IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : What is a critic but one who reads quickly, arrogantly, but never wisely. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 24-04-2013 9:51 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Laatst heb ik onderstaande film gezien. Mooie en harde film, met imposante gevechten in de MMA ring.



5 Euro's? Op je muil!!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-04-2013 10:10 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hardy is een harde baas.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-04-2013 22:20 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur



Net gezien; wow

De Saving Private Ryan van Zuid-Korea. Indrukwekkend.

edit; Engelse titel is Brotherhood
http://www.imdb.com/title/tt0386064/?ref_=fn_al_tt_1

O, en Warhorse ook nog.

Tja.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-04-2013 22:21]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-05-2013 15:30 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



Adembenemende beelden, en goed verteld, maar het hele 'geloofsconcept' ging aan me voorbij.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-05-2013 15:36 by bokkie666 Profiel van bokkie666

The Hobbit

Meh, het boek is zoveel beter, maar toch gaan kijken hé.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 06-05-2013 15:53 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Gister Place Beyond the Pines gezien.

Vet.

Daarna Hansel & Gretel. Leuk maar verder niet bijzonder.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-05-2013 0:38 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Beyond The Black Rainbow

Apart.
Ik weet niet goed wat ervan te vinden, maar hij laat zeker een indruk achter.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 08-05-2013 17:59 by ErikS Profiel van ErikS

Meest recent gekeken:

The Hobbit - An unexpected journey

Als je het boek hebt gelezen, en de verfilming van LOTR hebt gezien is er weinig verrassends aan. Wat niet betekent dat het niet degelijk uitgevoerd is. Ik heb me er iig prima mee vermaakt, en als je LOTR tof vond kun je hier zeker geen buil aan vallen.

Bad Lieutenant - Port of call: New Orleans

Werner Herzog is geen Abel Ferrara, en Nicolas Cage is zeker geen Harvey Keitel. Zelfs als het een op zich staande film zou zijn is het alles behalve een hoogvlieger. Kortom, mijden is het advies.

The Killer

John Woo + Chow Yun Fat en Danny Lee = gestileerd, over-the-top geweld, meer overeenkomsten dan tegenstellingen tussen goed en kwaad. Her en der tenenkrommend melodramatisch, maar over de gehele linie een nog immer vermakelijke film. Ik blijf echter een voorkeur houden voor Hard Boiled en A Better Tomorrow II.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-05-2013 20:32 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 11 april 2013 10:26 schreef PandroidJack het volgende:


Toch net ietsje te raar voor mij, niet echt consistent. Laat geen blijvende indruk na.

Oh man, die scene als rioolleprechaun! Geen blijvende indruk? In mijn geheugen gegrift!


Dear dirty delightful old drunken old days


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 08-05-2013 20:50 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hmm, toch maar eens checken dan.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-05-2013 1:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

The Adjustment Bureau

nja, niet echt slecht


signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-05-2013 14:23 by MetalJan Profiel van MetalJan

Hesher

Beetje vaag, wel gaaf die muziek van Metallica en Motörhead erdoor heen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-05-2013 9:42 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 11 mei 2013 1:39 schreef Hypnos het volgende:
The Adjustment Bureau

nja, niet echt slecht


Het kortverhaal van Philip K Dick was beter, zonder het liefdesverhaal. Maar toch best vermakelijk.



Best een goede film, claustrofobisch sfeertje, en nog wel een goed uitgewerkt verhaal. Aanrader voor scifi-fans.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2013 9:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Iron Man 3

Beste Iron Man-film tot nu toe. Gave bad guys, genoeg nieuws t.o.v. de trailers, in de eerste helft inhoud en spanning subliem, naar het einde toe wat meer standaard actiefilm/superhelden-niveau (het spektakel neemt de overhand) maar blijft dik vermakelijk. 8.


Quis moderabat ipsos moderatores?


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-05-2013 10:32 by spectre Profiel van spectre

Ok mooi!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2013 10:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dat ik hem (net) sterker vind dan de eerste Iron Man is overigens vooral omdat bij 3 het verhaal wat beter doorloopt. Leek wat vloeiender te gaan, geen grote gaten in logica of opbouw etc. En ik vond de bijdrage van Ben Kingsley erg goed. Ook is het psychologisch/emotioneel net wat dieper/interessanter dan de voorgaande films, al blijft het uiteraard wat aan de oppervlakte.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-05-2013 12:27 by bastianus Profiel van bastianus

The Croods. Geweldige film. Mooi verhaal, leuke onderliggende boodschap, leuke grapjes tussendoor (de kids schaterden het uit), maar vooral eindelijk een film waarbij de 3D-beelden geen overbodige toevoeging waren, maar in het teken van de film stonden. Raad hem iedereen aan, Dreamworks ownt Pixar dik met deze film.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2013 12:36 by Mark Profiel van Mark

Iron Man 3 in IMAX 3D

Dragon (Wu Xia) - onverwacht toffe film, plotlijn doet een beetje denken aan 'A History of Violence', maar dan in China in 1917.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2013 14:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 mei 2013 12:27 schreef bastianus het volgende:
The Croods. Geweldige film. Mooi verhaal, leuke onderliggende boodschap, leuke grapjes tussendoor (de kids schaterden het uit), maar vooral eindelijk een film waarbij de 3D-beelden geen overbodige toevoeging waren, maar in het teken van de film stonden. Raad hem iedereen aan, Dreamworks ownt Pixar dik met deze film.


Die wil ik dan zeker zien. Ik ben sowieso al dol op "tekenfilms". Wreck-it-ralph vond ik ook erg leuk. Die raad ik jou dus aan (ook de Kung-fu panda's trouwens)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-05-2013 14:49]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-05-2013 14:52 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Assault on Wall Street

edward furlong ziet er uit als een junk tegenwoordig.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 13-05-2013 14:55 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050







IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2013 14:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 mei 2013 9:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Iron Man 3

Beste Iron Man-film tot nu toe.

nou nou nou. Over smaak valt niet te twisten maar ik wil toch even vermelden dat ik de eerste het beste blijf vinden en dat deel III er net wat onder hangt. In het eerste deel van de film had ik wel zoiest van waarom komt bijv. Cap. America of thor niet ff helpen. In die zin is de Avengers eigenlijk een nadeel voor deze film, Iron man staat niet meer alleen. Maar goed, dat heb ik maar snel vergeten (ondanks dat juist Marvel er een gedeeld universum van wil maken).


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2013 14:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 mei 2013 14:55 schreef attila_de_hun het volgende:
nou nou nou. Over smaak valt niet te twisten maar ik wil toch even vermelden dat ik de eerste het beste blijf vinden en dat deel III er net wat onder hangt. In het eerste deel van de film had ik wel zoiest van waarom komt bijv. Cap. America of thor niet ff helpen. In die zin is de Avengers eigenlijk een nadeel voor deze film, Iron man staat niet meer alleen. Maar goed, dat heb ik maar snel vergeten (ondanks dat juist Marvel er een gedeeld universum van wil maken).

Ach ja, voor jou net er onder, voor mij net er boven: scheelt niet zoveel dus

Haha, ja, dat is inderdaad wel een nadeeltje. Vermoedelijk hadden beide heren wat beters te doen / konden ze even niet ofzo. Gaan we zien in hun aankomende films!


Quis moderabat ipsos moderatores?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2013 15:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 mei 2013 14:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ach ja, voor jou net er onder, voor mij net er boven: scheelt niet zoveel dus

Haha, ja, dat is inderdaad wel een nadeeltje. Vermoedelijk hadden beide heren wat beters te doen / konden ze even niet ofzo. Gaan we zien in hun aankomende films!

zo is dat. En Robert Downey Jr was weer puik bezig in IM III. Ik hoop echt dat hij niet stopt met IM. Ik na mij geen andere acteur voorstellen die zo goed Tony Stark kan neerzetten.

en nu maar wachten op de nieuwe super-man (ff wat anders), heb ik hoge verwachtingen van.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2013 15:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen