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
quote: Geen idee, ik ben de laatste tijd meer series aan het kijken dan films. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 14-12-2013 13:26] Boeiender ![]() |
|
Deadfall, met Charlie Hunnam Was aardig, niet meer dan dat. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
Elysium ![]() ![]() |
|
![]() Net 'Le scaphandre et le papillon' gezien. Indrukwekkende film over Locked-In syndrom. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-12-2013 22:14] ![]() |
|
Captain Philips Erg goede film, sterke sfeer naar mijn mening. ![]() |
|
![]() Prisoners (2013) How far would you go to protect your family? Keller Dover is facing every parent's worst nightmare. His six-year-old daughter, Anna, is missing, together with her young friend, Joy, and as minutes turn to hours, panic sets in. The only lead is a dilapidated RV that had earlier been parked on their street. Heading the investigation, Detective Loki arrests its driver, Alex Jones, but a lack of evidence forces his release. As the police pursue multiple leads and pressure mounts, knowing his child's life is at stake the frantic Dover decides he has no choice but to take matters into his own hands. But just how far will this desperate father go to protect his family? Bovenstaand stukje klinkt suf en cliché, maar de film is dat niet. Zeer veel spanning en een Hugh Jackman die niet irriteert. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
The Dark Knight Rises Was wel vermakelijk. ![]() |
|
Awakenings, naar het boek van Dhr. Sacks (Nederlandse titel is 'Ontwaken in Verbijstering'). Mooie film, goede acteurs, al laat het in vergelijking met het boek een vrij eenzijdig beeld zien. Ook zijn er de nodige Hollywood-details toegevoegd, niet heel storend gelukkig. ![]() |
|
best goeie film idd signature ![]() |
|
![]() Damn, toffe film zeg! Houdt de spanning er erg goed in, paar onverwachte dingetjes, fijne thriller! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 23-12-2013 23:33] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
hmm, hou ik bij ik heb een alternatieve classic bekeken, zo zegt men Cold Souls ben niet gewooowd geweest. signature ![]() |
|
Deze gisteren gezien ![]() Trage, contemplatieve film met een zeer bevreemdend sfeertje. Een alternatieve versie van Stephen King's 'Under the Dome'. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Herinner je u die meer duistere 'Return to Oz' nog? Zalige film ![]() |
|
American Pie 1. Deel 2 tm 8 volgen vandaag en morgen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Vrijwillig? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Stiffler's Mom-addict? signature ![]() |
|
quote:Nee, gedwongen. Net New Kids Nitro op tv gekeken. Die marokaantjes in die golf zijn master. WOENSEL!!! WINKELCENTRUM!!!! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Hobbit nummer 2 vond ik weer erg entertainend, misschien dat de liefdesrelatie tussen die (zeer knappe) vrouwelijke elf en die dwerg er een beetje te veel aan was, maar over het algemeen, toppie. Ik vraag me wel af hoe ze nog een derde film gaan vol krijgen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |