![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Benieuwd naar Boyhood. Afgelopen dinsdag Heli gezien. ![]() |
|
Gisteren goed gelachen met ![]() Vooral de vechtscène, Wahlberg die met een tv-antenne op z'n blote reet gespanked wordt ![]() Maar nu even serieus: kiezen tussen enerzijds een vuilbekkende, drugsverslaafde beer en anderzijds de oh zo immer aantrekkelijke Mila Kunis, dat maakte de film compleet ongeloofwaardig ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 01-08-2014 9:17] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Gisteren naar Hercules geweest. Wat een heerlijk domme film, erg gelachen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik vind meestal films met Dwayne Johnson erg goed, Op hun eigen charmante wijze if you know what I mean.... prima vermaak. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Star Wars, in welke volgorde te kijken? Ik heb, moet ik eerlijk bekennen, nog geen enkele Star Wars film gezien en bijna al mijn informatie erover komt via The Big Bang Theory en Mythbusters, maar dat heeft mij wel nieuwsgierig gemaakt toch eens te kijken. Nu had je 'vroeger' geen keus natuurlijk, toen was het 4, 5, 6. Nu heb je de 'luxe' om met 1, 2, 3 te beginnen. Wat is aan te raden? Originele volgorde zoals Lucas bedoeld heeft? Zag dit ook in TBBT aangehaald worden, deed me er ook aan denken. ![]() ![]() |
|
Als je met 1 begint haal je 4 niet. ![]() |
|
Het kan nostalgie zijn, maar ik vind 1, 2 en 3 echt ZO slecht. Ik zou je persoonlijk aan willen raden om 4 en 5 te kijken. Anders ben ik zo bang dat je tijdens deel 1 of 2 al besluit dat je t prul vindt. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
1,2,3,4,5,6... Als je dan door de eerste 3 heen komt, wordt je beloond met 3 veeeeeel betere films. Boeiender ![]() |
|
Haha zo kun je t ook bekijken ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ja, maar je haalt ook meteen alle plot twists eruit. Het is het beste om ze gewoon in chronologische volgorde te kijken, due 4, 5, 6, dan 1, 2, 3, want 1-3 zijn gemaakt met in het achterhoofd dat mensen de inhoud van 4-6 al kennen, niet andersom. Bovendien zijn 4-6 klassiekers (vooral 5), terwijl 1-3 nogal prut zijn. Kijken in nummer-volgorde is echt uitermate suf. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-08-2014 14:59] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Die romantische stukken in Attack of the Clones zijn erg ![]() ![]() |
|
Ah, dank allen. Ik had al zo'n idee dat beginnen met de eerste (4) het beste zou zijn en ik vernam ook al dat 1, 2 en 3 niet al te best zijn. ![]() ![]() |
|
3 is best OK, vooral 1 en 2 niet zo. Ik zou ook 4, 5, 6 en dan 1, 2, 3 doen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-08-2014 18:26] No dogs, no masters. ![]() |
|
gek dat niemand de "star wars holiday special" heeft genoemd! ![]() maar serieus.. gewoon 4,5 en zes kijken, en dan stoppen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-08-2014 15:22] ![]() |
|
quote: Ook erg goed mee vermaakt, al speelde de film het net te straight om echt een heerlijk domme film te zijn. Gelukkig genoeg vermaak, al voelt het meer als een extra lange aflevering van een tv-serie over Herc&Friends dan echt een film op zich. Ergens was dat ook wel het fijne er van, niet te veel opbouwgelul; dit is Hercules, veel plezier met hem ![]() ![]() |
|
Lego The Movie. Leuk! Lekker de tikje debiele/absurde humor van de Lego-games doorgezet. Het meta-gehalte verrassend goed neergezet. 7,5. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik ben toevallig net begonnen met het herkijken van de prequels. Je kan trouwens ook deze volgorde aanhouden: 4, 5, 1, 2, 3, 6 In deze volgorde fungeren de prequels als Flashbacks. De prequels zijn trouwens helemaal niet zo slecht hoor, de originele films zijn gewoon zo goed dat ze ietwat verbleken. Niet wat fx betreft, want dat is dik in orde ![]() Ik zelf raad altijd deze volgorde aan: 4, 5, 6, 1, 2, 3 ![]() |
|
The Grand Budapest Hotel onlangs gekeken. Aanradertje, ongelooflijk veel detail besteed aan details, camerawerk, setting.. zo'n verfijnd camerabeeld, kreeg Kubrick-flashbacks. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Ohja, that reminds me! The Life Aquatic with Steve Zissou. Aardig. Tof geschoten, lekker bizar. Mist de schwung van andere Wes Anderson-films. 7. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Vond ik an sich nog wel meevallen. Balans was net goed wat mij betreft. Maar hoe dan ook sowieso vermakelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Oh, dus 'verkrachtingen'/overmatige actie maken van Griekse mythes mag wel? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Da's trui aan het boek man. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Foutje... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-08-2014 18:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Out Of The Furnace ![]() Gaaf om Woody Harrelson weer eens als de badguy te zien ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |