![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er is maar 1 old school game wat blijft heerschen en dat is.... River rait ![]() ![]() |
|
Met die helikoptorrrr. ![]() ![]() |
|
quote: Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, met het vliegtuigje ![]() ![]() |
|
Hmm... ok. Ik ben in de war met dat andere spel met al die eilanden. River Raid is toch dat je door zo'n kloof vliegt en tanks op een dam op moet blazen en zo? ![]() |
|
Volgens mij ben je in de war. Je vliegt over een rivier waar je alles verrot moet schieten. Maarruh ik weet denk ik welk spel je bedoeld en die heerscht ook. ![]() ![]() |
|
quote: wahaha, toevallig dat spel met zo'n helikoptortje.. dat je mensjes op moet halen en vervoere, en zo 1081 levels door moet spitte ![]() EDIT: quwoot gefixt [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 31-05-2002 19:39] ![]() |
|
quote:die ja! Hoe heet die ook alweer... Edit, je ziet het van boven. Je hebt ook nog zo'n spel wat je van opzij ziet, waar je ook met een helikoptorrr allemaal lui op moet pikken. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 31-05-2002 20:00] ![]() |
|
Keen 1 ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
C64: Eagle Empire, Mr. Robot, Frantic Freddie, Frogger,.. Amiga: Lemmings, Galaga Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: fallout 1 en 2!!! No meat is sweater ![]() |
|
mijn allereerste computer was een commodore 64 met spellen als styx en the dukes of hazzard No meat is sweater ![]() |
|
quote: die bedoel ik ja ![]() ![]() |
|
quote: Indd, dat spel heet 'Helicopter'. (echt waar) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
- donkey kong - elevator - galaga - galaxians - golden axe - gyruss - ladybug - pitfall - rampage - super cobra - scramble - spyhunter - timepilot - xevious dit waren(en zijn) de spellen van vroeger, die je in de speelhal zag en die ik op de commodore 64 had(en dus nog heb) inmiddels ook op de peecee via MAME32 ![]() en laten we idd atari niet vergeten - donkey kong - asteroids - defender - missile command - space invaders etc etc oja, DEATH RACE 2000 RETRO RULEZ !!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 31-05-2002 21:06] Oud Vuil. ![]() |
|
Pong!(ik speel het zelfs af en toe nog...maar ik verlies altijd...)en natuurlijk Tetris... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
En wat dachten jullie van 'Cats' (met die vuilnisbakken, en die raampjes waar je dan in moet springen) ... of Castle ... zo'n DOS-Text spelletje, waarmee je met een A'tje door een doolhof moet banjeren ... allemaal spelletjes die ik bij mijn vader op zijn werk speelde ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik heb nog ergens een kleine 'skywarp' liggen ik geloof dat dat een van de 'broertjes' van starscreamer is No meat is sweater ![]() |
|
stelletje nerds. Ik ken werkelijk niet 1 spelletje van dit alles. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Duidelijk geen jeugd gehad ... jammer, jammer ... ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wolfenstein 3d Ugh Lemmings Testdrive 3 Dit spel heerschte heel erg hard, ultieme bewegingsvrijheid in echt 3d ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: WTF! Ugh was dat spel met die helikoptorrrs ofnie!? ![]() |
|
Ja, en die holbewoners die je op moest pikken. Dat spel heerschte. O ja, net vergeten, cannon fodder. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
aaaaaah, Cannon Fodder was idd ook zo'n heersch spel... En Historic, wahah ff nog wat omhoog tanken.. ehmmmmm... -Stunt! -Test Drive -Keen -Golden Axe -Baal -Autrun Had ik het hele lijstje nog maar... stuk of 30 spelle.. die je allemaal achter elkaar kon spelen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |