|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
:') Wat een bagger. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kijk met je innerlijke kind, OWW. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dit valt net zoals die kutfilm samen te vatten in één woord; kitsch! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-10-2013 13:34] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Olympus has Fallen.. Prima vermaak, fijne actiefilm! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Warrior |
|
Eerste drie films van Lukas Moodysson (Fucking Åmål (1998), Tillsammans (2000), Lilja 4-ever (2002)). Alle drie erg goed. Fucking Åmål en Lilja 4-ever lang geleden al (meerdere keren) gezien, maar vielen toch niet tegen. Tillsammans zag ik voor het eerst en viel me ook behoorlijk mee. Ik dacht dat het meer een komedie zou zijn, maar er viel weinig te lachen. Een hoop irritante mensen en irritant gedoe, maar wel goed vastgelegd. Behoorlijk veel drama binnen korte tijd wel, maar dat was te verwachten. Verder nog Kokuhaku (2010) gezien. Ook erg goed te doen. Inclusief fijne drones van Boris. En Hævnen (2010) ook nog. Best goed. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 27-10-2013 11:16] |
|
Rabid (1977)Goed vermaak pulp, niet te veel bij nadenken. quote:Misschien eens kijken dan. |
|
quote:Ik zou het niet voor de (vele, maar korte) stukken Boris kijken. Ik vond de herhalende muziek in het begin vooral storend. Verder een hoop pianoriedels en (irritant bedoelde?) popliedjes. Ik kan de film wel aanraden. Je komt steeds wat meer te weten door middel van bekentenissen, met een aantal onverwachte wendingen. Wel erg gestileerd allemaal, vooral na dat veel rauwer gefilmde spul van Moodysson. Zojuist Idioterne (1998) gezien, met dank aan Hérésie en faalhaas. Mooie film, deed me een beetje aan Tillsammans (m'n vorige post) denken (ook een Scandinavische komedie/drama). Rauw gefilmd en goed geacteerd (Dogme '95), zo nu en dan best aangrijpend en een interessant concept. Aantal leuke personages ook. Gisteren nog Dare mo Shiranai (2004) herzien. Die kinderen zijn ontzettend schattig. Koreeda blijft wel een van m'n favoriete regisseurs. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 28-10-2013 3:25] |
|
Un Lac (2008) van Philippe Grandrieux voor de derde keer. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 30-10-2013 5:12] |
|
Gisteren toch maar eens Insidious gekeken. Eigenlijk niet meer dan een soort moderne Poltergeist, maar wel erg vermakelijk Vanavond maar het 2e deel checken in de bios |
|
quote:Nog beter dan Idioterne, Antichrist en Melancholia. |
|
quote: Poltergeist vond ik toch een stuk beter (enger) dan deze slappe zooi. Vooral die oude madam die kwam zeuren over 'The Further' maakte het eerder, onbedoelt, tot een karikatuur. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ik zie Insidious dan ook als een officieuze remake van Poltergeist. Voor de jongeren van nu die van iets meer vaart houden. Best een geslaagde film trouwens, al is Zelda Rubinstein als het medium Tangina in Poltergeist onovertroffen. |
|
Gisterenavond Insidious chapter 2 gezien en dat was een beste tegenvaller. Leuke uitbreiding van het verhaal en leuke throwbacks naar de eerste film. Alleen was het tegelijkertijd te vaak voorspelbaar en de jump scares wist je ook zo te plaatsen. Nu zal dat laatste wel komen omdat ik graag dat soort films kijk en dan ken je de trucs wel. De rest van het publiek schrok zich wel steeds de tyfus. |
|
Dit weekend American History X gezien, wat een film |
|
quote:You wanna get fucking beaten Danny? Maar idd een gave film. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik ken Breaking The Waves niet, net als Idioterne en Antichrist. (of kan ze altans niet direct voor de geest halen) Melancholia is echter een van de films die de afgelopen jaren het meest indruk op me naliet. Zijn die andere 3 films vergelijkbaar? |
|
Machete Kills.. geniaal toch! |
|
quote: Naar mijn beleving is Melancholia nog het gemakkelijkst verteerbaar (lees: minst zwaar op de maag liggend) van de genoemde films van Von Trier. Het zijn echt van die films waar je "zin" in moet hebben. |
|
quote: Dringend eens wat meer films van Von Trier bekijken dus. Had Dancer In The Dark ook al klaar staan op aanraden dus de komende weken toch maar eens werk van maken |
|
quote: Sterkte daarmee Prachtfilm hoor, maar heftig! Ik heb hier ook nog een paar "luchtige" films klaar liggen, wachtend op het goede moment: A Serbian Film, Funny Games weer eens (de originele uit 1997) en ook Antichrist wil ik eens op DVD gaan zien. |
|
quote: Een paar weken geleden Antichrist gezien, dit was toen mijn mening: Ik ben er nog niet volledig uit wat Von Trier met deze film bedoelt. Is het allemaal erg metaforisch, waarbij het verdriet van ouders over het verlies van een kind zeer symbolisch wordt uitgebeeld, of is het toch eerder een meer triviale horrorfilm over een kwaadaardige heks? De bij momenten expliciete beelden zijn feitelijk mooi ingebed in het geheel, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen even gemakkelijk te bekijken is. Al bij al een redelijk geslaagde prent. Een aanrader hoor. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Vind je die luchtig? Willekeur en dictatuur! |
|
quote: is dat die film waarin o.a; een baby wordt aangerand??? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |