![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sja, er is 1 plek waar je legaal duitsers neer mag maaien. En dat is Wolfenstein. ![]() ![]() ![]() |
|
DOOM 2! ![]() Trieste gast ![]() |
|
Yeah... alleen Doom 1 was cooler... ![]() |
|
en het wachten is op doom III ![]() en de add-on voor wolfenstein! dis niet echt old school, mhhh? zaxxon, die rulede ook, één van de eerste 3d games. hoewel blue max op de c64, ook 3d én cool. Oud Vuil. ![]() |
|
is duke nukem ook old school??? (meest regerend spel aller tijden: half -life!) ![]() |
|
Duke Nukem 1 en 2 wel. 3D eigenlijk niet. Wel een heersend spel. Heb er destijds nog wat maps voor gemaakt, evenal voor Doom en Quake. ![]() |
|
quote: duke voor mij wel ![]() in '95 eerste pc en meteen helemaal aan de duke, 2mb videokaart toen, dus na voodoo II kaart, ----> ![]() en nog steeds wel, poster van den duke hier tegenover me aan de muur. Oud Vuil. ![]() |
|
doom vind ik idd nog steed echt supervet. toen ik dat voor het eerst speelde (lang geleden) kreeg ik gewoon kippevel, zo cool! ik ben wel benieuwd naar deel III ![]() |
|
Ik zoek nog steeds het beste joystick spel van 1989. Speedball I ![]() |
|
Speedball 1 hmm, ik heb destijds een Speedball op de MSx gehad. Zal hem eens zoeken op internet... ![]() |
|
quote: Jaaaaaah!! Een jeugdherinnering zowaar!! Ik ging wel altijd vlak voor ik het spel kon uitspelen dood. ![]() ![]() |
|
Zo, even een post: Weet iemand nog hoe je bij Metal Gear op de MSX moet slaan. Met de spatiebalk toch? Nou, dat werkt niet. En nee, de spatie is NIET kapot... ![]() |
|
duke nukem, gta, doom I, f16 ![]() |
|
Heh... voor mij is old school alles voor 1990 Maar ik deed toen ook weinig anders dan computerspellen spelen. Is er nog iemand die vol weemoed terugdenkt aan deze spellen? Afterburner 2 Alleycat Arkanoid 2 Ballistix Barbarian Blockout Bouncing Babies Bubble Bobble Budokan Bushido California Games Caveman Ugh-Lympics Cavequest Deathtrack USA Double Dragon Eagle's Nest Elite Firepower Flightmare Golden Wombat of Destiny Hard Hat Mack Indiana Jones Infiltrator International Karate Kamikazi Alien Loderunner Maniac Mansion Nightmare on Elmstreet Operation Wolf Outrun Pango Paperboy Paratrooper Pharaoh's Revenge Pinball Wizard Pipe Mania Popcorn Rampage Rick Dangerous Rockford Soko-ban Solomon's Key Space Commanders Space Harrier Spy vs. Spy Tapper Testdrive 2 Times of Lore Ultima Where in the World is Carmen Sandiego Willy the Worm Wings of Fury Zak McKracken Zoom Zenial ![]() |
|
quote: Dit spel is echt vermakelijk! Je kon werkelijk het bloed bij je tegenstander onder z'n nagels vandaan halen. Complete multipaler mayhem! ![]() ![]() |
|
quote:Alleycat & Paratrooper!! Die was ik ook helemaal gek van ![]() MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote:Was een vet spel, ik had het ooit gekocht (mijn eerste gekochte spel) maar ik ben het kwijtgeraakt ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
@zenial: Heb jij budokan wel eens uitgespeeld? Dat was echt een heersend spel, maar in het tournooi kwam ik nooit verder dan die rare ninja (10e ronde geloof ik). ![]() |
|
General Skullfucker: Argh nee dat was echt moeilijk. Volgens mij was ik nog nooit zo ver gekomen zelfs. Jebes: Als het goed is heb ik Spy vs. Spy hier nog ergens op diskette staan. Maar die diskettes van tien jaar oud doen t meestal niet zo geweldig, dus ik heb geen idee of t nog werkt Ook omdat ik vroeger de lollige neiging had een gaatje te boren in mijn 3.5" diskettes. Dan kon je ze van double density opeens High Density maken, paste er 2x zo veel op. Maar echt goed voor de disks is dat niet natuurlijk hehehehe.... ![]() Zenial ![]() |
|
Mijn favoriet blijft Boulderdash! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: ![]() damn je kijkt ff een dag niet ![]() ![]() |
|
Wie kent Robowarrior op de Nintendo 8-bit? Daar heb ik echt uren achter gezeten. Nooit uitgespeeld ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik weet niet of deze site al in dit topic ergens staat, maar hier zijn een heel stel oude spellen te DL. Wel opletten dat je er wel maar EENTJE DL tegelijk, anders kapt je DL er meteen mee. Een of andere regel op die site... www.theunderdogs.org [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 12-06-2002 14:42] ![]() |
|
quote:Ooooooooh ![]() ![]() ![]() En natuurlijk Bubble Bobble! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |