![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik speel nog regelmatig fragile allegiance en op het moment bezig met monkey island 2. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
http://www.magwerk.com/mag.php?mag=probe&language=en Check het retro-music gedeelte op deze site, leuke muziekjes van oude spelletjes. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Double Dragon! ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Heb gisteren weer een keer Day of the Tentacle uit de stofvelden van mijn kast gehaald... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Bekend met de game, I presume? ![]() |
|
quote: Haha die heb ik ook nog ergens ![]() ![]() ![]() |
|
heb ik laatst ook nog gedaan maar die soundblaster emulutor kapt er mee na een paar minuten spelen onder windows xp. En om het nou zonder geluid te spelen is ook weer zo wat ![]() ![]() |
|
wie kent Zack McCracken ? Dat was kei cool op de Amiga. De Amiga heerste trouwens toentertijd vet de pan uit qua spellen ![]() ![]() ![]() |
|
Iemand bekend met CCS spelletje Streetrod? ![]() |
|
quote: Sam & Max = ![]() ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Lucas Arts ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
de spellen zijn zeker van topkwaliteit ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ze heersen! ![]() ![]() |
|
heb ik helaas nog nimmer de mogelijkheid tot gehad, altijd pc-problemen of financiƫle barriƫres tegengekomen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: GF is minstens net zo goed als de (echt) oude LA spellen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: True ![]() ![]() |
|
quote:Behalve een aantal Star Wars games rond '99/2000 ![]() |
|
zijn hier geen mensen die doen aan spelletjes voor op de ti-89? ![]() |
|
quote: Ik heb nog wel zo'n ding te koop. ![]() |
|
die ruilden wij als gekken op de middelbare school periode op de HAVO, zat tijdens wiskunde de hele klas te tetrissen ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Hehe, herkenbaar. ![]() |
|
Boulder Dash. Zonder twijfel het beste spelletje dat ik ken. Hoewel het meer recente Tomb Raider wel kan tippen aan Boulder Dash. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) ![]() |
|
Tis een handheld, maar dan een ouwe. Ah, jeugdsentiment. ![]() http://www.123games.dk/game/arcade/donkeykongjunior/donkeykongjunior_eng.htm Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |