![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ... Lezen ![]() Toch kan ik het niet laten om te reageren: Full Throttle Deel 2 is gecancelled ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: De muziek was zelfs te koop op CD, kwam ik achter toen ik op zoek ging naar de componist. Stephane Picq is de man die ons dit genot heeft gebracht ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: sorry had even geen zin om lap text te lezen ![]() ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Ah wist niet dat de muziek ook op cd was uitgebracht, wel kvlt dan ![]() ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
quote: über-kvlt! Grappig is ook dat de brakkere (midi?) versies van de nummers (als je een rip van het spel hebt, of gewoon brak geluid) beter klinken dan de betere versies (bij het originele programma) ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Iemand hier die Paratrooper nog speelt? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Precies, zo'n et spel in slechts 16 KB. En het geluid erbij ook. ![]() In de meest gaye kleuren ooit, mintgroen en roze. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: waaa! dat heb ik al vet lang niet meer gespeeld, maar dis is zo'n vet spel, met idd de meest foute kleure ook, nou ja AlleyCat was ook wel erg roze. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik heb hem origineel maar hij is volgens mij vrij makkelijk te kopiëren. Een fysieke actie dus. Meel mij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Staff Of Karnath Challenger MicroProse Soccer Cauldron/Heksenkueche Winter Games Summer Games Manic Miner Jet Set Willy Daley Thompson's Decathlon Operation Wolf Defender Of The Crown Lazy Jones en vele andere Spectrum/C64 en later Amiga games....oh de jeugd... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: bwahaha ja ... en nooit je eigen ammo terug kunnen vinden ... prachtig this user is dead ![]() |
|
of day of the tentacle. heerschende icon btw ![]() ![]() |
|
quote: Die gaan ze trouwens opnieuw uitbrengen. PC-formaat dan. Ben benieuwd of dat wat wordt. Oh die is al uit zie ik nu. http://www.cinemaware.com/ The Three Stooges was op de Amiga ook wel leuk. ![]() |
|
quote: Ja, dankzij Zenial ![]() beste spel ooit .. this user is dead ![]() |
|
Ik speel nu regelmatig het uit 1992 stammende Indiana Jones and the fate of atlantis! ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Er worden hier wel veel adventures van LucasArts de hemel in geprezen. Terecht overigens... Je had toen ook nog z'n spel dat heette The Dig. Om de één of andere reden nooit uitgespeeld... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 07-11-2003 17:08] ![]() |
|
quote: I wanna have your babies. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Tsja LA is/was samen met Sierra heer en meester in adventure land. Atlhans, zij waren de enige die constant goede adventures uit brachten. Al was Toonstruck ook wel vet, en Discworld ook natuurlijk, enneuh Broken Sword. Die waren toch niet van Sierra en/of LA? Doodzonde trouwens ook dat Blizzard gestopt was met het maken van een Warcraft adventure. Na WarCraft II en nog voor Diablo II was dat het plan, en dan ook met Thrall in de hoofdrol. Zou wel meesterlijk geweest zijn, bij Blizzard weten ze wel coole verhalen te bedenken. edit: En Zork natuurlijk!! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-11-2003 17:51] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Yeah, een screenshot van paratrooper! ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Was dat niet voor op de MSX? [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-11-2003 18:27] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Ik heb hier alleen de pc versie opstaan. Maar misschien wel, ik ben begonnen met gamen op een 286, dus echt veel weet ik er niet van. Nog meer jeugdsentiment, test drive 3, het racespel met de ultieme bewegingsvrijheid. Jammer genoeg heb ik geen pc meer staan waarop het niet absurd snel is. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Oppassen dus als ik ooit nog eens babies krijg... dat jij niet langskomt en ze meeneemt ![]() this user is dead ![]() |
|
Grand Theft Auto ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |