IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Yeah, well, that's just, like, your opinion, man. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-04-2014 23:19 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 19 april 2014 23:11 schreef Hérésie het volgende:
Dogville is
Beviel me beter dan verwacht! De voice-over vond ik in tegenstelling tot die in veel andere films ook goed, door de soms behoorlijk cynische ondertoon. Tot nu toe mijn favoriet van hem, dus misschien maak er nog een 9 van. Ik zal snel eens aan Manderlay beginnen, maar mijn verwachtingen daarvan zijn minder hoog.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-04-2014 23:20]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-04-2014 12:05 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 april 2014 22:44 schreef Helvete het volgende:
En al dat geweld in Snowpiercer vond je 'prima vermaak'? Dat vind ik altijd een probleem in actiefilms: het vermakelijk of spannend proberen weergeven van geweld of andere narigheid. Het ziet er voor mij vaak alleen maar belachelijk uit en het prikkelt op geen enkele manier. Levenloos.
Interessante reply. Ik las laatst op imdb een recensie over eoa afgrijselijke film (was hier ergens gepost, iets met 4 nazi's die een aantal jonge mensen gingen martelen en vermoorden). Die recensie was heel interessant omdat de recensent vertelde dat de film hem leerde dat geweld helemaal niet cool en 'prima vermaak' is, maar dat het in de echte wereld een misselijkmakend iets is. Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat de actie in een Snowpiercer overduidelijk nep is. En het is gedoseerd. En het is overduidelijk de goeden tegen de bad guys. Dus ja, dan is t voor mij nep, acteerwerk, zoals bijv een gong fu film dat meestal is. Bij The Raid is voor mij persoonlijk die balans te veel zoek. Het gaat al (ondanks dat veel vechtscenes veel te gechoreografeerd zijn om realistisch te zijn) te ver richting realisme, met veel sadistische karakters en veel nadruk op t geweld. Wat dat betreft hoe ik dat niet te zien, ik weet nl dat deze wereld verrot is en er veel grof geweld, sadisme etc is. Ik hoef dat niet in n film te zien, ik kijk n film nl voor mijm ontspanning, even vluchten uit de realiteit ja. Duidelijk?


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-04-2014 19:50 by spectre Profiel van spectre

Ik zet vanavond Passion nog eens op denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-04-2014 15:15 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 20 april 2014 12:05 schreef Fusion het volgende:
Duidelijk?
Duidelijk ja, maar doe mij maar de brandblusserscène uit Irréversible of de vrouwenvernedering uit La Vie Nouvelle, in plaats de ene na de andere die wordt afgeslacht in The Raid. Dit doet me denken aan jouw uitspraak over het verlies van de gevoeligheid voor geweld van mensen door media. Als ik vermaakt wil worden, ga ik wel een 'echt leuke' film zien of een videogame spelen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2014 16:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Gelukkig is voor mij nog steeds de grens tussen echt en fake geweld duidelijk en is er weinig desensitisatie opgetreden. Ik snap ook niet waarom mensen zo realistisch mogelijk geweld willen zien in hun films.

Edit: ik vond overigens sommige scènes in Sneeuwprikker ook niet fijn (in de coupé met al die manchetten bijv).

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 21-04-2014 16:39]


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2014 16:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 april 2014 19:50 schreef spectre het volgende:
Ik zet vanavond Passion nog eens op denk ik
Je bedoelt The Passion of the Christ? Of je maakt n hippe grap?


When your people matter, menstrual health matters


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 21-04-2014 16:39 by Masturbator Profiel van Masturbator

Over geweld in films gesproken. Ik heb 'm niet gezien maar daar schijnt behoorlijk wat geweld in te zitten...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2014 17:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 april 2014 16:39 schreef Masturbator het volgende:
Over geweld in films gesproken. Ik heb 'm niet gezien maar daar schijnt behoorlijk wat geweld in te zitten...
Dat klopt. Het is dan ook (voor mij helemaal en voor anderen grotendeels) geen fictie maar een weergave van historische gebeurtenissen, met n boodschap.


When your people matter, menstrual health matters


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-04-2014 17:05 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 9 april 2014 22:15 schreef Helvete het volgende:
Waarom dan?


Het verhaaltje is een prima kapstok voor heerlijke kannibaal / gore scenes.
http://www.thatfilmguy.net/wp-content/uploads/2013/10/Cannibal-Holocaust.jpg Lekker.
Verder sfeervol (sombere sfeer) met een uitstekende soundtrack.
Heerlijk bruut. Zo worden ze (helaas) niet meer gemaakt.
Hopelijk wordt Eli Roth's The Green Inferno wat.

Misschien wel mijn favoriete Italiaanse film ooit.

Eaten Alive en Cannibal ferox (Make Them Die Slowly) van Umberto Lenzi zijn ook lekkere kannibalen filmpjes...maar het niveau van Cannibal Holocaust word niet gehaald.
Maar voor de gore liefhebbers zoals mijzelf, zeer goed te doen.


bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2014 17:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Leuk, een film waarvoor dieren zijn gedood door ontleding en onthoofding


When your people matter, menstrual health matters


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 21-04-2014 17:50 by Masturbator Profiel van Masturbator

Alles voor de gore


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2014 18:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Daar vind ik niets grappigs aan. Ik vind t prima als mensen films maken, maar er dieren voor doden vind ik maar niets. Ik boycot bijv ook The Hobbit omdat er dieren gestorven zijn door gebrekkige behuizing. Zo vond ik in Snowpiercer ook een scene met een vis (die volgens mij al dood was) die open werd gesneden maar niets. Opzouten.


When your people matter, menstrual health matters


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 21-04-2014 18:07 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Rear Window gezien. Geniale film.

[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 21-04-2014 18:45]


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 21-04-2014 19:55 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

The Grand Budapest Hotel

Uiterst charmante en quirky komedie



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-04-2014 20:44 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 21 april 2014 16:33 schreef Fusion het volgende:
Gelukkig is voor mij nog steeds de grens tussen echt en fake geweld duidelijk en is er weinig desensitisatie opgetreden.
Geweld als eenvoudig vermaak verpakken, dat is pas desensitisatie. Je zou het even goed andersom kunnen bekijken. Je lijkt vrij zeker te zijn over de invloed van beelden van geacteerd geweld op iemands perceptie van geweld in de werkelijkheid, maar volgens mij is de wetenschap daar helemaal niet zo eenduidig over.
quote:
Op 21 april 2014 16:33 schreef Fusion het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen zo realistisch mogelijk geweld willen zien in hun films.
Waarom wil jij onrealistisch geweld zien in plaats van een utopische wereld?
quote:
Op 21 april 2014 16:33 schreef Fusion het volgende:
Je bedoelt The Passion of the Christ? Of je maakt n hippe grap?
Wellicht La Passion de Jeanne d'Arc? Geen aanrader voor jou, trouwens. Net zo min als The Passion of the Christ.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-04-2014 21:00]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2014 21:39 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 april 2014 20:44 schreef Helvete het volgende:
Geweld als eenvoudig vermaak verpakken, dat is pas desensitisatie. Je zou het even goed andersom kunnen bekijken. Je lijkt vrij zeker te zijn over de invloed van beelden van geacteerd geweld op iemands perceptie van geweld in de werkelijkheid, maar volgens mij is de wetenschap daar helemaal niet zo eenduidig over.
zeker ben ik er niet van, dat gaf ik eerder ook aan. Wel ben ik er van overtuigd dat t effect heeft. Genoeg experimenten die dat aanduiden.

quote:
Op 21 april 2014 20:44 schreef Helvete het volgende:Waarom wil jij onrealistisch geweld zien in plaats van een utopische wereld?
ik heb vlgs mij l aangegeven waarom ik liever nep geweld zie toch? Omdat t nep is en weinig vn doen heeft met de realiteit. Als dt evt mee zou werken aan desensitiatie zou ik dat kwalijk vinden. Bij mij werkt t gelukkig niet zo. Hoe bedoel je 'ipv een utopische wereld'? EDIT ik snap m nu. Wie zegt dat ik dt liever kijk? Ik zie liever helemal geen geweld, maar als er geweld in moet zitten, dan graag van Hollywood variant, en de good guys moeten uiteraard winnen. Ik wil dan wel n soort feel good effect ondergasn.

quote:
Op 21 april 2014 20:44 schreef Helvete het volgende:
Wellicht La Passion de Jeanne d'Arc? Geen aanrader voor jou, trouwens. Net zo min als The Passion of the Christ.
want? Als t over t geweld gaat zie mijn eerdere opmerking aangaande die film.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 21-04-2014 21:43]


When your people matter, menstrual health matters


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-04-2014 21:54 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 21 april 2014 21:39 schreef Fusion het volgende:
zeker ben ik er niet van, dat gaf ik eerder ook aan. Wel ben ik er van overtuigd dat t effect heeft. Genoeg experimenten die dat aanduiden.
Oké, dan heb ik daar overheen gelezen. Daarnaast zijn er dus ook experimenten die dat niet aanduiden en bij alle experimenten zal er een verschil tussen de testpersonen zijn.
quote:
Op 21 april 2014 21:39 schreef Fusion het volgende:
EDIT ik snap m nu. Wie zegt dat ik dt liever kijk? Ik zie liever helemal geen geweld, maar als er geweld in moet zitten, dan graag van Hollywood variant, en de good guys moeten uiteraard winnen. Ik wil dan wel n soort feel good effect ondergasn.
Niemand zegt dat, maar dat maak ik op uit je keuzes. Je kiest zelf de films die je wil kijken. Je hebt van tevoren toch wel een idee van wat je gaat zien? Of het een oorlogsfilm of een romantische komedie betreft, bijvoorbeeld?
quote:
Op 21 april 2014 21:39 schreef Fusion het volgende:
want? Als t over t geweld gaat zie mijn eerdere opmerking aangaande die film.
Vanwege het geweld en sadisme natuurlijk. Ik heb gezocht, maar ik kan die opmerking niet vinden en weet ook niet over welke van de twee je het hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-04-2014 23:53]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-04-2014 22:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zijn mijn keuzes dan allemaal zo geweldadig?

En t lijkt alsof rr n post aangaande Passion weg is?? Ik schreef iig dat die film een voor complete en voor anderen gedeeltelijke weergave is van historische feiten, en met voor mij een goede boodschap. Ik maak voor die film graag een uitzondering ja (qua realistisch geweld).


When your people matter, menstrual health matters


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-04-2014 22:14 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 21 april 2014 22:00 schreef Fusion het volgende:
Zijn mijn keuzes dan allemaal zo geweldadig?
Niet allemaal nee, maar die keuzes zitten er wel tussen en bij sommige daarvan kan je niets anders dan geweld verwachten. Dus nogmaals, waarom wil jij toch die films zien?
quote:
Op 21 april 2014 22:00 schreef Fusion het volgende:
En t lijkt alsof rr n post aangaande Passion weg is?? Ik schreef iig dat die film een voor complete en voor anderen gedeeltelijke weergave is van historische feiten, en met voor mij een goede boodschap. Ik maak voor die film graag een uitzondering ja (qua realistisch geweld).
Al het realistische geweld is een weergave van historische feiten. Er zijn in de gehele menselijke geschiedenis mensen doodgemarteld, vrouwen verkracht. Of het nu een Jezus, Jeanne d'Arc of iemand anders is, doet er niet toe. En qua boodschap; die vul ik liever zelf in dan dat ik die voorgekauwd krijg. Er zullen weinig films zijn die marteling promoten.

Maak je nu een uitzondering omdat Jezus en Jeanne bekende figuren zijn? Is de weergave van marteling in een film acceptabel zo lang de film maar duidelijk aangeeft het af te keuren?

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 22-04-2014 0:09]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-04-2014 7:57 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 21 april 2014 22:14 schreef Helvete het volgende:
Niet allemaal nee, maar die keuzes zitten er wel tussen en bij sommige daarvan kan je niets anders dan geweld verwachten. Dus nogmaals, waarom wil jij toch die films zien?
Ik sta er eerlijk gezegd meestal niet zo bij stil, en word dan aangenaam of onaangenaam verrast. Klinkt raar maar is echt zo, misschien naïef, misschien vooral dom.

quote:
Al het realistische geweld is een weergave van historische feiten. Er zijn in de gehele menselijke geschiedenis mensen doodgemarteld, vrouwen verkracht. Of het nu een Jezus, Jeanne d'Arc of iemand anders is, doet er niet toe. En qua boodschap; die vul ik liever zelf in dan dat ik die voorgekauwd krijg. Er zullen weinig films zijn die marteling promoten.
Niet al t geweld is n weergave van historische feiten, hoe kom je daar nou bij? Het is hooguit gebaseerd op... of geïnspireerd door... Of heeft Dawn of the Dead echt plaats gevonden? Prima dat jij de boodschap liever zelf bepaalt. Ik ga liever voor duidelijke zwart-wit kaders en een duidelijke scheiding tussen goed en slecht die voor t gros van de mensen duidelijk zal zijn als ze de film aanschouwen.

quote:
Maak je nu een uitzondering omdat Jezus en Jeanne bekende figuren zijn? Is de weergave van marteling in een film acceptabel zo lang de film maar duidelijk aangeeft het af te keuren?
Het lijkt er n beetje op alsof je heel erg op zoek bent naar de inconsequentie in mijn filmkeuze? Ik maak sowieso n uitzondering voor de verfilming van Jezus (die van Jeanne heb ik niet gezien). Maar ik denk dat je idd kunt stellen dat ik soms uitzonderingen maak voor realistisch geweld als er duidelijk wordt aangegeven dat het geweld wordt afgekeurd, en door de bad guys wordt uitgevoerd. En zelfs dan kijk ik er niet graag naar. Het moet functioneel zijn, in t kader van de tegenstelling tussen goed en kwaad, en met n voor mij opbouwende boodschap.

Daar staat dan weer dwars tegenover dat ik gek ben op films over zombies en dystopische, apocalyptische toestanden haha, maar die dan liever met 'Hollywood geweld' danwel overduidelijk niet gebasseerd op realistische situaties anno nu.

Volg je t nog?


When your people matter, menstrual health matters


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-04-2014 10:51 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 22 april 2014 7:57 schreef Fusion het volgende:
Niet al t geweld is n weergave van historische feiten, hoe kom je daar nou bij? Het is hooguit gebaseerd op... of geïnspireerd door... Of heeft Dawn of the Dead echt plaats gevonden? Prima dat jij de boodschap liever zelf bepaalt. Ik ga liever voor duidelijke zwart-wit kaders en een duidelijke scheiding tussen goed en slecht die voor t gros van de mensen duidelijk zal zijn als ze de film aanschouwen.
Ik schreef 'al het realistische geweld', niet 'al t geweld'. Zombies vallen voor mij buiten de realiteit, net als de Bijbelse weergave van Jezus.
quote:
Op 22 april 2014 7:57 schreef Fusion het volgende:
Het is hooguit gebaseerd op... of geïnspireerd door...
Nou, op/door wat? De historie volgens mij.
quote:
Op 22 april 2014 7:57 schreef Fusion het volgende:
Ik ga liever voor duidelijke zwart-wit kaders en een duidelijke scheiding tussen goed en slecht die voor t gros van de mensen duidelijk zal zijn als ze de film aanschouwen.
Nu kan ik een heel verhaal gaan typen over de negatieve gevolgen die zo'n instelling kan hebben doordat film net als (andere) kunst de maatschappij beïnvloedt, maar laat ik dat niet doen.
quote:
Op 22 april 2014 7:57 schreef Fusion het volgende:
Het lijkt er n beetje op alsof je heel erg op zoek bent naar de inconsequentie in mijn filmkeuze? Ik maak sowieso n uitzondering voor de verfilming van Jezus (die van Jeanne heb ik niet gezien). Maar ik denk dat je idd kunt stellen dat ik soms uitzonderingen maak voor realistisch geweld als er duidelijk wordt aangegeven dat het geweld wordt afgekeurd, en door de bad guys wordt uitgevoerd. En zelfs dan kijk ik er niet graag naar. Het moet functioneel zijn, in t kader van de tegenstelling tussen goed en kwaad, en met n voor mij opbouwende boodschap.
Nee, ik vind het inconsequent dat je beweert geen geweld te willen zien, niet visueel geconfronteerd te willen worden met een 'verrotte wereld' en sadisme, terwijl je zeer gewelddadige films uitkiest en die zelfs als 'prima vermaak' omschrijft. Ik geloof simpelweg niet dat je geen geweld wil zien.
quote:
Op 22 april 2014 7:57 schreef Fusion het volgende:
Daar staat dan weer dwars tegenover dat ik gek ben op films over zombies en dystopische, apocalyptische toestanden haha, maar die dan liever met 'Hollywood geweld' danwel overduidelijk niet gebasseerd op realistische situaties anno nu.
Haha, dat staat er dwars tegenover, inderdaad!

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 22-04-2014 10:56]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-04-2014 11:58 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'Men who stare at goats', helemaal m'n meug, deze film. Superleuk, en geen moment vervelend.

'Meteora', over een geile Griekse monnik en non. Korter en krachtiger dan ik had gevreesd, rustige, contemplatieve film.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-04-2014 12:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 22 april 2014 10:51 schreef Helvete het volgende:
Ik schreef 'al het realistische geweld', niet 'al t geweld'. Zombies vallen voor mij buiten de realiteit,
Ehm... is "Salo or the 120 Days of Sodom" een weergave van historische feiten? Nee toch? Ondanks mijn voorbeeld snap je toch wat ik bedoel hoop ik?

quote:
Op 22 april 2014 10:51 schreef Helvete het volgende:waargebeurde net als de Bijbelse weergave van Jezus.
Er zijn weinig mensen die twijfelen aan t feit dat er een Joodse Rabbi was, genaamd Yeshua, die gemarteld en gekruisigd is (vandaar dat ik schreef 'en voor anderen gedeeltelijke weergave is van historische feiten'). Waarom zou je daar aan twijfelen?


quote:
Op 22 april 2014 10:51 schreef Helvete het volgende:Nou, op/door wat? De historie volgens mij.
Je snapt toch wel t verschil tussen een 'weergave van historische feiten' en 'gebaseerd zijn op al dan niet historische feiten'? Nee, niet alles is een weergave van historische feiten.

quote:
Op 22 april 2014 10:51 schreef Helvete het volgende:Nu kan ik een heel verhaal gaan typen over de negatieve gevolgen die zo'n instelling kan hebben doordat film net als (andere) kunst de maatschappij beïnvloedt, maar laat ik dat niet doen.
Juist omdat kunst de maatschappij beinvloedt (en een weergave is van diezelfde maatschappij) denk ik dat het juist een heel gezonde instelling is.

quote:
Op 22 april 2014 10:51 schreef Helvete het volgende:Nee, ik vind het inconsequent dat je beweert geen geweld te willen zien, niet visueel geconfronteerd te willen worden met een 'verrotte wereld' en sadisme, terwijl je zeer gewelddadige films uitkiest en die zelfs als 'prima vermaak' omschrijft. Ik geloof simpelweg niet dat je geen geweld wil zien.
Prima, dat je dat simpelweg niet gelooft. Volgens mij heb ik genoeg duidelijk gemaakt wat mijn houding is tov geweld en wanneer ik geweld wel kan verdragen. Je refereert aan mijn post over de verrote wereld waarin ik duidelijk schreef ' te ver richting realisme, met veel sadistische karakters en veel nadruk op t geweld.'. Dus dat ik 100%, absoluut GEEN geweld wil zien grijp jij uit de lucht.

quote:
Op 22 april 2014 10:51 schreef Helvete het volgende:Haha, dat staat er dwars tegenover, inderdaad!
Inderdaad, als je mijn nuance (die gewoon in mijn posts staat) zou begrijpen (realisme, sadisme, functie en boodschap, dosering) etc zou je het volgens mij snappen en niet zo lopen zoeken naar de inconsequentie


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-04-2014 2:37 by WMP Profiel van WMP

Onrealistisch gefilmd geweld is veel kwalijker dan realistisch gefilmd geweld. Het onrealistische (zeker ook als de 'good guys' a la The A-Team altijd winnen) desensiteert je als kijker juist veel meer, omdat de impact van geweld gebagatelliseert wordt. Doordat je in veel films bijna uitsluitend onrealistisch geweld ziet (met veel geluidseffecten) doet realistisch geweld dan heel nep aan en wordt als minder ernstig ingeschat.

Fusion, ken je Funny Games (de originele uit 1997)? Een goede film die onder andere dit soort zaken behandeld.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 24-04-2014 2:39]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-04-2014 6:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Heb je ee ook bronnen voor WMP of is t je eigen gedachtegang? Ik snap de redenering wel hoor, weer iig dat t bij mij persoonlijk niet zo werkt.

'Funny Games' klinkt bekend maar niet zeker of gezien. Zal t tsjekken, thanks!


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen