![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Galaga! (op Amiga) Mr. Robot, Eagle Empire (C64) ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Plaatje werkt niet.. Minimalistische games blijven de beste.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Heu? Hier werkt het plaatje wel. Een andere dan? ![]() ![]() |
|
Echt old school is het niet maar: Warcraft 2 Wel old school de eerste testdrive ![]() En lemmings Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
De MSX(2) heeft enorm veel leuke spelletjes. Heb hem nu niet aangesloten staan, maar ik speel ze nog welleens met een emulator. Dan hebben we nog MAME voor de PC met gigantisch veel oude arcade classics. Echt goed! ![]() |
|
Ik zweer nog steeds bij de snes. Over een tijdje ga ik met een andere snes freak de "Super Nintende Revival Dag Part II" houden. Ofterwijl - Street fighter II turbo - Super Mario World (rond spelen binnen 2 uur) - Super Mario Kart en dan een hele grote fles drank + nog een keer street fighter ![]() |
|
quote: oja, dwaalicht, fantastisch spel is dat, heeft me wat guldens gekost. maar dit spel nog veeel meer guldentjes. ![]() ![]() AMIDAR!!! ![]() lijkt eigenlijk wel een beetje op qix. Oud Vuil. ![]() |
|
Bij Tales of Phantasia op de Super Nintendo kan ik het bos niet binnen waar de elf woont waar ik mee moet spreken dus kan ik niet verder komen. Ik word de hele tijd tegengehouden door een wacht. Weet iemand hier wat ik zou moeten doen? ![]() |
|
Pacman en Aquanoid ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Nemesis, the warlock. Super weird spel waarbij je lijken moest gebruiken om bruggen te bouwen. (en voor sommige velden had je echt een BERG lijken nodig ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Duck Hunt! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: oja! ![]() ![]() ![]() je hoorde ook iets van *quaack* als je er 1 raakte. viel me laatst op, dat er steeds meer van die sites met ROM's aan het verdwijnen zijn, jammer, zeg. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Inderdaad, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die nog een behoorlijke verzameling van die dingen hebben. Vooral de Super Nintendo is erg gaaf, ik ben er weer helemaal aan verslaafd. ![]() |
|
quote: Die hond pakte ook altijd eenden met groene kop van de grond, en als je er een met een lila/paarse kop neerknalde haalde die hond vervolgens weer een eend met groene kop tevoorschijn. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ik heb ook nog een supernintendo. ![]() maar ok op deze peecee een snes simulator tesamen met zo'n 15 spellen, waaronder dk country 3 en yoshi's island enzo!!!! echt geweldig. Oud Vuil. ![]() |
|
ik heb mn SNES een jaar of 4 geleden verkocht ![]() Zelda, Secret of Mana, Secret of Evermore... geweldige games... ![]() ![]() |
|
Ik heb de gewone Nintendo, de Super Nintendo en de 64 bit. ![]() Ik vind het zonde om die ouwe bakkies te verkopen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
tja ik heb nu al zoooo lang niet meer actief gegamed. gewoon, van de een op de andere dag mee gestopt. ik wil Unreal Tournament weer is spelen... ![]() |
|
Ik heb nog een sega-Master sytem (begon de laatste keer wel raar te doen) en een Mega-drive....die ga ik nog es aan mn TV hangen, lekker nostalgisch I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Heb hier nog mn oude vertrouwde C64 staan met nog bakken spellen. Maarja, die sluit je niet zo snel aan als een nintendo (en daarbij ben ik nog erg lui ook ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Da's iid niet zo snel op gesteld, vroeger hadden enkele vrienden zo'n ding, dat duurd eeuwig voor er iets op het scherm te beleven viel ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: die spellen kun je dus ook met je peecee spelen, c64 simulatortje, rom vinden en hup. ![]() tegek om op een peecee van dezer dagen een blauw scherm zien en gewoon load,8,1 ofzo intiepen. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Als ik volgend jaar op kamers ga zijn een Senseo koffiezetapparaat en een Super Nintendo toch wel de twee dingen die ik nog wil hebben, vooral met rpg's (Chrono Trigger, Tales Of Phatasia, Secret Of Mana, Final Fantasy... dat soort spellen). Maar als ik geen Super Nintendo meer kan vinden neem ik wel mijn emulators en roms mee, ik heb toch een pc nodig voor mijn opleiding. ![]() ![]() |
|
SNES ligt thuis ook nog (van mn zus), ik leende vaak mariokart van een vriend of ging het daar spelen, gewoon SUF gespeeld op dat ding. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |