![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eén van de betere films die ik ken (geldt overigens ook voor het boek/de boekenreeks van Clarke). Ik snap ook steevast niet hoe iemand 2001 saai kan vinden, maar goed, smaken verschillen nu eenmaal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
side effects Erg leuk!!bepaalde wendingen zag ik totaal niet aankomen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Die was goed ja ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() Zwarte komedie over een moordend koppel. Doordat de protagonisten zo ontzettend onuitstaanbaar en onverdraagzaam zijn, was het niet evident om 'in de film te komen'. Het einde vond ik wel zeer geslaagd en passend voor de film. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Full Metal Jacket Eindelijk deze film eens gezien. Ik vond vooral het eerste deel van de film erg memorabel, al mag de rest van de film er natuurlijk ook zijn. Rundskop Niet verwonderlijk waarom zoveel deuren voor Schoenaerts zijn open gegaan na zijn rol in deze film. Erg goed verhaal, maar het is toch vooral zijn rol die de film naar een hoger niveau tilt naar mijn mening. ![]() |
|
V/H/S/2. Het eerste deel vond ik al weinig, maar dit tweede deel was nog slechter. Na de film gezien te hebben las ik wat rond her en der en veel mensen waren erg te spreken over het 'Safe Haven'-segment. Ik vraag me serieus af of ik hetzelfde heb gezien als hen: onlogisch, slecht gefilmd, voorspelbaar, niet goor/eng/of iets anders wat de naam 'horror' verdient, maar veel reviewers blijken het ongelooflijk goed te vinden. Maar ja, V/H/S werd ook al zo positeif onthaald. Waarom weet ik nog steeds niet. ![]() |
|
http://www.imdb.com/title/tt1656186/?ref_=tt_rec_tti :') "Stolen", over een ontvoerde dochter. Bij wie gaan er belletjes rinkelen? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk omdat die films worden geproduceerd en uitgebracht door bloody-disgusting selects, het productiehuis/distributiekanaal van Amerika's grootste horrorsite www.bloody-disgusting.com... vriendjespolitiek dus. Ik vond het zombie POV filmpje en voornamelijk Safe Haven wel te doen, de rest was inderdaad matig tot zwaar klote. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
V/H/S 2 is vele malen beter dan het saaie deel 1. En met name het Safe Haven verhaaltje wat in Indonesië afspeelde was te gek! Bizar, bloederig en met het monster tegen het eind nog grappig ook zonder afbreuk te doen aan het gehele filmpje. De POV zombi verhaaltje is uitstekend uitgewerk en verrasend origineel in opzet. Het openingsfilmpje met het oog is aardig en het Alien filmpje is kut. Al met al een prima vervolg. ![]() bub ![]() |
|
The Hangover 3 Wát een domme film. Verdomd goed vermaakt met de flauwe grappen en bier erbij ![]() ![]() |
|
Gisteren op 3 The Wrestler gekeken met mickey Rourke... damn wat een goede film en een perfect gecaste Rourke zeg. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik kan je elke film van Aronofsky aanraden ![]() |
|
Ja na verder lezen idd. Heb om een of andere manier Black Swan nog steeds vermeden (maar waarom...titel?). Gaan we toch maar zeer binnenkort kijken. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:+1. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Of omdat ballet misschien niet je favoriete onderwerp is. Wel een erg sterke film, al blijft RFAD wel met stip zijn beste. Pi is ook bijzonder goed voor een debuutfilm. ![]() |
|
Gisteren Dredd. Heerlijke zondagavondpulp; behoorlijk hard/veel expliciet bloed, mooie meid. Die scene met die gatling gun ging echter echt nergens over. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Nee dat is the Fountain. ![]() ![]() |
|
Darren Aronofsky woonde sinds 2004 samen met de Engelse actrice Rachel Weisz. Samen kregen ze een zoontje. In 2010 zetten zij een punt achter hun relatie. Inmiddels is Weisz getrouwd met acteur Daniel Craig. wut? signature ![]() |
|
RFAD? ![]() |
|
Requiem for a Dream quote: ![]() ![]() |
|
Eergisteren 'Van God Los' gezien. Mooie, maar niet al te optimistische prent. Naar aanleiding van 'Shot on Location', dat programma van Tom Barman. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
jip, wat onherkenbaar was die Silvia Schijf (of Hoek) damn, die is knapper geworden met de jaren! signature ![]() |
|
A Good Day to Die Hard. Fuck yeah! Heerlijk popcorn-entertainment. Niet teveel nadenken, surround-setje op standje "sorry buren", paar koude biertjes in de aanslag en gaan. Geniaal! Vooral niet nadenken over plotholes of dingen die niet kloppen: Gewoon genieten van alle ontploffingen, one-liners en actie. Bruce Willis is een held. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |