![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha die heb ik allemaal pas nog gespeeld ![]() quote: Bouncing Babies!!! Hoe Kvlt! quote: En die had ook een tof beginmuziekje ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Gods!!! ![]() ![]() En natuurlijk al die zooi die bij het grote publiek bekend is... zoals super mario bros. en lemmings en die zooi ![]() FREEZE ![]() |
|
Lemmings 3D heeft leuke geluidjes. Het spel is niet te spelen, maar die sampletjes heb ik nog eens overal in mijn windows gezet. Erg tof, voortdurend van die lemmings stemmetjes ![]() Zenial ![]() |
|
Digger was een tof spel ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Pfft dat spelletje is echt oldschool (van dat weeshuis dan) ook verdomd moeilijk. Wat ik ook in die tijd veel speelde was cats dan moest je als kat omhoogklimmen via waslijnen en niet vallen want dan pakte zo'n hond je en in ramen jumpen en dan opdrachten uitvoeren (8 verschillende ofzow ieder raam had er 1) bijv. hondenbakken leegvreten of muizen vangen etc.. En als einddoel je kattenvrouwtje te pakken krijgen. ![]() |
|
Alleycat!!!!!! HEERSCH! *krijgt mooie jeugdherinneringen* Zenial ![]() |
|
quote: Indeed. Ging ik vroeger bij mijn oom altijd spelen op de Commodore 64 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik kan me herinneren dat ik veel Rogue speelde, en ik snap het nou nog steeds niet hoe je in leven moet blijven ;/ Do or do not. There is no try. ![]() |
|
Nu ik Lord zo leuk vind ben ik op zoek naar toffe text based rpg's die geen Zork heten, heeft er iemand tips? ![]() |
|
Gisterebn nog mn Megadrive van onder t stof gehaald , wat meppen zitten uitdelen in Golden Axe , gaat wel vervelen. Dan nog Dragons' fury gespeeld, originele flipperkast ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 16-06-2003 19:04] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Keen is dus geen text based rpg. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 16-06-2003 19:05] ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Vrouwen horen zich eigenlijk ook helemaal niet te bemoeien met computers... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het is maar een spelletje heur... En het spijt me dat ik niet zo'n computer nerd ben ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Dat geeft helemaal niet hoor, ik vind het al lang knap dat je hier kan posten. ![]() ![]() |
|
Op zich ben jij best wel een gigantische eikel I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Je lokt het natuurlijk ook wel een beetje uit met je signature. ![]() ![]() |
|
The 7th Guest ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Is dat niet een redelijk oud spel dat heel eng is waarin je allemaal puzzels op moet lossen of ben ik in de was met The 11th Hour? ![]() |
|
The 7th Guest is een klassiek adventure uit 1993 dat voor het eerst gebruik maakte van '3d' en live action video beelden. Het speelde zich af in een huis waar jij als zevende gast komt en jij moeten uitzoeken wat er met de 1ste 6 is gebeurd... In mij ogen de beste adventure/horror game ooit gemaakt. The 11th hour in het vervolg uit 1995 maar deze heb ik nooit gespeelt ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
The 7th Guest was echt wel super. Ik heb het nog, denk ik. Verdomme ik schrok mij dood de eerste keer dat ik op dat schilderij in die gang klikte. Kheb het uiteindelijk opgelost met een walkthrough, want dat soort puzzels was soms echt wel moeilijk. (Kanpuzzel in de keuken was Shy gypsy, nog iets tryst by my crypt of zoiets, woorden die ik toendertijd nog nooit gehoord had...) ![]() |
|
quote: Ik heb beide spellen wel bij een vriend gespeeld maar nooit zelf gehad, het zijn inderdaad erg gave en enge spellen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |