|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vond hem erg zwak. Te veel er in gepropt zonder het goed uit te werken, typische boekverfilmingfout, er zijn toch altijd mensen die het dan voor mysterieus houden. |
|
quote: Nope, geen idee Zet hem op de lijst voor latere overweging! quote: Ik zag het niet als mysterieuze film hoor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: net zoals de nieuwe "mad max" natuurlijk! erg benieuwd naar!!!! |
|
quote:Wanneer komt die? Hoeft van mij eigenlijk niet zo, de oude was goed genoeg. Geen Mel Gibson. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-12-2014 14:13] |
|
quote: in mei (volgens IMD. de trailer was in ieder geval best cool! en Tom Hardy heeft wel de kwaliteiten/uitstraling om het van Mel Gibson over te nemen denk ik |
|
quote:Ik vind hem wat te lievig. |
|
quote:oh ja die mpet ik ook nog zien When your people matter, menstrual health matters |
|
Nu "Rescue Dawn", straks "The Wild Blue Yonder" When your people matter, menstrual health matters |
|
Net terug van de Hobbit III. Zeer acceptabele prent hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik heb gemengde gevoelens. Als film op zich heel vermakelijk maar met het boek in het achterhoofd zaten er toch wat teleurstellingen/rare keuzes in naar mijn mening (ik wil ze graag noemen maar wil nu nog geen spoilers geven voor het geval dat er nog ZM-ers gaan kijken). |
|
Zaterdag eerst de eerste 2 films gekeken met vrienden en toen zijn we naar de bios gegaan voor de 3e. Als je het los van het boek kunt zien uiterst vermakelijke films. Lekkere avonturen nonsens films geïnspireerd door een klassieker. |
|
Full Metal Jacket Supersize Me |
|
Afgelopen zondag: - Synecdoche, New York Vervelende film, niet doorheen te komen. Werd alleen maar vager, irritanter om te volgen en niet in de positieve zin (zoals films van David Lynch bv.) Laatste half uur trok ik het niet meer en heb de film uit gedrukt. - Under The Skin Bijzondere Sci-Fi/Thriller met Scarlett Johansson in de hoofdrol. Kan hier weinig over zeggen want dan verklap ik teveel. In ieder geval vrij donker en beklemmend maar de film verloor zijn kracht na het eerste uur een beetje. Ook tergend traag op sommige momenten. Apart ook wel dat er een aantal scenes zijn opgenomen met een verborgen camera met niets vermoedende schotten (niet te verstaan overigens). Nog maar eens kijken. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ten eerste is deze film veel makkelijker te verteren dan welke film van Lynch dan ook want zo vaag is het helemaal niet. Ten tweede snap ik de vergelijking totaal niet. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:Al paar keer overpeinst te gaan kijken. Toch maar doen? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Leuk kijkwerk, geen goede film. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Scarlett Johansson naakt. Heb je nog meer redenen nodig? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee, het is geen Gosford Park, dacht dat dat impliciet duidelijk was. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:"Lucy" zeker niet gezien? Maar th, ik ga m zeker kijken When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Zeer aardige film. Scarlett haar eenheden komen mooi uit in dat witte shirtje. 6.5 op een schaal van 1 tot 10. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Under the Skin staat vanavond op het programma Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:"Lucy" was een flutfilm op alle fronten. Nul verhaal, echt, letterlijk, er gebeurde niets. Alleen wat heen en weer geloop. Acteer prestaties ondermaats, special fx middelmatig. Maar goed, ieder zijn eigen smaak en cijfersysteem When your people matter, menstrual health matters |
|
"The Crazies' genetflixt, nog wel best onderhoudend. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Best wel When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |