![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt! geniaal spel. Ben er laatst ook mee begonnen. Binnenkort eens op zoek naar chrono cross. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Ff lekker doomen op de pc, ietsje meer 3D als vroegah. Doom Reloaded! http://necromanthus.com/Games/ShockWave/doom.html Oud Vuil. ![]() |
|
uh... wanneer kan ik monsters neerknallen? mvg wk10 ![]() |
|
Hehe, das een beetje vaag, maar tis een beta, dacht ik. je kunt alleen de keys vinden en dan loopt het een beetje dood. Oud Vuil. ![]() |
|
Ai, ik word na een half minuutje rondlopen al misselijk van die mislukte 3d engine. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
Mmm, ik lees nu, dat er toch wel meerdere levels te halen zijn. http://www.flabber.nl/archief/010963.php edit: ik vind het helemaal niet zo slecht gedaan, in vergelijking met het origineel istie wel iets handiger. Iets dan. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-02-2005 23:47] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Cool, deel 1 daarvan heb ik nog gespeeld. *gaat downloaden* Ik heb b.tw. "Rise of the dragon" gedowned maar ik krijg hem niet aan de praat op mijn PC ![]() http://www.the-underdogs.org/game.php?id=910 ![]() |
|
je hebt dosbox geprobeerd? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: EUhr? Edit: ah, lang leve Google! Even proberen! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-02-2005 12:52] ![]() |
|
quote: Das het eerste spelletje ooit dat ik speelde op mijn mac. ga het kreng ook downloaden, voor de nostalgie. mvg wk10 ![]() |
|
Ben hem nu aan het spelen, Dosbox 0.63 werkte niet maar 0.60 wel. Bedankt voor de tip, OTolerance ![]() ![]() |
|
quote: No problemo! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Gisteren duke nukem: manhattan project gekocht. Was maar 2,25 euro, met korting. Gaaf spelletje, voor zo weinig. Leuke grafische effectjes. Lekkere oldschool side-scrolling game. "Now you see me, now you’re dead." Hehe. ![]() |
|
Old skool computer games -> Neo Geo arcade kast spellen: Fatal Fury 1/2/3. Art of fighting, King of fighters 96, Samurai Showdown...DE best vechtspellen ooit! Voor de oldtimers kwa rpg's, de oude spellen zijn nog steeds in mijn mening onverslagen kwa gameplay. Denk aan ultima 5-7, Ishar 2, Betrayal at Krondor, Realms of Arcadia. En in de nieuwere serie rpg's...Planesscape Torment! Dat zijn pas rpg's waar je maanden mee bezig was! Weg met Baldur's gate 2! (Deel 1 was wel erg goed ![]() Misschien moet ik me maar eens weer verdiepen in de gamewereld. Ik heb gehoord dat de nieuwe Morrowind erg goed gaat worden. ![]() |
|
Qua old-school rpg's verslaat niets Chrono Trigger. Geweldige verhaallijn en de attacks met meerdere teamleden tegelijk waren geweldig. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Inderdaad. ![]() |
|
quote: alle adventures van lucas arts zijn even briljant! the dig ![]() sam n max ![]() Day of the tentacle ![]() en zo velen ![]() |
|
okay, niet old school, maar wel LucasArts ![]() ![]() ![]() |
|
GF is fantastisch, vooral de artwork ben ik zeer te spreken over. Als een van de designers binnenhuisarchitect wordt mag ie bij mij langskomen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hehe streetrod was vet zzz ![]() |
|
heers! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
een van de beste ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |