|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Woeste apen, een verbeten wasbeer en een pratende boom moeten de zomer redden, wat films betreft dan (imo). Nieuwe Planet of The Apes (van de regisseur van Let Me In en Cloverfield) schijnt veel beter dan het eerste deel te zijn.. en die was al bovengemiddeld goed voor een Hollywood blockbuster. Die metascore van een 9 op imdb liegt er alvast niet om. Ook zeer benieuwd naar Guardians of the Galaxy.. goede regisseur, cast en een gezonde dosis "weirdness" (vooral voor een Marvel film) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ben al heel lang ontzettend benieuwd naar die laatste, om de redenen die jij ook noemt Planet of the Apes had ik nog zo m'n twijfels over, maar als die scores nu zo uitvallen... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Eindelijk eens naar mijn dvd van Les Contes de la Nuit gekeken, een Belgische film uit 2011. Een animatiefilm met zes sprookjes, van de regisseur van Kirikou. Prachtige visuals en zeer onderhoudend verhaal, alweer. De filmposter hing destijds overal in Brussel omhoog en die sprak me toen al erg aan: Willekeur en dictatuur! |
|
The Raid 2. Heel gaaf weer, wel wat extremer/"over the top" soms. Maar enorm gave vechtscenes/choreografie. Tof om dingen te herkennen. |
|
quote:Daar ben ik wel benieuwd naar. Binnenkort eens kijken. Vreemd wel dat hij al op DVD uit is voordat hij in de bioscoop draait. Zelf nog de laatste 300 gezien. Niet echt een aanrader. |
|
quote: Hopelijk dit weekend checken met vrienden. De eerste film was geweldig. Die kapotte deur! |
|
Deze film lijkt me ook wel interessant. |
|
'Gravity', misschien inderdaad beter op groot scherm gezien, maar toch nog een onderhoudende film. Wat een triestig lot voor den George. There's no nespresso in outer space. En dan , een Spaanse ongelofelijke zeikfilm, die zich bijna volledig in 1 ruimte afspeelt, en waarin een serieus eind in wordt weggeluld. Daar zijn die Spanjaarden blijkbaar nog beter in dan hun noorderburen. Geen enkele alien gezien. Wel een mooie hoofdrolspeelster The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
En gisteren nog eens deze leuke monsterfilm gezien The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
classic gekeken Quid Pro Quo typische Sundance film kleine zeven SUndance channel staat hier steeds vaker op, raar signature |
|
quote: Geniale reviews When your people matter, menstrual health matters |
|
http://www.imdb.com/title/tt2374902/ iemand al gezien? schijnt echt goed te zijn Acclaimed Icelandic filmmaker Ragnar Bragason (Children, Parents) directs this darkly comic drama about a grief-stricken young woman who adopts the persona — and decibel-blasting predilections — of her deceased brother. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-07-2014 9:43] signature |
|
Absolute aanrader! Vanavond om 23:15 op Ned 2 de film 'We Need to Talk About Kevin'. signature |
|
Bezig met "The Plague Dogs" grotendeels zelfde team als "Watership Down", erg aangrijpend. Heeft ook hele hoge ratings op IMDB.com en terecht wat mij betreft. When your people matter, menstrual health matters |
|
Watership Down kerel, nog niet genoeg vochtverlies in deze hitte? signature |
|
Flink uien aan het snijden? |
|
Ga vanavond verder. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: KIJKEN JA! signature |
|
Gaat toch over Columbia High? When your people matter, menstrual health matters |
|
SPOILER ALERT! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
eigenlijk niet signature |
|
quote: Nee, Columbia High kwam meer naar voren in Elephant, film uit 2003 van Gus van Sant. We Need To Talk about Kevin graaft wat dieper door in het hoe, wat en waarom. Indrukwekkend dat zeer zeker. |
|
quote: Dit weekend ook weer veel Sundance Channel gekeken, eerst een film over arme vissers, dan over arme wiettelers, allebei erg onderhoudend. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Oblivion met Tom Cruise uit armoede viel beter mee dan gedacht, ondanks de sentimentele botox. kleine zeven signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |