IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Yeah, well, that's just, like, your opinion, man. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-12-2014 11:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 december 2014 11:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Laten we maar eerst eens gaan kijken. Wie weet! Maar los van de verdere eventuele kwaliteit hoort de FF (en spider-man) gewoon thuis bij de marvelfilms (Als ze van zo een obscuur team als Guardians al een geslaagde film kunnen maken, ken je nagaan wat ze met dr. doom, galactus etc. zouden kunnen doen!)

Ohja, dit allemaal buiten de kwaliteit gerekend. Als ze het niet goed doen in deze film is het sowieso stom.

En ja, zou fijn als Marvel het (terug)krijgt!


Quis moderabat ipsos moderatores?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2014 11:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 december 2014 11:27 schreef Ralph het volgende:
Ik heb FF persoonlijk nooit heel interessant gevonden, dus ik sla waarschijnlijk over. Dat Reed Richards in Lego Marvel Superheroes in een teepot kon veranderen met een druk op de knop vond ik dan wel weer prachtig, maar dat is vast niet canon.
nee zeker niet! nu we het toch overleg hebben. heeft iemand wel eens die legofilm gezien?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-12-2014 11:54 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 december 2014 11:51 schreef attila_de_hun het volgende:
nee zeker niet! nu we het toch overleg hebben. heeft iemand wel eens die legofilm gezien?


Ja! Direct de eerste week naar de bios gegaan en we hebben ons kapot zitten lachen. Geniale combinatie van actie, humor en nostalgie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-12-2014 13:35 by spectre Profiel van spectre

Ik noem ze de honden!

Ik heb de nederlandse al een paar keer gezien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-12-2014 15:54 by Mark Profiel van Mark

Edge of Tomorrow was een aangename verrassing. Dead Snow 2 beviel ook goed


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-12-2014 16:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

"These Final Hours", Australisch apocalypse drama. Best mooi.


When your people matter, menstrual health matters


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-12-2014 12:40 by intothevoid Profiel van intothevoid



Goede trip.


You have time. You are doing fine.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2014 13:12 by spectre Profiel van spectre

vet he


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-12-2014 16:12 by intothevoid Profiel van intothevoid

Behoorlijk. Ik haalde mijn gezelschap over met: "volgens IMDB een sci-fi thriller". Ik geloof niet dat ik voortaan nog films aan mag dragen.


You have time. You are doing fine.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-12-2014 13:20 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren Netflix eens uitgeprobeerd (m'n gratise maand is nu aan het lopen), 'Rec 2' gezien, een matige Spaanse horrorfilm over een appartementsblok vol bezetenen. Ben wel benieuwd naar het aanbod van Netflix. 'Scanners' van Cronenberg zit er al niet tussen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-12-2014 13:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 december 2014 13:20 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren Netflix eens uitgeprobeerd (m'n gratise maand is nu aan het lopen), 'Rec 2' gezien, een matige Spaanse horrorfilm over een appartementsblok vol bezetenen. Ben wel benieuwd naar het aanbod van Netflix. 'Scanners' van Cronenberg zit er al niet tussen

Je moet de eerste [REC] kijken, die vond ik echt heel goed.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2014 14:23 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 december 2014 13:20 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren Netflix eens uitgeprobeerd (m'n gratise maand is nu aan het lopen), 'Rec 2' gezien, een matige Spaanse horrorfilm over een appartementsblok vol bezetenen. Ben wel benieuwd naar het aanbod van Netflix. 'Scanners' van Cronenberg zit er al niet tussen


Gewoon een IP-blocker gebruiken (Hola of zo), dan kun je zelf kiezen uit welk land je het aanbod wilt. Ieder land heeft net weer wat andere films en tv series.


[edit]Oh, maar inderdaad, Scanners heeft niemand.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 23-12-2014 18:42 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 december 2014 13:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je moet de eerste [REC] kijken, die vond ik echt heel goed.


Helaas staat Rec 1 niet op Netflix, deel 2 en 3 wel



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-12-2014 8:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Hahaha... Stom


Quis moderabat ipsos moderatores?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-12-2014 9:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 december 2014 13:20 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren Netflix eens uitgeprobeerd (m'n gratise maand is nu aan het lopen), 'Rec 2' gezien, een matige Spaanse horrorfilm over een appartementsblok vol bezetenen. Ben wel benieuwd naar het aanbod van Netflix. 'Scanners' van Cronenberg zit er al niet tussen
Als je firefox gebruikt als browser: de Mediahint add on installeren, aanzetten en hup, alle Netflix content is binnen handbereik.

Overigens kijk ik meer series dan films via Netflix... Probeer bijvoorbeeld Lillyhammer eens.....


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-12-2014 10:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 december 2014 9:34 schreef MR. N het volgende:
Probeer bijvoorbeeld Lillyhammer eens.....

Haalt dit het niveau van The Soprano's?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-12-2014 10:41 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 december 2014 18:42 schreef Morridin het volgende:
Helaas staat Rec 1 niet op Netflix, deel 2 en 3 wel


Jawel hoor: Netflix Belgie, Argentinie, Brazilie en Frankrijk, o.a. Neem aan dat Belgie hem met Nederlandse ondertitels levert.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-12-2014 10:42]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 24-12-2014 11:27 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Helaas Netflix NL niet

Moet nog een keer die plug in zien te vinden zodat ik iig op mijn pc van alles kan kijken.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-12-2014 12:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 december 2014 11:27 schreef Morridin het volgende:
Helaas Netflix NL niet

Moet nog een keer die plug in zien te vinden zodat ik iig op mijn pc van alles kan kijken.
Zie mijn post...

En Lillyhammer is denk ik niet echt te vergelijken met de Sopranos... Veel meer comedy.


Boeiender


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-12-2014 12:48 by caron Profiel van caron

Is er vanavond één goeie film op de buis?


En nu gaan we vegen


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-12-2014 13:41 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Lang leven Netflix! 'The Human Centipede' zegt me wel iets, echt iets om met kerstavond te bekijken, denk ik zo.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-12-2014 14:17 by spectre Profiel van spectre

Deel 2 is haast nog beter!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 24-12-2014 20:38 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Mwah, ik vond het maar een verlengstuk van de 1e film.



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 27-12-2014 11:52 by Teneighty Profiel van Teneighty

Boyhood krijgt overal lovende recensies enkel vanwege het feit dat er 12 jaar over is gedaan om het te kunnen filmen met dezelfde acteurs. Maar eigenlijk is het een langdradige en middelmatige vertelling waar in feite niets anders gebeurt dan de ontwikkeling van een jongen tot volwassene. Dat is op zich wel interessant maar daar blijft het helaas bij.

[Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 27-12-2014 20:06]


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-12-2014 13:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Lijkt mij ook, hoewel ik dus de film niet gezien heb. Heb er echt geen zin in om het te kijken.




Ter compensatie dan wel een andere absolute topfilm gekeken: The Maze Runner In het genre "post-apocalyptische jeugdfilm" (Hunger Games, zeg maar) best wel tof! Film loopt grotendeels lekker, en ze maken niet de fout om het plot wat natuurlijk dun is ontzettend op de voorgrond te zetten wat toch alleen maar hinderlijk geweest zou zijn (zie Hunger Games) en het in plaats daarvan net een beetje mysterieus te houden. Aardig spannend verder. Verder ben ik sowieso erg voor post-apocalyptische ellende, dus dan is dit qua makkelijk vermaak best goed scoren 7.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen