|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren eindelijk eens Saw gezien. Ingenieuze, nagelbijtende prent. Maar dat wisten jullie natuurlijk allemaal al The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: +1 hier. Stukken beter dan ik verwacht had. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
'Dersu Uzala' (70mm) draait op 14 en 15 juni in EYE! Tijd voor een nieuw bezoek dus I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Half duttend Spirited Away kijken. |
|
quote: Oh! Geniet ervan Heb die film eigenlijk nog nooit op pijnstillers bekeken. Lijkt me een uitstekende manier om te beginnen trippen. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 04-06-2014 12:16] Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Leuke film, al leek het wel alsof de prinses een chromosoompje te veel had. Waarom is het jammer dat ze het verhaal (weer) hebben omgegooid? Ik vond het wel verfrissend. |
|
quote: Die gaat ook op de watchlist, thanks! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Misschien nog wel fijner. Ook omdat ik hem al kende, kon op alle leuke details letten. |
|
quote: Enerzijds wel, vooral omdat het je net op een wat ander pad zet. Daarnaast wel leuk hoe ze toch de draak er in verwerkt hebben. Maar ik vond Jolie eigenlijk best wel sterk op de momenten dat ze lekker evil deed, zoals wanneer ze de vloek uitspreekt |
|
quote: Hm ik had het na een uur wel gehad, bleek de film nog 2 uur te duren |
|
quote: Wyvern. quote: Had ik ook ja. Zaaddodend saaie kutfilm. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Straks; |
|
quote: liefde voor studio Gibli Ik ga volgend weekend eindelijk The Wind Rises kijken. |
|
The Wind Rises ga ik misschien vanavond kijken. Of Princess Mononoke. Of Pom Poko. |
|
Ik kan die tekenstijl niet uitstaan: prachtige, schilderachtige achtergronden en dan die Pokémon/Heidi kwaliteit figuurtjes erover getekend... echt spuuglelijk. Alsof iemand een reeks schilderijen met animé stickers heeft beplakt. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-06-2014 19:18] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Princess is één van de weinige animes van de afgelopen tien jaar die het aanraden waard is. http://www.imdb.com/title/tt0419073/?ref_=fn_al_tt_3 Wordt natuurlijk veel slechter gewaardeerd dan die Studio Gibli troep omdat het geen "feel good" animé is en de meeste kijkers met een vrij naar gevoel zal achterlaten.. dat het Deens is zal ook niet helpen trouwens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Eindelijk Slumdog Millionair gezien. Te veel van verwacht, maar desondanks best oke. Vanavond Children of Men voor de 2e keer. En Underworld Awakening, yeah! Vampieren, weerwolfen, wat wil je nog meer When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat het een goede filmreeks zou zijn? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik vind ze allemaal om te smullen. When your people matter, menstrual health matters |
|
In de zin dat frikadellen soms ook best lekker zijn; ja. Ik vind vooral Frikadel 2 wel te doen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Oh, ik vind vooral die figuurtjes zo leuk. Met name in Spirited Away. Maar toegegeven, het zijn inderdaad films die ik kijk als ik zin heb in "feelgood movies". |
|
Nymphomaniac Part.2 fucked instant classic signature |
|
Benieuwd naar die prent. Weldra eens op dvd huren. Eindelijk deze movies gezien: Mooie film, maar een nogal cliché-achtig verhaal. En Planet Terror. Toffe beelden van Quentin Tarantion's smeltende lul. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik wilde deze eens zien, omdat Mike Patton de muziek verzorgd heeft. Die is in ieder geval een stuk aangenamer dan de film zelf..zo verschrikkelijk lang, langdradig, van de hak op de tak springend en een erg lauwe apotheose. Een poging om een groots verhaal te vertellen, denk ik, maar riant de mist in. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |