|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind hem net, zeker in de oudere films (met als hoogtepunt 'One flew over...'), een zeer natuurlijk acteur, iemand die niet speelt, maar is. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Dat is het knappe. Hij is nogal van de method acting, en is geraffineerder in zijn spel dan het lijkt. Boeiender |
|
nog nooit gezien, maar damn wat zou ik hem graag hebben signature |
|
Wat een ellende... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gisterenavond Nazi's at the center of the Earth. Wat een ontiegelijk slechte film, geweldig met bier erbij Slecht acteerwerk, amateuristisch camerawerk, lelijk CGI (speelt zich af op Antarctica, mensen doen alsof ze buiten zijn en het heel erg koud is, maar geen greintje sneeuw) en de meest geweldig lelijke mecha-Hitler die ik tot nu toe gezien heb |
|
World War Z, vond hem wel vet! Een verademing na het Walking Dead geneuzel. Boeiender |
|
quote: meen je dat nou?? (vind beiden op hun eigen manier vet) Ik vind het overigens juist leuk dat in tv-series wat "rustige" momenten aanwezig zijn. Als de Soprano's alleen scene's zou bevatten die waarin mensen werden afgetuigd dan zou die serie, weliswaar meer spectakel kennen maar toch ook een stuk saaier zijn |
|
quote: Mwoah, ik hou nou eenmaal niet van teveel GTST in zombiezooi. Boeiender |
|
Dan zou dat gedoe met Bradolf Pittler en z'n irritante gezinnetje je wel snel de neus uit gekomen zijn... (fokking lelijk wijf trouwens, die z'n vrouw speelt) Ik heb de unrated cut nog niet gezien maar na wat ik in de bios heb mogen aanschouwen heb ik er de komende tijd nog lang geen zin in. Zaten ook een paar onbedoeld hilarische momenten in met zombies die meer weg hadden van zwak begaafden dan zombies (die neger-zombie in dat laboratorium bijvoorbeeld) en het einde was een epische misser want totaal niet spannend terwijl overduidelijk wel zo bedoeld. Ook irritant dat tijdens de meeste actie-scenes niks te zien is; de ontsnapping naar het dak en het wegkomen van die legerbasis heb ik niks van meegekregen. World War ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hidalgo |
|
Genoten van World War Z, veel actiecandy, alleen had het verhaal mij te weinig om het lijf. Het mooie van The Walking dead is mi niet alleen de -steeds beter wordende- balans tussen drama en zombiehorror, maar ook de vondsten met het zombiethema erin. Laatst eindelijk de Godfather trilogie afgerond The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het voordeel is dat WWZ een actiefilm met zombie's is, en geen langdradige serie met slechte acteurs, drama en -ohja- zombies..... Lullen over geloofwaardigheid in een zombiefilm is trouwens een beetje zwakzinnig natuurlijk. Boeiender |
|
quote: Dat doe ik nergens, maar bedankt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Sowieso is het een beetje een dwaas non-arguemnt van Meneer N. Natuurlijk kun je het hebben over geloofwaardigheid in een zombiefilm. Er zijn zat films die een zombie-apocalyps op een geloofwaardige manier benaderen, zoals bijvoorbeeld The Walking Dead en Day/Dawn of the Dead in vergelijking met bijvoorbeeld een Return of the Living Dead, Dellamorte Dellamore of Undead. De manier waarop opvulling wordt gegeven aan die benadering bepaald mede of een zombiefilm geloofwaardig kan overkomen. |
|
TBS Soms wat ongeloofwaardig, maar verder wel aardig. |
|
quote:Niets aan inderdaad. |
|
quote: Zaten er dan zombies in? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 12-09-2013 21:45] |
|
The Devil's Tomb met een slecht acterende Henry Rollins. Verder ook niet echt een topper. Corto Maltese - Sous le signe du capricorne Al de Corto animatiefilms zijn erg goed gedaan. Ik ben aangenaam verrast als fan van de strips. Geniale stem van Raspoetin ook. quote:Helemaal gemist dat er een deel twee is. quote:Volgens mij heb ik die al eens gezien, maar ik weet het niet helemaal zeker. |
|
Artificial Intelligence blijft mij pakken signature |
|
geweldige film Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
bedankt voor de tip IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gisteren Akira gekeken. Hij blijft prachtig. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Gisteren The Conjuring gaan kijken. Viel een beetje tegen. Hij begon wel goed, maar het einde vond ik echt... 'nee'. Het stoort me op zich niet dat ze alle bekende elementen uit dat genre nog eens op een hoopje gooien, maar het moet wel goed gedaan zijn. Willekeur en dictatuur! |
|
Star Trek - Into Darkness |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |