![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die films ga ik dus niet kijken. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
O. No dogs, no masters. ![]() |
|
K. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
![]() Gisteren Rosemary's Baby voor de eerste keer eens uit gezien. Een beetje een dubbel gevoel. Veel goed, natuurlijk acteerwerk afgewisseld met nogal knullig acteerwerk en niet al te geslaagde 'special effects' (die scene waarbij ze verkracht wordt door de duivel ![]() Al bij al een lekker naargeestige sfeer. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Een klassieker ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
After Earth total snoozefest IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
The Thing ('82) Niet echt mijn ding, toch een goede film. ![]() |
|
This is the end. Bromance goes apocalyptic. Vermakelijk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
GI Joe Retaliation Goed vermaak hoeha ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Het blijft een klassieker, gemaakt in de late jaren 60. Een woelige periode en veel gestoei met occultisme. Kort daarna is Polanski's vrouw Sharon Tate ook vermoord door Charly Manson. Dance of the Vampires (Fearless Vampire Killers), de film die hij daarvoor maakte, blijf ik een van de beste vampierfilms ooit vinden. Prachtige sfeer! ![]() |
|
quote: Die wil ik dringend eens bekijken dan, bedankt voor de tip. Edit: Tanz der Vampiere deed wel een belletje rinkelen, is blijkbaar de musical die op die film gebaseerd is. Die heb ik wel staan. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 18-09-2013 12:07] Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: De film is niet erg serieus. Humor speelt een belangrijke rol, maar nergens is het flauw en het doet geen afbreuk aan de kwaliteit en de sfeer van de film. En natuurlijk Sharon Tate in bad ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aelfric op 18-09-2013 12:21] ![]() |
|
quote: Humor is inderdaad niet per se storend in horrorfilms, zolang het wat elegant blijft ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
1967, te oud die film. waarschijnlijk nog niet eens in kleur ook. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 18-09-2013 12:28] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ok, ik snap waarom hij sowieso het bekijken waard is ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Prachtige kleuren nog wel! ![]() |
|
Jaren 70 films, vaak prachtige kleuren, imo. Héél wat anders. In het vliegtuig The heat geken, die met sandra bullock van laatst. Viel me enorm mee, voor een amerikaanse comedy. Vooral die mccarthy speelde erg goed. Bullock deed het prima, alleen ze lijkt zo op michael jackson, ik zag haar niet anders meer in de film. Mijn eega ook niet meer, toen ik het haar vertelde na een tijdje. Iig een onverwacht grappige film. ![]() http://www.imdb.com/title/tt2404463/?ref_=nm_knf_i3 [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-09-2013 0:20] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Is er een chronologische volgorde om rekening mee te houden bij de Millenium trilogie uit 2009? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: :') Jij bent ook echt 100% mainstream bij alles wat je doet of niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Aight. The Girl with the Dragon Tattoo (Män som hatar kvinnor, literally, men who hate women) (2005) The Girl Who Played with Fire (Flickan som lekte med elden, literally, the girl who played with fire) (2006) The Girl Who Kicked the Hornets' Nest (Luftslottet som sprängdes, literally, the air castle that was blown up) (2007) Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
The Fearless Vampire Killers vroeger helemaal stuk gekeken. De zwanenzang der klassieke vampierfilms als je het mij vraagt.. het werd pas in de jaren 80 weer goed toeven met de bloedzuigers; Fright Night, Lost Boys, Near Dark... maar toen hadden ze allemaal plotseling grote hippe kapsels en in sommige ernstige gevallen rolschaatsen zelfs. Polansky's film is alleen al vanwege de decors en settings superieur. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: The Fearless Vampire Killers zou je eigenlijk kunnen zien als een parodie op de klassieke vampierfilm, maar is feitelijk toch serieus en inderdaad tijdloos door de geweldige sfeer, aankleding en de historische setting. Als tiener danig onder de indruk geraakt en sindsdien vaak weer eens bekeken. Hij ligt trouwens alweer klaar ![]() Momenteel onderga ik met heel veel plezier weer een 80s horror revival en heb pas ook weer eens Near Dark gezien. Prachtige film ook, volwassen en het vampirisme benaderd vanuit een originele invalshoek (de verslavende werking van bloed). Niet verwonderlijk dat ik nu ook aan The Addiction (1995) moet denken die de materie op een soortgelijke wijze hanteert. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |