|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
cloud atlas! |
|
Gisteravond na jaren Papillon weer eens gezien. Blijft een klassieker. Vandaag Gremlins! |
|
quote: Oude films kijken is best gaaf, maar ik ben altijd wel een beetje huiverig voor. Een hele andere manier van verhalen vertellen, pacing etc. dan wat je nu gewend bent. Heel grof gezegd is het allemaal trager en wat 'knulliger' (niet echt, maar het acteren is anders en lijkt daardoor 'verkeerd'), en dat kost wel even moeite om in te komen voor mij. Desalniettemin wil je pareltjes als North By Northwest, Det Sjunde Inseglet etc. wel een keer gezien hebben Binnenkort maar een keer Metropolis kijken, denk ik. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vergeet ook M. en 12 angry men niet. Vooruitstrevende films hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh en laatst Casablanca voor het eerst gezien, gruwelijk mooi. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ohja, er zijn zat geweldige films van vroeger Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zo eens ven naar de premiere van Hoe Duur Was De Suiker. Filmpje over de goeie ouwe slaventijd ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wachten tot ie op dvd uit is; kan je em achterstevoren kijken zodat ie een happy end heeft. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Euhm.. in de openingsscene wordt de rug van een slaaf zo hard opengeslagen dat er eigenlijk geen vel meer over is om vervolgens met een mengsel van verse citroensap en en as overgoten te worden ... hoe de hazen lopen ... |
|
Epic 3D.... ik heb mij vermaakt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Klinkt als een fijn fap moment. |
|
Nu heb ik spontaan zin in een pannenkoek met suiker en citroensap Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
weet iemand uit welke film dit komt? signature |
|
Uit de film Hentai Kamen, verfilming van de manga 'Kyūkyoku!! Hentai Kamen'. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 28-09-2013 12:45] |
|
NIce signature |
|
The Purge gezien.. Zo hé, wat een tegenvaller. Vergezocht, slechte dialogen, matig acteerwerk, niet spannend en belachelijk voorspelbaar. Skippen. Nu even Curse of Chucky kijken. Altijd leuk Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ok check. Halverwege The Shining, die van Kubrick.. nog nooit gezien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat is een beetje zoals als metalfan zeggen dat je nog nooit Slayer hebt opgezet. Oh wait. Willekeur en dictatuur! |
|
op Metalfan zijn er wel ja signature |
|
Mja, hier ook. Maar nu zal ik zwijgen, voor ik een permban krijg. Om toch nog enigszins OT te gaan: Machete is een kutfilm zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 02-10-2013 21:29] Willekeur en dictatuur! |
|
ja, die vond ik ook niet woohoo en nu krijg je van mij een spermban signature |
|
+1 wat betreft dat kutfilm... |
|
Curse of Chucky: Zeer vermakelijk! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: en dat terwijl ik best een liefhebber ben van Kubrick's werk! Nu ja, beter laat dan nooit. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |