![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heeee, wat vond je ervan? Ik kan sinds die film niet meer op dezelfde manier naar varkens kijken ![]() Goed bezig trouwens, qua filmkijkbezigheden. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 20-11-2013 22:43] Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: +veel signature ![]() |
|
quote:Ik was niet echt onder de indruk. Goed geacteerd was het wel allemaal, maar het raakte mij nergens. ![]() |
|
Een steen raakt je vaak wel, mits goed gemikt. ![]() |
|
quote: Vergeet te vertellen dat het een erg lange zit is met ruim 2,5 uur. Voor de rest volledig met je eens: dit is zelfs een "must see" (imo). Vooral het einde maakte grote indruk hier... die kokhals geluiden krijg je niet gauw uit je hoofd. Toch mooi dat ook echte monsters tot inkeer kunnen komen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Unknown Best aardig. ![]() |
|
In de nieuwe film The Counselor, die ik nog moet gaan zien, komt een werkelijk prachtig moordwapen voor. Ik citeer uit de Volkskrant van vandaag: 'Het apparaat bestaat uit een lus van ijzerdraad, die door een mechanisme steeds strakker om de hals van het slachtoffer wordt gespannen, totdat de slagader openscheurt en alle omstanders onder het bloedzitten.' ![]() |
|
Pacific Rim ![]() ![]() |
|
quote: Gewoon een mechanische garotte dus. Wat is daar zo bijzonder aan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Inderdaad, die staat hier gewoon in de kast hoor! No dogs, no masters. ![]() |
|
Volgens mij zat er ook zoiets in (oa) Profondo Rosso van Argento... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Volgens mij was dat in Argento's Trauma. Toffe film. bub ![]() |
|
Soshite Chichi ni Naru (Like Father, Like Son) in de bioscoop gezien. ![]() Zevende film van die ik zag van Koreeda, een van m'n favoriete regisseurs. Het verhaal en een van de hoofdpersonages konden me niet zo aanspreken, de muziek was zo nu en dan storend en de film is wat minder rauw dan z'n eerdere films. Viel wat tegen dus, maar toch wel de moeite waard. 7/10 Daarnaast ben ik de klassieke Ningen no jōken (The Human Condition) trilogie aan het kijken, over een Japanse pacifist in de Tweede Wereldoorlog. Indrukwekkend, veel narigheid en een sympathieke hoofdpersoon die veel te verduren krijgt. De trilogie duurt in totaal bijna tien uur; ik ben ongeveer op de helft. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 03-12-2013 17:23] ![]() |
|
quote: lijkt me een film voor OWW signature ![]() |
|
quote:Klinkt totally als mijn ding, bedankt voor de tip! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Wat is er prachtig aan? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Niet goed geformuleerd eigenlijk, interessant is een beter woord. ![]() |
|
Mkay. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Gisteravond was E.T. weer eens op TV.. Toch knap dat een film van 30 jaar oud nauwelijks gedateerd aanvoelt. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote:Das idd een tijdloos meesterwerk. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Oblivion, langdradig, pff. Iron Sky, had ik niets mee, slecht en saai. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Un Prophete ![]() ![]() |
|
quote: Dat jochie leert E.T. toch gamen met de atari 2600? Asteroids zit er ook in. Tijdloze game. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |