|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Life and Death of Colonel Blimp Bij elke herkijk beter. |
|
Automata, de omschrijving klinkt goed.. Beetje Bladerunner vibes. Ik schrijf hem op. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-11-2014 9:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goddomme, Interstellar heeft echt waardeloze tijden hier in de bios. Of begin van de avond, wanneer mijn huisgenootje/biosmaatje nog niet thuis is, of te laat, waardoor we pas na middernacht thuis zijn, en dat is doordeweeks ook niet wenselijk. En komend weekend komt het er ook niet van. Lastig man, geduld uitoefenen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het is toch een kutfilm Ralph Die Nolan kan niks goed doen! Ik twijfel nog of ik naar de bios ga voor Interstellar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe. Wij hebben zo'n abonnement voor Pathé, dus we gaan sowieso wel. Deze week maar iets uitzoeken wat minder lang duurt in ieder geval. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Als je Bladerunner vibes wilt, kijk dan "The Machine" When your people matter, menstrual health matters |
|
Die moet ik ook nog steeds zien, Blade Runner. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
indeed! When your people matter, menstrual health matters |
|
Komt er telkens niet van. Dat is bij mij echt zo'n film waar iedere keer als ik 'm op wil zetten iets gebeurt (telefoon, onverwacht bezoek, dat soort dingen). En als dat niet het geval is heb ik er geen trek in, haha. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ken dat. Heb m eerlijk gezegd ook pas n tijd geleden voor t eerst helemaal van A tot Z gezien When your people matter, menstrual health matters |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Héb ik wel eens gezien, maar geen idee meer. We kijken eigenlijk haast geen films meer. Ja, als we in het vliegtuig zitten als we op vakantie gaan. Gewoon geen zin meer in, gek is dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: dat heb ik met chocolademelk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hebben ze nooit in een vliegtuig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hoge verwachtingen/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"Dracula Untold", prima vermaak. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Gisteren voor het eerst in heel lang nog eens een film gekeken met het vrouwtje, Antichrist van Lars von Trier, heftig filmpje to say the least... |
|
Guardians of the Galaxy. Mooie CGI, meer ook niet. When your people matter, menstrual health matters |
|
Is Interstellar nu wat? signature |
|
Meningen versvhillen When your people matter, menstrual health matters |
|
En in vergelijk met Gravity? Die heb ik toevallig in een vliegtuig gezien en die vond ik vrij vet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die vond ik vet. Interstellar vond ik op zich mooie fx bevatten, maar het probeerde te veel. Kudo's voor het aan t grote publiek tonen van zaken als relativiteit etc, maar t kwam over als "te veel, geforceerd". Het 'pakte' mij niet. Maar ga m gewoon zien en beoordeel m zelf When your people matter, menstrual health matters |
|
hmmm IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
NEGER mij! NEGEER MIJ! Kijk de film zelf, hij is TE GEK DOPE SHIZZLE YOLO#1111 When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |