![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe gaaf was dit ![]() ![]() |
|
hey die ken ik van die spelcomputers in kantine's en shit!! Gaahaaf ![]() |
|
Operation Wolf heet het, volgens mij valt het gewoon te downloaden. Ik ben aan het kijken. jawel: http://www.abandonware-france.org/ltf-telecharger.php?id=430 [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 23-07-2005 21:53] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Heersch, dat heb ik ook nog errug veel gespeeld! ![]() Zenial ![]() |
|
http://www.albinoblacksheep.com/flash/mq een mooie samenvatting van mijn jeugd. Behalve Michael Jackson dan signature ![]() |
|
yeah wolf was gaaf, alleen mn broer was altijd beter = kut hehe ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: beetje late reactie..heb ze wel maar doe ze echt niet weg, ik heb btw ook de philips muziek module. mijn 512 mb is naar de kloten dus die moet ik ook weer hebben. op marktplaats.nl kom je btw nog wel eens een fmpack ![]() of ga eens kijken bij een msx club (ja ja die bestaan ook nog.. zit een in Oost Friesland en sinds kort ook weer in Groningen ![]() |
|
![]() |
|
quote: Damn die is oud. Wat een geniaal spel was dat. Hoe heette het ook al weer... ![]() |
|
![]() Die eerste simcity heb ik best veel gespeeld ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ken je ook al die spin-offs van de sim-city reeks? zoals Simfarm, Sim-ant enzovoorts. Daar zaten ook wel leuke spellen tussen. Vooral Simfarm vond ik toendertijd erg vet: ![]() ![]() |
|
quote: Hahahaha nee die spinoffs waren toch echt iets te nerdy voor mij ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Ah transport Tycoon Deluxe. inderdaad erg gaaf. Ik heb het een paar weken geleden nog gespeeld. Je kan namelijk nu ook een windows 95 versie downloaden of de open source versie openttd. http://www.openttd.org erg gaaf. Veel beter dan de opvolger die ze onlangs uit hebben gebracht (ben de naam even kwijt) maar daar was het bouwen van wegen en sporen echt zwaar waardeloos. ![]() |
|
quote: Nee man, Simfarm is ruig ![]() ![]() |
|
Wat mùis ik mijn Amiga 500. IK+, Vroom, Golden Axe, Test Drive, P.O.W., ... Zo een Joystick was tenminste niet zo gecompliceerd dan een X-BOX puzzle signature ![]() |
|
quote: Geniaal spel, zeker als je het een tijd speelt en al die in het begin kleine dorpjes allemaal aan elkaar groeien en enorme steden beginnen te vormen ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Vandaag nog zitten spelen via de emu: ![]() ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
quote: Cool! Het was even zoeken maar ik heb de Win95-versie ergens gevonden (ik had zelf nog de DOS-versie) en heb die OpenTTD eroverheen gezet. Ik ga zo weer ff lekker spelen. Damn... ik moet toch weer toegeven aan die verslaving. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: *kwijl kwijl* ![]() |
|
quote: Godverdomme wat heerschte dat spel! ![]() ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
![]() Heersch. ![]() |
|
Speel zelf al die speelkasten op de computer met een emulator. op www.rom-world.com kan je alles downloaden je hebt een MAME emulator(MAME32 werkt perfect) nodig deze staat ook op rom-world.com.onder emulator. spelletjes (onder roms MAME)kan je zo in zip file(hoef je niet uit te pakken) in mapje roms downloaden. daarna audit games en spelen maar.Super cool. Bijna alle arcadespellen staan hier op Ik heb dit vlg mij al eerder gepost maar dat maak niet uit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |